  • 91. Data: 2011-09-16 18:01:11
    Temat: Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message
    news:j4vqm1$k5t$1@inews.gazeta.pl...

    > Emejzin ma. I wystarczy ;-)

    Czy wszystkie NOWOWYPUSZCZANE modele telefonów mają tuner FM?
    Czy może tak jak irda czy bt to jest raczej pozostałość z dawnych czasów?

  • 92. Data: 2011-09-16 18:09:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Mnie tam obeszlo.
    > Tez sie troche zdziwilem ze znikly linki do broadcastu,
    > trzeba jakies specjalne programy.

    Może używają jakichś niestandardowych sposobów na
    zoptymalizowanie pasma transmisji danych z serwera?
    Może jakieś dziwnie przełączane proxy? Czort znajet!
    Pomyśl jak tak milion ludzi słucha przez internet tego
    samego radia i Twój własny serwer musi to wszystko
    uciągnąć to chyba by się skupił - może dzielą się obciążeniem
    jakoś fajnie...

    > No to tym bardziej moge sie wysmiewac z posiadaczy telefonow
    > z najlepszym ekranem, ktorego w ogole nie uzywaja :-)
    > To ja bardziej wole swoj tuner :-)

    No sorry, ale ekran "retina screen" w iPhone nie jest tam po to
    aby słuchać *RADIA* bo radio - chyba każdy wie? - jest medium
    audio a nie video.

    > Moze kiedys obejrze, zobacze, docenie ... albo i nie :-)

    Widać conajmniej tak dobrze jak na Nokii 5630 z transfleksyjnym LCD.

  • 93. Data: 2011-09-16 18:37:35
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Pszemol* w wiadomości news:j4uug4.3ro.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > Te klapki trzymają się na cienkiej nitce z plastiku w Samsungach.
    > Zarówno klapka od ładowarki jak i ta od pamięci flash... Wystarczy
    > jedno pospieszne/niecierpliwe pociągnięcie i już urwana...

    Ja przez lata używania jednego Samsunga klapki jeszcze nie urwałem, ale
    przyznam że z i600 korzystam teraz bardzo dużo, choć wcześniej leżał na
    pólce bo sprawiłem sobie swego czasu coś przy czym iPhone9 będzie dziecięcą
    zabawką. Jakoś każdego dnia klapką ruszam. Obecnie w części modeli Samsung
    stosuje wsuwane w obudowe klapki (coś jak szyberdach w aucie). Tylko o czym
    tu mowa? W iPhonie faktycznie nie ma się co urwać, w nim w ogóle wiele
    rzeczy się nie zepsuje, ale tu zepsuty Samsung dopiero zrówna w dół do
    iPhone.

    > Bo nie mówiliśmy o przegrywaniu plików do iPhona tylko
    > o używaniu telefonu jako flash-drive do trzymania plików.
    > I w tym celu wspomniałem o wygodniejszej opcji: flash
    > drive od razu z wtyczką USB w roli breloczka zamiast
    > telefonu do którego możesz zapomnieć kabelka USB...

    Można kartę z urządzenia włożyć bezpośrednio do telefonu? Dobry fon sam ma
    pamięci wewnętrznej te 8GB, sporo zdjęć i filmów może się tam zmieścić w
    razie czego, proces kopiowania ograniczy się do przełożenia karty mikroSD i
    będzie darmowy, Ty 4GB zdjęć w pakiecie 2GB nie zmieścisz, chyba że w iPhone
    się da.

    > Zwłaszcza ze Samsungi często nie mają gniazda mini/mikro
    > USB tylko jakieś swoje wynalazki, więc kolega Ci takiego
    > kabelka i tak nie pożyczy jak go nie masz...

    W jednym masz racje, samsungi nie mają mini USB, za to przeważnie mają micro
    USB. W telefonach za 100zł (bez promocji) to wiele nie wiem, ale mało
    Samsungów chyba ma inne złącza, tak na szybko kojarze sprzęty pokroju
    C3050... To chyba jedyne telefony przy kótrych iPhone dobrze wypada...

    Pozdr

  • 94. Data: 2011-09-16 19:20:18
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Pszemol* w wiadomości news:j4v84v.7v8.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > Ta klapka w i607 czy A737 trzymała się na cienkiej "gumce"
    > o średnicy może <1mm i po otwarciu sobie dyndała nieodporna
    > na zaczepienie czymś i urwanie jej. To samo gdyby nie została
    > starannie zamknięta i otworzyłaby się w kieszeni...
    > Nie jest to rozwiązanie trwałe niestety i unikam takich telefonów
    > z cienkimi krawędziowymi klapkami na ładowarkę czy kartę mikro SD.

