  • 1. Data: 2009-11-24 07:01:58
    Temat: jeszcze o supporcie w netii
    Od: K <...@...c>

    witam,

    ostatnio sporo było narzekań na support w netii oraz to ze trzeba wisieć
    na partyline nie wiadomo ile. opisze sytuacje z wczoraj i przedwczoraj:
    przedwczoraj zauważyłem na linku z netii, że co jakiś czas ethernet
    zaczyna flapowac down/up, down/up i tak kilka razy w ciągu minuty, a
    potem 10 minut spokoju. wczoraj zacząłem od restartu konwertera, przez
    wymianę kabla, kończąc na wymianie sieciówek. suma sumarum o 20.30
    telefon do BOK z prośbą o sprawdzenie, 10 minut później telefon z
    ericssona, że to najprawdopodobniej problem z konwerterem po mojej
    stronie i że rano ktoś przyjedzie. 15 minut później telefon że z uwagi
    na SLA, pracownik ericssona przyjedzie jednak jeszcze dziś. po ok.
    godzinie i wymianie konwertera okazuje się jednak że to nie wina
    konwertera, więc technik pojechał szukać problemu gdzie indziej. o 2.20
    sms z informacja o usunięciu awarii. niestety akurat jesteśmy w trakcie
    negocjacji cen i zwiększenia przepustowości i tu akurat netia jest
    zauważalnie droższa od tasku wiec najprawdopodobniej i tak się
    rozstaniemy, ale i tak duże brawa za czas reakcji. rzecz się działa w
    trójmieście.

    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-11-24 07:23:24
    Temat: Re: jeszcze o supporcie w netii
    Od: Matt Rutkowski <m...@g...com>

    ja netie odradzam zdecydowanie zarowno w przypadku lacz operatorskich
    jak i dsl'ami dedykowanymi dla userow home/office.
    dzwonisz, prosisz, czekasz i masz wrazenie jakbys rozmawial z osobami
    ktore za duzo nie robia w tej sprawie tylko sciemniaja na zasadzie
    moze sie uda podtrzymac klienta.

    montaz internetu 2 miesiace po podpisaniu umowy to przeginka w bloku
    gdzie netia ma swoja infrastrukture

    --
    matt

  • 3. Data: 2009-11-24 09:41:39
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Matt Rutkowski" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > moze sie uda podtrzymac klienta.
    >
    > montaz internetu 2 miesiace po podpisaniu umowy to przeginka w bloku

    Ile mozna zarobic?

  • 4. Data: 2009-11-24 11:00:17
    Od: Matt Rutkowski <m...@g...com>

    > Ile mozna zarobic?

    zle zadane pytanie. ile mozna stracic? odpowiedz jest prosta: dosc
    sporo. wliczajac koszty telefonow do kretynolinii przez dwa miesiace
    spokojnie uzbieraloby sie pare stowek, nie mowiac o samym fakcie, ze
    czekasz na montera ktory nie ma zamiaru przyjsc a po kazdym telefonie
    otrzymuejsz informacje, ze dzis ktos sie z Toba skontaktuje...

  • 5. Data: 2009-11-24 11:00:34
    Od: Matt Rutkowski <m...@g...com>

  • 6. Data: 2009-11-24 14:44:15
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Matt Rutkowski" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...

> [...]
    > czekasz na montera ktory nie ma zamiaru przyjsc a po kazdym telefonie
    > otrzymuejsz informacje, ze dzis ktos sie z Toba skontaktuje...

    Jaka firma jest lepsza?

  • 7. Data: 2009-11-24 17:48:47
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

> [...]
    > negocjacji cen i zwiększenia przepustowości i tu akurat netia jest
    > zauważalnie droższa od tasku wiec najprawdopodobniej i tak się

    Weź TASK nawet jeśli byłby droższy. Lepszego operatora w trójmieście nie ma,
    jeśli nie w polsce. Wiem bo używam.

  • 8. Data: 2009-11-24 17:50:46
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > montaz internetu 2 miesiace po podpisaniu umowy to przeginka w bloku
    > gdzie netia ma swoja infrastrukture

    Firmie robiłem dostęp do internetu wraz z telefonią. Jako że wszystko idzie
    jednym łączem dla pewności poleciłem klientowi wzięcie jednej linii ISDN
    jako rezerwe. TPSA - powiedziała że za 2 miesiące zrobią, Netia - że już
    zaraz przyślą umowe i od ręki robota.

    Pomimo wielu telefonów umowy nie przysłali, olaliśmy sprawe w ogóle, nasze
    łącze chodzi bezawaryjnie więc problemu generalnie nie ma.

    Tzn. my nie mamy, oni mają bo mogli niewiele ale jednak zarobić.
    Dodatkowo powiem że netia ma tam kable w tym biurowcu!

  • 9. Data: 2009-11-24 18:47:52
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Wojciech Puchar napisała na pl.internet.polip:

    > Weź TASK nawet jeśli byłby droższy. Lepszego operatora w trójmieście
    > nie ma, jeśli nie w polsce. Wiem bo używam.

    Tylko że jabber na tasku padł i nikogo to nie obchodzi :P

    Marcin Kocur

  • 10. Data: 2009-11-24 19:13:57
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Marcin Kocur pisze:

    > Tylko że jabber na tasku padł i nikogo to nie obchodzi :P

    łooooo. no to tragedia! nikt nie powinien kupować od nich łącza, bo
    jabber nie działa !

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7