  • 1. Data: 2010-08-17 13:41:30
    Temat: jakie zimówki polecacie w tym roku ?
    Od: Kamil <k...@g...com>

    Poszukuję nowych opon zimowych do nissana almery
    rozmiar to 185/65 R15 i zastanawiam się nad jednym z dwóch modeli:

    GoodYear Ultra Grip 7+ do kupienia za 218zł /szt
    Bridgestone Blizzak LM-30 w podobnej cenie

    szukam opn teraz bo znając życie od września ceny zaczną iść do góry.

    Co sądzicie o tych modelach ? a moze polecicie mi coś innego..
    tak, zeby miało najlepszy wspólczynnik jakość/cena i za komplet 4szt
    do 900zł :)

    pozdrawiam..

  • 2. Data: 2010-08-17 14:33:37
    Temat: Re: jakie zimówki polecacie w tym roku ?
    Od: "Marian Paździoch" <n...@n...pl>

    >Użytkownik "Kamil" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >zastanawiam się nad jednym z dwóch modeli:
    >GoodYear Ultra Grip 7+ do kupienia za 218zł /szt
    >Bridgestone Blizzak LM-30 w podobnej cenie

    UG 7+ posiadam w rozmiarze 17 i bardzo polecam. Dobra opona. Polecam rownież
    Pirelli Snowcontrol, pare zl drozsze, ale chyba jeszcze lepsze od UG (chyba,
    bo mam je w roznych samochodach wiec ciezko porownac).

    Pzdr.
    M.

  • 3. Data: 2010-08-17 15:19:11
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 Aug 2010 04:41:30 -0700 (PDT), Kamil napisał(a):

    > Co sądzicie o tych modelach ?

    UG 7+ ujeżdżałem w Lybrze przez dwa sezony zimowe - to naprawdę bardzo
    fajna i przewidywalna opona o niezłym uciągu pod górę 'po śliskim'.
    Spotkałem się z netowymi opiniami, że dosyć szybko (po krótkim
    przebiegu) traci swoje własciwości - jednak ja tego absolutnie nie
    doświadczyłem. Z czystym sumieniem, patrząc przez pryzmat własnych
    doświadczeń mogę Ci ją polecić.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 4. Data: 2010-08-17 16:36:22
    Od: "Marian Paździoch" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Spotkałem się z netowymi opiniami, że dosyć szybko (po krótkim
    > przebiegu) traci swoje własciwości - jednak ja tego absolutnie nie
    > doświadczyłem.

    Potwierdzam. Przejeździłem 2 sezony i dalej jestem zadowolony.

  • 5. Data: 2010-08-17 16:53:08
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 08/17/2010 01:41 PM, Kamil wrote:
    > Poszukuję nowych opon zimowych do nissana almery
    > rozmiar to 185/65 R15 i zastanawiam się nad jednym z dwóch modeli:
    >
    > GoodYear Ultra Grip 7+ do kupienia za 218zł /szt
    > Bridgestone Blizzak LM-30 w podobnej cenie

    Slyszalem tez bardzo pozytywne opinie o Fulda Kristall Montero 3.

  • 6. Data: 2010-08-17 19:10:26
    Od: qba <l...@o...pldupa>

    W dniu 2010-08-17 13:41, Kamil pisze:
> [...]
    > Bridgestone Blizzak LM-30 w podobnej cenie
    >
    > szukam opn teraz bo znając życie od września ceny zaczną iść do góry.

    kupiłem na ten sezon goodyeary, jeszcze nie jeździłem ale po moim
    riserczu wydawały się być najrozsądniejszym wyborem

  • 7. Data: 2010-08-17 22:01:06
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Kamil

    > a moze polecicie mi coś innego.. tak,
    > zeby miało najlepszy wspólczynnik jakość/cena i za komplet 4szt do 900zł
    > :)

    Dunlopy 3D są ok, spokojnie da się jeździć 150 km/h po śniegu itp.

    --
    ignorance is bliss

  • 8. Data: 2010-08-17 22:23:31
    Od: "Paweł" <p...@u...to>

    UG mają podobno tąka wadę, że ze wzrostem zużycia
    parametry lecą, ja dlatego kupiłem LM25

  • 9. Data: 2010-08-18 02:03:51
    Od: "Chlorek potasu" <3...@3...com>

    "Kamil" <k...@g...com> wrote in message
> [...]
    >
    > Co sądzicie o tych modelach ? a moze polecicie mi coś innego..
    > tak, zeby miało najlepszy wspólczynnik jakość/cena i za komplet 4szt

    Znowu sie zaczynają żniwa dla marketingowców. Bez opon zimowych ani rusz,
    mimo że 90% czasu jeździ się po mieście, pewnie inni marketingowcy wcisnęli
    Ci kit, że trzeba olej zmieniać w samochodzie, albo że komórka którą masz od
    3 lat jest stara i musisz kupić nową.

    --
    Jarek

  • 10. Data: 2010-08-18 08:30:49
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Aug 2010 02:03:51 +0200, Chlorek potasu wrote:
> [...]
    >Ci kit, że trzeba olej zmieniać w samochodzie, albo że komórka którą masz od

    Zebys ty widzial jak Wroclaw w tym roku wygladal.
    Snieg lezal cos miesiac, i zima, a moze opony, zmusily mnie do zakupu
    saperki, co mi sie nie przydarzylo przez poprzednie 20 lat, mimo ze
    zima w gorach bylem czestym gosciem :-)

    J.