    Lubie jak podajesz przykład i607 :-)

    > Właśnie. Więc po jasną cholerę ta funkcjonalnośc jeszcze w telefonie?
    > O to mi chodziło.

    A co nosić zbędny pendrive? Nie lepiej mieć karty mikro SD w urządzeniach i
    w razie czego pendraka zrobić z czytnika wielkości złącza USB jeśli z
    telefonem byłyby jakieś problemy?

    > Zawsze? Jak wychodzisz na spacer to też masz kieszenie poupychane
    > kartami SD, flash drivami, kablami do ładowania, słuchawkami, usb?
    > A może nosisz taką torebkę do paska dopinaną wypchaną badziewiem? :-)

    Wystarczy karta mikro SD, można ją przełożyć do aparatu fotogragicznego,
    czytnika by mieć pendrive, a na co dzień używać w telefonie.

    > No właśnie nie wiem... ale z jakichś powodów krytykańci iPhone
    > punktują go za to, że nie ma funkcjonalności flashdriva.
    > Nie jest to dla mnie rozsądne.

    Bo ma wszelkie atrybuty by taką funkcjonalność mieć i czasem jest ona
    przydatna, ale nie ma tego z powodu: "dlatego ponieważ!" lub jak ktoś woli
    "no bo tak!". Po prostu marna argumentacja i niektórzy to widzą.

    > To oczywiste.
    > Pytanie jest po co miałbyś coś zgrywać na kartę SD telefonu?

    :-)

    > I co z tego? Po co mi to? Mam 16GB pamięci w telefonie...

    Bill Gates kiedyś powiedział... a z resztą nieistotne :-)

    Pozdr

  • 95. Data: 2011-09-16 19:25:55
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Pszemol* w wiadomości news:j4t8h2.4so.1@poczta.onet.pl napisał(a):
    > Mój i607 był prawdopodobnie oferowany za darmo do jakiegoś
    > abonamentu, a w tamtych czasach widać klientowi nie zależało
    > bardzo na wifi skoro takie telefony były jednak popularne...

    W Europie nie wiem czy BlackJack był oferowany, ale ujme to tak, głupi i
    biedny Europejczyk nie mógł kupić zbliżonego modelu bez WiFi, sam bym w
    ogóle nie używał i600 gdyby nie WiFi. W tamtych latach to było coś, dziś
    WiFi ma całą masa telefonów, widać jednak jest to potrzebne. Uważaj żebyś za
    rok nie zmienił śpiewki, bo jeszcze będziesz zachwalał iPhone za wyśmienity
    tuner FM, a do tego będziesz nas przekonywał że pokrycie stanów nie jest
    najgorsze, powyższe spełni się jak tylko SJ zmieni zdanie :-)

    > Czy wersja Samsunga Blackjack sprzedawana w Europie miała tuner FM?
    > Nie mówię o Blackjack II tylko o pierwszej, oryginalnej wersji.

    Nie, choć większość telefonów go miało ten się uchował.

    Pozdr

  • 96. Data: 2011-09-16 19:36:42
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Pszemol* w wiadomości news:j4t8h2.4so.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > W USA tuner FM w telefonie NIE JEST standardem.
    > Domyślam się, że iPhone był projektowany przez Amerykanów
    > dla Amerykanów głównie, a potrzeby innych rynków mogły być
    > potraktowane po macoszemu.
    > Komercyjna firma ma za zadanie sprzedać produkt po najlepszej
    > dla siebie cenie - to co pomyśli garstka frustratów co to zawsze
    > coś znajdą aby się przyczepić albo conajmniej po dziecinnemu
    > sprzezywać produkt taka firma może mieć głęboko w d***.

    No i co się dziwić że telefon projektowany dla Amerykanów, przez Polaków
    oceniany jest marnie?
    Europejczycy mają w dupie tego kto ma ich potrzby dokładnie w tym samym
    miejscu, proste?

    Pozdr

  • 97. Data: 2011-09-16 19:57:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message

    > No i co się dziwić że telefon projektowany dla Amerykanów, przez Polaków
    > oceniany jest marnie?
    > Europejczycy mają w dupie tego kto ma ich potrzby dokładnie w tym samym
    > miejscu, proste?

    Proste.

  • 98. Data: 2011-09-16 19:59:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > wyśmienity tuner FM, a do tego będziesz nas przekonywał że pokrycie stanów
    > nie jest najgorsze, powyższe spełni się jak tylko SJ zmieni zdanie :-)

    Jeśli zrobią fajny tuner FM to należy się im pochwała za to że jest fajny.
    Nie zmieni to jednak wcale opinii, że użyteczność takiego tunera FM
    w telefonie jest bardzo wątpliwa.

