  • 1. Data: 2013-09-12 12:00:49
    Temat: Skąd wiedzą?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Temat - zawarcie ubezpieczenia ze znizkami de facto takich znizek nie
    posiadając.

    Znajoma chciała tak zrobic.
    I firma odrzuciła, stwierdzając, ze ona nie ma znizek jakie podała.

    Pytanie - skad wiedzieli?
    Wiem, ze jest baza wypadków / stluczek ale baza ubezpieczeń z wszystkich
    firm dla wszystkich kierowców?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 2. Data: 2013-09-12 12:06:36
    Temat: Re: Skąd wiedzą?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-12, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> [...]
    >
    > Pytanie - skad wiedzieli?
    > Wiem, ze jest baza wypadków / stluczek ale baza ubezpieczeń z wszystkich

    No to widac jest to mocno POPIERDOLONE co akurat w naszym kraju nie dziwi.
    Ja jak ostatnio poszedlem do PZU to chcieli zebym przyniosl zaswiadczenie
    od poprzedniego wlasciciela i potwierdzil, ze mam takie znizki.

    Swoja droga otrzymalem ostatnio pisemko (zwyklym listem) od UFG zebym im
    udowodnil iz w okresie 1 styczen - X marzec mialem ubezpieczenie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2013-09-12 12:07:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-12 12:00, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > Pytanie - skad wiedzieli?
    > Wiem, ze jest baza wypadków / stluczek ale baza ubezpieczeń z wszystkich

    Jest baza stłuczek, i jest baza bezszkodowych lat ubezpieczenia. Ta sama
    baza.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2013-09-12 12:13:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    z UFG

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2013-09-12 12:14:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-12, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Jest baza stłuczek, i jest baza bezszkodowych lat ubezpieczenia. Ta sama
    > baza.

    To czemu PZU chcialo ode mnie potwierdzenia, ze mam te znizki o ktorych
    mowie? :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2013-09-12 12:15:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 12 Sep 2013 10:14:37 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > To czemu PZU chcialo ode mnie potwierdzenia, ze mam te znizki o ktorych
    > mowie? :-)

    bo mają durną biurokrację

  • 7. Data: 2013-09-12 12:16:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-12 12:14, AZ pisze:

    > To czemu PZU chcialo ode mnie potwierdzenia, ze mam te znizki o ktorych
    > mowie? :-)

    Nie wiem, przede wszystkim nie rozumiem co chciałeś napisać przez
    "zniżki od poprzedniego właściciela".

    Samo zaświadczenie (od jednego ubezpieczyciela) jest o tyle bardziej
    wiarygodne, że może zawierać szkody jeszcze nie ujęte w UFG.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2013-09-12 12:18:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-12 12:15, masti pisze:
    > bo mają durną biurokrację

    A to swoją drogą. Duch molocha ma się u nich nadal dobrze.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2013-09-12 12:27:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-12, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Nie wiem, przede wszystkim nie rozumiem co chciałeś napisać przez
    > "zniżki od poprzedniego właściciela".

    Mea culpa. Mialem na mysli ubezpieczyciela.

    > Samo zaświadczenie (od jednego ubezpieczyciela) jest o tyle bardziej
    > wiarygodne, że może zawierać szkody jeszcze nie ujęte w UFG.

    No i to jest chore. Takie sprawy powinno zalatwiac sie w formie ktora
    coraz czesciej mozna spotkac w urzedach (cos jednak sie zmienia) - twierdzisz
    cos, pani chce zebys napisal oswiadczenie, piszesz, podpisujesz i zalatwione.
    A nie godziny latania i marnowania czasu na zdobywaniem zaswiadczen zeby,
    ze nie jest sie wielbladem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2013-09-12 12:31:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-12 12:27, AZ pisze:

> [...]
    > A nie godziny latania i marnowania czasu na zdobywaniem zaswiadczen zeby,

    Wiesz, zniżki to przywilej, nie musisz korzystać, jeśli nie chcesz :)

    --
    Liwiusz