  • 1. Data: 2013-09-23 12:28:55
    Temat: Silniki 1.9TDI i 2.0TDI dane na temat ilości wyprodukowanych sztuk
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    Witam
    poszukuję informacji na temat ilości wyprodukowanych silników 1.9TDI oraz 2.0TDI
    ale nie ogólnej ilosci wszystkich silnikó tylko z podziałem na modele czyli:
    ALH- xxxx sztuk BKD xxxx sztuk itd. a najlepiej jeszcze z zaznaczeniem an jkai
    rynek szły. Czy gdzieś są dostępne takie dane?

    Pzdr
    Piotrek

  • 2. Data: 2013-09-23 12:41:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "X-Man" napisał w wiadomości
> [...]
    >podziałem na modele czyli: ALH- xxxx sztuk BKD xxxx sztuk itd. a
    >najlepiej jeszcze z zaznaczeniem an jkai rynek szły. Czy gdzieś są

    U VW ? Napisz ze piszesz prace dyplomowa z dziedziny ekonomiki
    przemyslu samochodowego i uprzejmie prosisz o podanie takich danych.
    Moze odpowiedza, adres pocztowy z "edu" pewnie pomoze.

    Ja tylko dopisze ze VAG sprzedawal te silniki takze w wersji
    stacjonarnej - do agregatow, sprezarek itp.

    J.

  • 3. Data: 2013-09-23 13:42:14
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > U VW ?

    tak

    Napisz ze piszesz prace dyplomowa z dziedziny ekonomiki
    > przemyslu samochodowego i uprzejmie prosisz o podanie takich danych.
    > Moze odpowiedza, adres pocztowy z "edu" pewnie pomoze.

    myślałem że takie informacje nie są jakoś specjalnie tajne i dostępne gdzieś
    online...

    > Ja tylko dopisze ze VAG sprzedawal te silniki takze w wersji stacjonarnej - do
    > agregatow, sprezarek itp.

    to chyba raczej pomijalne ilości są

    Pzdr
    Piotrek