  • 1. Data: 2018-06-08 19:30:24
    Temat: Słowacja
    Od: jotemon <j...@i...pl>

    Wydłużył się odcinek dialnicy D3 za Zwardoniem. Czy obowiązuję już tam
    winieta?

    jotemon

  • 2. Data: 2018-06-11 09:58:26
    Temat: Re: Słowacja
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2018-06-08 o 19:30, jotemon pisze:
    > Wydłużył się odcinek dialnicy D3 za Zwardoniem. Czy obowiązuję już tam
    > winieta?

    Tak, nie obowiązuje w tej okolicy tylko na krótkim odcinku od Cadcy w
    kierunku Zyliny

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 3. Data: 2018-06-11 19:55:41
    Od: jotemon <j...@i...pl>

    Mirek Ptak pisze:

    > Tak, nie obowiązuje w tej okolicy tylko na krótkim odcinku od Cadcy w
    > kierunku Zyliny
    >
    > Pozdrawiam - Mirek

    Podziękowania, właśnie tego potrzebuję.

    Również pozdrawiam,

    jotemon

  • 4. Data: 2018-06-12 13:59:47
    Od: j...@g...com

    W dniu poniedziałek, 11 czerwca 2018 09:58:27 UTC+2 użytkownik Mirek Ptak napisał:

    > Tak, nie obowiązuje w tej okolicy tylko na krótkim odcinku od Cadcy w
> [...]

    Na stronie "https://www.ndsas.sk/spoplatnenie/elektronicka-dial
    nicna-znamka" stoi dokładnie cos odwrotnego.

  • 5. Data: 2018-06-12 14:08:23
    Od: jotemon <j...@i...pl>

    j...@g...com pisze:

    > Na stronie "https://www.ndsas.sk/spoplatnenie/elektronicka-dial
    nicna-znamka" stoi dokładnie cos odwrotnego.

    No i to chyba załatwia sprawę, szkoda. Dobrze, że wyjaśniło się zanim
    pojechałem.

    Dzięki i pozdrawiam.

    jotemon

  • 6. Data: 2018-06-12 21:49:23
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12-06-2018 o 13:59, j...@g...com pisze:

    > Na stronie "https://www.ndsas.sk/spoplatnenie/elektronicka-dial
    nicna-znamka" stoi dokładnie cos odwrotnego.

    Nie - stoi dokładnie to co napisał.
    Przeczytaj uważniej i ze zrozumieniem.

    Przed przecinkiem masz odpowiedź że obowiązuje, a po przecinku gdzie
    jest inaczej.

  • 7. Data: 2018-06-13 08:43:46
    Od: j...@g...com

    Przed chwilą jeszcze raz sprawdziłem mapę na stronie
    https://www.ndsas.sk/spoplatnenie/elektronicka-dialn
    icna-znamka.
    Odcinek od Skalite (granica z PL) do Svrcinovca oznaczono jako płatny a obwodnica
    Cadcy jako bezpłatna.

  • 8. Data: 2018-06-13 16:58:23
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-06-2018 o 08:43, j...@g...com pisze:
> [...]
    icna-znamka.
    > Odcinek od Skalite (granica z PL) do Svrcinovca oznaczono jako płatny a obwodnica

    I tak właśnie Mirek pisał.