  • 11. Data: 2013-11-05 19:28:55
    Temat: Re: Sferia, a kierunkowe 0 (zero).
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Ostrołęka jak Ostrołęka, a w Łodzi byłeś?
    Też stoją nadajniki Sferii, i zdaje się jest ikonka zalogowania, tylko OIDP zadwonić
    się nie da.

    -----
    > To muszę się spieszyć do Ostrołęki ze swymi telefonami, chcę tam coś sprawdzić.
    > Jeśli test wykonam rzetelnie (krótki będzie), to zakończy się pomyślnie niezależnie
    od ostatecznego rezultatu.

  • 12. Data: 2013-11-06 02:22:34
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > A przenieść numeru do voipa nie łaska? ;-)

    Przecież telefon w UPC jest VoIP-em... (choć to prawda, że sobie trochę
    liczą za to cudo... Ale jakość dźwięku jest bardzo dobra)
    Ale domyślam się co chcesz mi powiedzieć... jeszcze nie wiem, jaki ruch
    zrobię. Spoko, kogo trzeba, to powiadomię o zmianie, zbyt wielu ludzi nie ma
    tego numeru. Fuck-fuck na razie będzie normalnie funkcjonował, dopóki sieć
    nie wypnie się na GSMy starszej generacji, bądź nie padnie mi mój 8-letni
    Ericsson. Zastanawiam się, czy ktoś przejmie numerację, wraz z
    abonentami...?

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 13. Data: 2013-11-06 12:11:45
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    ACMM-033 napisało:

    > Przecież telefon w UPC jest VoIP-em...

    Jest voice, jest over IP, więc z technicznego punktu widzenia VoIP.
    Ale tam wszystko dzieje się w obrębie prywatnej puli adresów IP,
    w dodatku abonent niem a oficjalnie dostępu do parametrów logowania
    i musi korzystać z urządzenia dostarczonego przez operatora.
    Przez VoIP na ogół rozumie się coś, co jest "over Internet".

    > (choć to prawda, że sobie trochę liczą za to cudo...
    > Ale jakość dźwięku jest bardzo dobra)

    Nie ma powodu żeby była zła. Teraz kto tylko może, stara się przejść
    na VoIP. Również tepsa czy netia na stacjonarnych liniiach. Ale też
    wszyscy się uparli, żeby to był VoIP "techniczny" a nie "rzeczywisty".
    Niby wiadomo dlaczego tak robią (żeby klientowi nie było za dobrze),
    ale nie wiem, czy to w dłuższym terminie dobra strategia. Gdyby to
    było coś więcej niż telefon stacjonarny zrealizowany innymi środkami,
    to może chętnych do utrzymania numeru byłoby więcej. Teraz już prawie
    nie ma *chętnych*, pozostali głównie ci, co *muszą*.

    --
    Jarek

  • 14. Data: 2014-12-19 11:12:30

    Minał ten rok, a Sferia nadal wysyła kieunkowe "0" ;-)
    Ciekawi mnie, czy na nowych kartach SIM zamiast obecnych kart RIM równieź to
    dziwne zjawisko wysyłania wiodącego "0" lub wiodacego "48" (bez "+") będzie
    wystepowało :-o

    -----