  • 1. Data: 2012-02-17 16:20:49
    Temat: Shoutbox
    Od: "salonowiec" <d...@i...pl>

    Chciałem zainstalować skromną stronkę ale aby miała Shoutbox; moduł ten po
    małej modyfikacji służyłby do wpisywania krótkich opinii bez całej procedury
    logowania. Jak to mógłby być CMS? Te, które kiedyś ćwiczyłem nie mają:
    ostatni PHP Fusion, Joomla! a Drupal, doktórego jest taka przyczepka zrobił
    mi bałagan na stronie...

  • 2. Data: 2012-02-17 17:56:59
    Temat: Re: Shoutbox
    Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...pl>

    Dnia Fri, 17 Feb 2012 17:20:49 +0100, salonowiec napisał(a):

> [...]
    > nie mają: ostatni PHP Fusion, Joomla! a Drupal, doktórego jest taka
    > przyczepka zrobił mi bałagan na stronie...

    takie rzeczy osiaga sie przez pluginy do CMS-ów. teraz na szybko
    spojrzalem w repozytorium wordpressa i jest tego troche

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk
    http://tradematik.pl - wtyczka do WordPress