  • 201. Data: 2011-09-24 00:34:36
    Temat: Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    news:j5j4qi$hm7$1@news.onet.pl...

    > Taka teza świadczy o tym, że należysz do mniejszości.
    > Tej z lewej strony wykresu.

    Oczywiście :-))) Miliony wybitnie inteligentnych Polaków wybiera
    sobie patentowanych idiotów na swoich reprezentantów....
    To bardzo logiczne, Liwiusz... bardzo logiczne. Wniosek jest tylko
    jeden, ten który przedstawiłem wyżej: jakie społeczeństwo taka
    jego demokratyczna reprezentacja...

  • 202. Data: 2011-09-24 08:33:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-09-24 02:34, Pszemol pisze:
> [...]
    > To bardzo logiczne, Liwiusz... bardzo logiczne. Wniosek jest tylko
    > jeden, ten który przedstawiłem wyżej: jakie społeczeństwo taka

    Pszemol, nie chcę, abyś żył w ignorancji i powielał takie głupoty na
    innych grupach.

    Więc udzielę Ci bezpłatnej korepetycji:

    zgodnie z krzywą Gaussa idiotów jest tak samo mało, jak bardzo
    inteligentnych. Ta Twoja większość, to po prostu przeciętni.

    Jeśli ktoś uważa, że wg krzywej Gaussa najwięcej jest idiotów, to od
    razu sugeruje w jakiej części wykresu sam się znajduje ;)

    --
    Liwiusz

  • 203. Data: 2011-09-24 08:44:19
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-09-24 10:33, Liwiusz pisze:

    > zgodnie z krzywą Gaussa idiotów jest tak samo mało, jak bardzo
    > inteligentnych. Ta Twoja większość, to po prostu przeciętni.

    Wszystko jest względne - zależy w którym miejscu postawisz punkt
    odcięcia :-)

    To tak, jak ze zdawaniem matury czy pełnoletniością.

  • 204. Data: 2011-09-24 13:57:20
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:j5k553$t96$1@news.onet.pl...

    > Wszystko jest względne - zależy w którym miejscu postawisz punkt odcięcia
    > :-)

    To znaczenie slowa idiota stawia ten punkt. Oczywiscie idioci probuja
    postawic ten punkt w takim miejscu, aby przynajmniej nie czuc sie gorsza
    mniejszoscia.

  • 205. Data: 2011-09-24 16:47:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > zgodnie z krzywą Gaussa idiotów jest tak samo mało, jak bardzo
    > inteligentnych. Ta Twoja większość, to po prostu przeciętni.

    Problem w tym, że ci co ich nazywasz "przeciętni" to niestety idioci.
    Idioci z dyplomami wyższych uczelni siedzący na czubku Gaussa...

    > Jeśli ktoś uważa, że wg krzywej Gaussa najwięcej jest idiotów, to od razu
    > sugeruje w jakiej części wykresu sam się znajduje ;)

    Tak Ci się tylko zdaje bo błędnie zakładasz że idioci są na skraju,
    a tak może zakładać tylko ktoś kto nosa z domu nie wystawia
    i nie spotyka się z tymi "przeciętnymi" i nie zna ich poziomu...

  • 206. Data: 2011-09-24 16:49:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote in message

    > Wszystko jest względne - zależy w którym miejscu postawisz punkt odcięcia
    > :-)

    Otóż to! Oczy wybałuszam jak mogą ludzie z wyższym wykształceniem
    technicznym być np. kreacjonistami młodej ziemi - albo lekarz który
    jest tak zaślepiony religią że odbiera mu ona rozum i przeciwny jest
    badaniom na komórkach macierzystych? To są dla mnie idioci.
    Idioci z dyplomami wyższych uczelni ale idioci. I ci idioci głosują...

  • 207. Data: 2011-09-24 18:32:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-09-24 18:49, Pszemol pisze:

> [...]
    > badaniom na komórkach macierzystych? To są dla mnie idioci.
    > Idioci z dyplomami wyższych uczelni ale idioci. I ci idioci głosują...

    Zasadniczo widzę, że nie rozumiesz terminu "idiota".

    --
    Liwiusz

  • 208. Data: 2011-09-24 19:11:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Zasadniczo widzę, że nie rozumiesz terminu "idiota".

    Rozumiem to słowo dokładnie tak jak podaje Słownik Języka Polskiego PWN:
    <http://sjp.pwn.pl/szukaj/idiota> a konkretnie 2-gie jego znaczenie:
    głupiec.

  • 209. Data: 2011-09-25 07:06:44
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > Rozumiem to słowo dokładnie tak jak podaje Słownik Języka Polskiego PWN:
> [...]

    I znuff dópa zbita - w ramach tego znaczenia jest pelna dowolnosc, nie
    wierzacy w OTW, Einsteina nazywaja idiota. A wiec "pojecie" jest niezalezne
    do krzywej gałsa, zatem tylko "idiota" bedzie sie w jego kontekscie na ta
    krzywa powolywal. Natomiast dla pierwszego owszem tak (idiota to czlowiek z
    IQ ponizej 30). Ech, pszemus, pszemus - co bys nie napisal, wychodzi
    kiepsko.