  • 1. Data: 2009-05-31 14:12:47
    Temat: Składowanie CD DVD
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Witam
    Kiedyś widziałem urządzenie które służyło do przechowywania płyt CD /
    DVD wkładało się je pionowo w środku pewnie był jakiś bęben który
    okładał je w puste miejsce. Wydaje mi się ze było to zarządzane przez
    komputer z Windowsem i można było za pomocą katalogu w programie
    wyciągnąć odpowiednia płytę z tego "składu". Niestety nie wiem jak to
    się nazywało i nie potrafię zapytać googla o to urządzenie czy ktoś z
    Was miał z tym do czynienia jak się spisuje i jak w ogóle sie nazywa?

    orcio

  • 2. Data: 2009-05-31 14:21:20
    Temat: Re: Składowanie CD DVD
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    Użytkownik "orcio" <o...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie potrafię zapytać googla o to urządzenie czy ktoś z Was miał z tym do
    > czynienia jak się spisuje i jak w ogóle sie nazywa?

    http://www.mrgadget.com.au/2005/02/imation-disc-stak
    ka-usb-cd-dvd-storage.html
    to to ?

  • 3. Data: 2009-05-31 17:45:37
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sun, 31 May 2009 16:12:47 +0200, orcio <o...@N...pl>
    wrote:

> [...]
    >się nazywało i nie potrafię zapytać googla o to urządzenie czy ktoś z
    >Was miał z tym do czynienia jak się spisuje i jak w ogóle sie nazywa?

    nazyw asie to generalnie CCD/DVD manager albo library.
    ja mam juz od bodaj 6ciu kilka sztuk takich prodzizy firmy project
    lab. urzadzenie sie nazywa century CD. firma australijska juz, nie
    istnieje. dziala dokladnie tak jak piszesz i mialo te zalete, ze
    kosztowalo 34$ za sztuke, kiedy bardzo podobny sprzet np. immation
    kosztowal powyzesz 100$.
    szczegolna cecha tego sprzetu jest, ze mozna je ustawiac jeden na
    drugim i zawartosc tworzy jednen zbior dostepny przez software. kazdy
    taki modol miesci 100 plyt (sa modele innych firm ktore mieszcza 150).
    firma power drive (chyba widzialem tez takie urzadzenie w ofercie
    imation, ale na ich stronie go nei widze) ma w ofercie jeszcze jeden
    produkt, ktory ma wbudowany naped i nie potrzeba plyty wyciagac, mozna
    jej zawartsoc przeczytac bezposrednio z urzadzenia, ale cena jest
    troche zaporowa. ostatnio jak sprawdzalem kosztowalo to ok. 260$

    tu pare innych urzadzen tego typu.
    http://www.bestradeusa.com/cdlibrary/

    <rs>