  • 1. Data: 2017-02-25 23:44:06
    Temat: Kontrola trzeźwości
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Tym razem nie moja i .. no znowu nie przedstawili się.

    Wam się naprawdę przedstawiają ?

  • 2. Data: 2017-02-26 08:46:27
    Temat: Re: Kontrola trzeźwości
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.02.2017 o 23:44, re pisze:
    > Tym razem nie moja i .. no znowu nie przedstawili się.
    >
    > Wam się naprawdę przedstawiają ?

    Tak.

    Shrek

  • 3. Data: 2017-02-26 08:58:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 25 lutego 2017 23:44:12 UTC+1 użytkownik re napisał:
    > Tym razem nie moja i .. no znowu nie przedstawili się.
    >
    > Wam się naprawdę przedstawiają ?

    Pechowy jesteś jakiś.
    Listu z sądu nawet nie potrafiłes odebrać...
    Nagranie wrzucić...
    Nagranie z kontroli przesiewowej obiecałeś. Wrzuciłeś?
    Sprawdzić chcieliśmy czy buraki to kontrolujący czy kontrolowani.
    A co do kontroli- nie pamiętam przypadku że się nie przedstawili.

  • 4. Data: 2017-02-26 11:30:01
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

    > Tym razem nie moja i .. no znowu nie przedstawili się.
    >
    > Wam się naprawdę przedstawiają ?

    Pechowy jesteś jakiś.
    Listu z sądu nawet nie potrafiłes odebrać...
    ---
    Jakiego znowu listu.

    Nagranie wrzucić...
    Nagranie z kontroli przesiewowej obiecałeś. Wrzuciłeś?
    Sprawdzić chcieliśmy czy buraki to kontrolujący czy kontrolowani.
    ---
    To pisałem byśmy sobie najpierw podyskutowali, co ma wyjść to wyjdzie.

    A co do kontroli- nie pamiętam przypadku że się nie przedstawili.
    ---
    Mnie tu tylko kontrola interesuje a te bzdety powyżej ... no jak z BORu

  • 5. Data: 2017-02-26 12:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Tym razem nie moja i .. no znowu nie przedstawili się.
    >
    > Wam się naprawdę przedstawiają ?

    A tobie sie naprawde nie przedstawiaja?
    Bo miałes pokazac film i nie pokazałes wiec mozna wnioskowac ze masz coś do
    ukrycia...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 6. Data: 2017-02-26 12:03:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 Feb 2017 23:44:06 +0100, re napisał(a):
    > Tym razem nie moja i .. no znowu nie przedstawili się.
    > Wam się naprawdę przedstawiają ?

    Zdarza sie.
    "aspirant xxxx" ... w zdenerwowaniu mozna nie zauwazyc.

    J.

  • 7. Data: 2017-02-26 12:48:23
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 25 Feb 2017 23:44:06 +0100, re napisał(a):

    > Tym razem nie moja i .. no znowu nie przedstawili się.
    >
    > Wam się naprawdę przedstawiają ?

    Zaczwyczaj brzmi to mniej więcej tak jak "blablirant Blebleble koblenda
    blenska blablicji" ale jednak się przedstawiają ;)

  • 8. Data: 2017-02-26 20:05:50
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]

    A tobie sie naprawde nie przedstawiaja?
    Bo miałes pokazac film i nie pokazałes wiec mozna wnioskowac ze masz coś do
    Czytać nie umiesz ?

  • 9. Data: 2017-02-26 20:13:16
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    > Tym razem nie moja i .. no znowu nie przedstawili się.
    > Wam się naprawdę przedstawiają ?

    Zdarza sie.
    ---
    Czyli raz przedstawiają się a innym nie ?

    "aspirant xxxx" ... w zdenerwowaniu mozna nie zauwazyc.
    ---
    A kto był zdenerwowany, kto się przedstawił itd

    Bo mnie z reguły nie przedstawiają się i akurat dostałem relację kogoś,
    według kogo nie przedstawili się. Może komuś przedstawiają się przy
    kontrolach trzeźwości, ale ja takiego przypadku raczej nie miałem a tych
    kontroli w sumie dużo już było.

  • 10. Data: 2017-02-26 20:17:08
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Pyra"

> [...]

    Zaczwyczaj brzmi to mniej więcej tak jak "blablirant Blebleble koblenda
    blenska blablicji" ale jednak się przedstawiają ;)
    Ciekawe. Mnie naprawdę nie przedstawiają się.