    > Nie, choć większość telefonów go miało ten się uchował.

    Ale ten Samsung to szmelc, nie? Taki drogi telefon a tunera FM nie ma.

  • 99. Data: 2011-09-16 20:23:59
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Pszemol* w wiadomości news:j4voo6.6no.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > Ale ten Samsung to szmelc, nie? Taki drogi telefon a tunera FM nie ma.

    Nie był drogi, kosztował tyle co dzis iPhone 4 czy Galaxy S2, ale masz
    całkowitą rację - tuner FM powinien mieć.

    Pozdr

  • 100. Data: 2011-09-16 20:28:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Lubie jak podajesz przykład i607 :-)

    No cóż - nie używałem całej masy smartfonów przed iPhone, więc
    i porównywać muszę do tego szmelcu co przed iPhone miałem
    szansę poużywać trochę dłużej niż zabawa telefonem w sklepie...

    > A co nosić zbędny pendrive? Nie lepiej mieć karty mikro SD w urządzeniach
    > i w razie czego pendraka zrobić z czytnika wielkości złącza USB jeśli z
    > telefonem byłyby jakieś problemy?

    Jak by była taka opcja to pewnie by się z niej kiedyś skorzystało...
    A jak nie ma to wyśmienicie sobie klient poradzi inaczej - nie ma problemu.
    Są naprawdę ważniejsze kryteria przy porównaniu telefonów niż użycie
    telefonu za $650 jako $5 flashdrive.

    > Wystarczy karta mikro SD, można ją przełożyć do aparatu fotogragicznego,
    > czytnika by mieć pendrive, a na co dzień używać w telefonie.

    No nie musisz mnie przekonywać że może to mieć użyteczność
    ale powtarzam - brak tej opcji jest równie nieważny co brak tunera.
    Zrozum, że idealnie byłoby mieć wszystkie możliwe opcje i przy tym
    aby same odgadywały nasze preferencje i wtedy nic nie trzeba
    byłoby konfigurować, nie otwierałoby się żadnych klapek :-) i w ogóle
    byłoby fajnie i ładnie i funkcjonalnie.
    Wszędzie jednak robi się wybory i Apple zrobił taki wybór że pewnie
    klienta wymagającego takiej opcji straci, albo zmusi go do zakupu
    flashdrive. Ja wiem że flashdrive w telefonie nie potrzebuję i dowodem
    na to jest że miałem wyciągalną kartę microSD w Samsungu A737
    z numeryczną klawiaturą jak i w Samsungu i607. I wiesz co? Kartą
    się pobawiłem dwa dni po zakupie telefonu, było cool i fajnie, ale
    potem ANI RAZU jej nie użyłem bo niezależny flash drive dyndający
    jako breloczek jest po prostu wygodniejszy. Jeśli Ty używasz swojej
    karty microSD na codzień i nie jest to tylko zabawka to rozumiem
    że narzekasz. A jeśli tylko narzekasz bo nie ma "potencjalnie
    użytecznej" funkcji to niestety tracisz czas. Ktoś z krytykujących brak
    tunera FM w telefonie też już się tu przyznał że użył go może dwa
    razy - czy naprawdę jest sens modtować w telefonie coś tak
    bezużytecznego? Sztuka dla sztuki... o, żeby odfajkować długą listę
    ficzerków którymi się nasz produkt różni.
    Wielu producentów wdało się w tą wojnę na ilość a Apple wygrywa
    wojnę o klienta nie ilością funkcji tylko ich jakością.

    > Bo ma wszelkie atrybuty by taką funkcjonalność mieć i czasem jest ona
    > przydatna, ale nie ma tego z powodu: "dlatego ponieważ!" lub jak ktoś
    > woli "no bo tak!". Po prostu marna argumentacja i niektórzy to widzą.

    Ta argumentacja ważna się zdaje się być tylko dla tych, co gonią
    ilość funkcji dostępną w telefonie...

    > :-)

    > Bill Gates kiedyś powiedział... a z resztą nieistotne :-)

    Właśnie nieistotne, bo Bill G. mówił o pamięci roboczej a nie
    o pamięci do przechowywania plików... I jeśli Ty między backupami
    jesteś w stanie zapełnić zdjęciami 16 bg iPhone to gratuluję...
    Również jeśli masz taką fonotekę co Ci się nie mieści na 16G.
    Zdecydowana większość użytkowników nie będzie narzekać
    na rozmiar 16G a Ci co będą - mają za $100 więcej wersję 32Gb.