  • 1. Data: 2011-01-26 21:46:08
    Temat: Sieciowy restarter
    Od: eMKaP <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Szukam sieciowego (LAN) restartera na 4
    urządzenia lub więcej, możecie coś polecić??
    Chodzi mi o gotowe rozwiązania a nie
    kity AVT z EP.

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2011-01-26 21:52:22
    Temat: Re: Sieciowy restarter
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "eMKaP" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > Szukam sieciowego (LAN) restartera na 4
    > urządzenia lub więcej, możecie coś polecić??
    > Chodzi mi o gotowe rozwiązania a nie
    > kity AVT z EP.

    A co to jest restarter? :-)

  • 3. Data: 2011-01-26 22:01:32
    Od: "Picio" <p...@w...pl>

> [...]
    > Witam
    >
    > Szukam sieciowego (LAN) restartera na 4
    > urządzenia lub więcej, możecie coś polecić??

    http://allegro.pl/przekaznik-programowalny-sterownik
    -plc-uklad-szr-i1417165910.html

  • 4. Data: 2011-01-27 10:24:56
    Od: Górski Adam <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    W dniu 1/26/2011 22:46, eMKaP pisze:
    > Witam
    >
    > Szukam sieciowego (LAN) restartera na 4
    > urządzenia lub więcej, możecie coś polecić??
> [...]

    Jeżeli nie odstrasza Cię cena około 400$ to zobacz produkt RSC-100 ze
    strony http://www.emg-systems.com/index.php?page=rsc100&hl=
    en_GB

    Można to podłączyć do płyty głównej w miejsce przycisków Power i Reset.
    Sterowanie oczywiście przez sieć.

    Pozdrawiam

    Górski Adam

  • 5. Data: 2011-01-27 16:44:00
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Wed, 26 Jan 2011 23:01:32 +0100, Picio napisał(a):

    > "eMKaP" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > http://allegro.pl/przekaznik-programowalny-sterownik
    -plc-uklad-szr-i1417165910.html

    Fajna rzecz, ale...
    Dlaczego to jest aukcja, a nie sprzedaz towaru poprzez kup teraz?
    Ile cos takiego 'normalnie' kosztuje?
    Jako online reseter jest ok.
    Co do zastosowania dla inteligentnego domu, jak to zachwalaja filmiki na
    YT, to brakuje mu przede wszystkim pomiaru temperatury pomieszczen.
    Ot takie moje spostrzezenia.

    P.S. Przy cenie np. routera jakies 100zl, ktory ma wszystko, co dotyczy
    pracy online, dodajac 16/16 DI/DO i jakies 4/4 AI/AO, to cena nie powinna
    wyniesc (przy masowej produkcji) ze 200-300.
    I to by bylo cos, co ludzie za te cene chetnie by instalowali w domach.
    Ale to pewnie jest tak, ze jak dom kosztuje 1 000 000, to inteligentna
    czesc musi kosztowac 5%.

  • 6. Data: 2011-01-27 17:03:26
    Temat: [OT] Sieciowy restarter
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    zauważyliście ostatnio na allegro wysyp modułów Ethernet dla uC?
    niektóre mają nawet kompletne oprogramowanie - ciekawi mnie,
    czy to jakieś samoróbki? płytki wyglądają ekstra i cena nieduża...

  • 7. Data: 2011-01-30 21:43:50
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2011-01-27 17:44 Jacek napisał(a):

> [...]
    > I to by bylo cos, co ludzie za te cene chetnie by instalowali w domach.
    > Ale to pewnie jest tak, ze jak dom kosztuje 1 000 000, to inteligentna

    No to teraz porównaj sobie, ile się rocznie sprzedaje takich
    najprostszych routerów (ok. 100 zł za nowy czyli klasy D-Linka DIR-300),
    a ile by się sprzedawało sieciowych przekaźników programowalnych czy
    tego typu urządzeń. Skala produkcji bardzo wpływa na cenę wytworzenia
    urządzenia.

    Podobnie jest z "klockami" KNX/EIB o kosmicznych cenach - które
    sprzedają się właśnie dlatego w małej ilości. Sam chętnie bym osieciował
    cały dom z EIB ale cena 500 zł za głupi przycisk ścienny mnie odstrasza
    skutecznie.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 8. Data: 2011-01-31 13:34:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jacek" <a...@o...pl> wrote in message
    > Fajna rzecz, ale...
    > Dlaczego to jest aukcja, a nie sprzedaz towaru poprzez kup teraz?
    > Ile cos takiego 'normalnie' kosztuje?

    Tu masz "normalną" cenę detaliczną za 259.00 eurodolarów.
    http://www.elkom.com.tw/?section=2&subid=19

    > Jako online reseter jest ok.

    Jako online reseter to jest to strzelanie z armaty do komara.
    Online reseter możesz zrobić sobie za pomocą gumy do żucia i wsuwki do
    włosów.

    > Co do zastosowania dla inteligentnego domu, jak to zachwalaja filmiki na
    > YT, to brakuje mu przede wszystkim pomiaru temperatury pomieszczen.
    > Ot takie moje spostrzezenia.

    Bo to jest kontroler. Skoro ma 6 optycznie izolowanych wejść to sobie
    możesz podłączyć 6 termostatów z 6 pokoi. Ale po co Ci to?

> [...]
    > I to by bylo cos, co ludzie za te cene chetnie by instalowali w domach.
    > Ale to pewnie jest tak, ze jak dom kosztuje 1 000 000, to inteligentna

    To jest programowalny sterownik PLC - przyglądnij się jakie one mają ceny.