  • 1. Data: 2009-11-24 19:03:56
    Temat: Virtual Server overloaded na autobusowyrozkladjazdy.pl
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Witam!

    Niech mi ktoś napisze, że nie problem polskiego Internetu! :P

    Jest sobie strona firmowana przez: Polska Izba Gospodarcza Transportu
    Samochodowego i Spedycji, nazywa się http://autobusowyrozkladjazdy.pl i
    można znaleźć na niej rozkłady chyba wszystkich PKS-ów z pięknymi
    podziałami na tabliczki przystankowe, z dodatkową informacją o kursach,
    przewoźnikach itd. Generalnie chyba oficjalna strona z rozkładami dla
    wszystkich PKS-ów i innych, lepsza niż prawdziwe tablice na
    przystankach, aktualna, rzetelna, polecana przez przewoźników. Niestety
    PKS to już nie jest jedna państwowa firma, więc taka strona to
    zbawienie.

    No i pięknie, tylko że korzystanie z niej od chyba roku wygląda tak:

    503 Service Unavailable
    Virtual Server overloaded - high load (or servicing) in progress.

    Nawet przy omijaniu wyszukiwarki, bezpośrednim wpisywaniu linków do
    statycznych stron... no tragedia. pkp.pl od TK Telekom wpisuję, trach,
    mam wszystko co trzeba, a tu życie idzie stracić na próbach załadowania
    strony. Nie powinien potrząsnąć nimi za to jakiś urząd? Masa ludzi z
    tego korzysta i polega na tej stronie.

    Marcin Kocur

  • 2. Data: 2009-11-25 00:38:03
    Od: Paweł Rohde <p...@n...rohde.pl>

    Marcin Kocur pisze:

    > strony. Nie powinien potrząsnąć nimi za to jakiś urząd? Masa ludzi z
    > tego korzysta i polega na tej stronie.

    Możesz ich pozwać.
    paweł

  • 3. Data: 2009-11-25 20:52:48
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Niech mi ktoś napisze, że nie problem polskiego Internetu! :P

    bo nie jest

    > Niestety PKS to już nie jest jedna państwowa firma

    i cale szczescie
    sprywatyzowac do konca, to skoncza sie cieple posadki i doplacanie z
    podatkow !

  • 4. Data: 2009-11-26 17:18:56
    Od: Michał Dziwisz <"michal[et]dziwisz[dot]net"@nie.chce.spa.mu>

    Marcin Kocur pisze:

    > Jest sobie strona firmowana przez: Polska Izba Gospodarcza Transportu
    > Samochodowego i Spedycji, nazywa się http://autobusowyrozkladjazdy.pl
    To chyba większe problemy, niż tylko 503

    ~] # ping autobusowyrozkladjazdy.pl
    ping: autobusowyrozkladjazdy.pl: Host name lookup failure

    --
    Pozdrawiam, Michał
    www.tyflopodcast.net

  • 5. Data: 2009-11-26 17:25:51
    Od: Michał Dziwisz <"michal[et]dziwisz[dot]net"@nie.chce.spa.mu>

    napisałem:

    > To chyba większe problemy, niż tylko 503

    Jednak nie, to mi chwilowo DNS zgłupiał.

    --
    Pozdrawiam, Michał
    www.tyflopodcast.net

  • 6. Data: 2009-11-26 17:55:57
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule Marcin Kocur napisał(a):

> [...]
    > mam wszystko co trzeba, a tu życie idzie stracić na próbach załadowania
    > strony. Nie powinien potrząsnąć nimi za to jakiś urząd? Masa ludzi z

    http://rozklady.com.pl/

    Masz i nie płacz ;P

    pozdr,
    fEnIo

    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland