  • 1. Data: 2011-01-27 18:09:05
    Temat: moduł gsm
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    Witam.
    Czy ktoś orientuje się jakie układy gsm mogą być stosowane w tego typu
    podłuchach?
    http://allegro.pl/podsluch-gsm-na-sim-niezawodna-bug
    -pluskwa-ns15-i1412786491.html

    i czy jest możliwość komunikacji z nimi np: komunikacja szeregowa z
    mikrokontrolerem?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2011-01-28 08:07:40
    Temat: Re: moduł gsm
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@B...poczta.onet.pl>

    Witam

    Użytkownik "pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Czy ktoś orientuje się jakie układy gsm mogą być stosowane w tego
> [...]
    [...]

    To jest kompletny terminal (zwaby też czasami telefonem) GSM,
    wykastrowanym o warstwę MMI (Man Machine Interface). Mówiąc po
    ludzku - to zwyczajny telefon, pozbawiony klawiatury, wyświetlacza i
    części przetworników elektroakustycznych. Próba odtworzenia czegoś
    takiego skutkuje w praktyce koniecznością zbudowania terminala GSM, ze
    stopniem skomplikowania odpowiadającym randze zadania.

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

  • 3. Data: 2011-01-28 16:28:34
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:ihttgf$q4g$...@n...onet.pl,
    Krzysztof Kucharski <s...@B...poczta.onet.pl> nastukał:
> [...]
    > ludzku - to zwyczajny telefon, pozbawiony klawiatury, wyświetlacza i
    > części przetworników elektroakustycznych.

    a rozkręciłes kiedys taki podsłuchiwacz ?? bo ja rozkręciłem podsłuchiwacz i
    traker gps/gsm i w obu jest laminat i do niego przylutowane sa moduły. w
    podsłuchiwaczu jest moduł gsm i procesor (atmega32) tak więc podłączenie się
    z RSem nie stanowi problemu. tak samo w trakerze, dodatkowo jest moduł gps z
    anteną.

    --
    VSS

  • 4. Data: 2011-01-28 17:06:08
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@B...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

    [....]

> [...]
    > (atmega32) tak więc podłączenie się z RSem nie stanowi problemu. tak
    > samo w trakerze, dodatkowo jest moduł gps z anteną.

    Wykaż, proszę, sprzeczności w obu wypowiedziach. Mojej i Twojej.

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

  • 5. Data: 2011-01-28 17:21:14
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:ihut22$gkb$...@n...onet.pl,
> [...]
    >
    > [....]

    > [...]
    >
    > Wykaż, proszę, sprzeczności w obu wypowiedziach. Mojej i Twojej.

    dla mnie słowo TERMINAL mówi o kompletne urządzenie. np:

    http://www.google.pl/images?client=opera&rls=pl&q=te
    rminal%20gsm&oe=utf-8&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&h
    l=pl&tab=wi

    moduł to płytka bez złącza antenowego, czytnika sim która wygana
    podłączenia do logki aby jakkolwiek zadziałała np. g24, simm900 itp.

    --
    VSS

  • 6. Data: 2011-01-29 12:13:30
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    > http://allegro.pl/podsluch-gsm-na-sim-niezawodna-bug
    -pluskwa-ns15-i1412786491.html
    Czy takie urządzenie lub podobne pozwala na łączenie się z poglądem Video?
    Chodzi mi o możliwość dodzwaniania się i podglądu kamery do kamery.

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 7. Data: 2011-01-29 16:11:36
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:4d4404ad$...@n...home.net.pl,
    BAREK <b...@p...pl> nastukał:
    -pluskwa-ns15-i1412786491.html
    > Czy takie urządzenie lub podobne pozwala na łączenie się z poglądem
    > Video? Chodzi mi o możliwość dodzwaniania się i podglądu kamery do
    > kamery.

    nie ma takiej możliwości

    --
    VSS

  • 8. Data: 2011-01-29 18:15:35
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    >się z RSem nie stanowi problemu. tak samo w trakerze, dodatkowo jest moduł

    Czyli co? Może to stanowić alternatywę dla dwukrotnie droższych modułów
    typu sim300?
    Zależałoby mi na przerobieniu czegoś takiego w taki sposób żeby można było
    do procesora np: takiego jak tam atmega32 wysyłać komendy za pomocą sms.
    Czy to tylko raczej transmisja głosowa?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 9. Data: 2011-01-29 18:56:27
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:ii1lgq$buv$...@n...onet.pl,
    pawel <p...@p...onet.pl> nastukał:

    > Czyli co? Może to stanowić alternatywę dla dwukrotnie droższych
    > modułów typu sim300?

    jak opanujesz kontakt z tym modułem to tak. nie ma na nim żadnej naklejki :(

    > Zależałoby mi na przerobieniu czegoś takiego w taki sposób żeby można
    > było do procesora np: takiego jak tam atmega32 wysyłać komendy za
    > pomocą sms. Czy to tylko raczej transmisja głosowa?

    komendami hayes'a pewni spokojnie wysles sms'a

    --
    VSS