  • 1. Data: 2009-06-19 04:12:14
    Temat: Serwery grup dyskusyjnych
    Od: Adam <a...@o...pl>

    Witam

    Z góry przepraszam że nie w temacie grupy ale mam nadzieję, że odpowiedź
    nie będzie stanowiła problemu dla jej uczestników.

    Mam problem z obsługą grup dyskusyjnych a właściwie z umieszczaniem
    postów na nich (czytanie jest OK):

    Gdy łączę się z firmy (DSL w TP SA) to mogę umieszczać posty tylko
    poprzez połączenie z news.neostrada.pl natomiast w domu gdzie mam
    internet z netii muszę używać news.icm.edu.pl.
    Zauważyłem, że w tych dwóch lokalizacjach naprzemiennie nie działają mi
    połączenia do tych serwerów jak chodzi o wysyłanie? (Connection failed
    lub TimeOut)
    Czy ktoś wie dlaczego tak się może dziać? Jak to obejść?