  • 131. Data: 2011-09-18 20:11:04
    Temat: Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-18 15:11, Pszemol pisze:
    > "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message

    > Czyli konkluzja jest taka, że dzwonki można sobie przesyłać między
    > koleżankami bezkarnie tylko w telefonach, które nie szanują copyright? :)

    zona akurat uzywa Nokie e66 - nie ma problemow z kopiowaniem plikow.
    Nie kazdy dzwonek jest dzwonkiem strikte - dzwonek sobie mozesz sam
    zrobic z mp3 lub sciagnac z jakiegos serwisu.
    Jest wiele serwisow z darmowymi dzwonkami, wiec o co chodzi?

    Istota bylo, ze majac iPhona mozesz sie wiele razy poczuc wyobcowany:
    pliku czy wizytowki via BT nie przeslesz/odbierzesz.
    Nie kazdy chce miec skrzynke w telefonie (moja zona nie ma i podejzewam,
    ze zadne kolezanki - rwniez ta z iPhonem - nie ma skonfigurowanej) - ale
    majac funkcjonalny BT mozesz sie tym nie przejmowac.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 132. Data: 2011-09-18 20:17:34
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-18 15:07, Pszemol pisze:
    > "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message

    > On coś mówił o przerzucaniu plików z aparatu na Galaxy tablet, więc
    > ten tablet pełni tu rolę komputera - więc nie jest zbędny...
    > Albo coś mi umknęło?

    Tableta, bo te wakacje byly pierwszymi, na ktore nie bralem notebooka -
    i Tablet sie sprawdzil.
    Ale miast tabletu moge to samo zrobic z telefonem - przez analogie.
    Zarowno tablet (7") czy komorke zmieszcze w kieszeni - netbooka juz
    raczej nie.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 133. Data: 2011-09-19 09:46:05
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-09-17, o godz. 18:51:40
    Atlantis <n...@n...pl> napisał(a):

    > Jaki przyjmujesz wyznacznik?

    Widziałeś emotikona na końcu zdania? Jak wiadomo Rosjanie wynaleźli
    wszystko. ;-) A na poważnie to Marconi miał to szczęście że udało mu
    się zgłosić patent na radio kilka dni wcześniej niż Tesla mimo że
    korzystał z jego prac. Zresztą w 1943 roku amerykański Sąd Najwyższy
    odebrał prawa patentowe Marconiemu i przyznał je Tesli. Niestety
    pośmiertnie.

    Zdrówko

  • 134. Data: 2011-09-19 09:52:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    >Kupując iPhone 4 miałem do wyboru z abonamentem AT&T mniejszy
    >model za $199 z 16GB pamięci i większy model za $299 z 32GB. [...]

    >Czasem mam wrażenie że oceniacie wady iPhone przez pryzmat
    >swoich telefonów - tymczasem iPhone używa się nieco inaczej...
    >To tak jak z komputerami Mac i tymi z Windows - troche inna
    >filozofia.

    Ale my nie chcemy innej filozofii :--)

    My wiemy ze jesli chcemy sluchac muzyczki to zapelnienie 16GB nie jest
    problemem, ze najlepiej sie zapelnia wyciagajac karte z telefonu i
    wsadzajac do komputera, ze jak telefon ma dobry aparat to trzeba
    jeszcze dobrej komunikacji z kompem, ze jak sie juz ma 32GB w
    telefonie, to mozna nie nosic pendriva z kluczami itp :-)

    J.

  • 135. Data: 2011-09-19 09:59:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >zrobic z mp3 lub sciagnac z jakiegos serwisu.
    >Jest wiele serwisow z darmowymi dzwonkami, wiec o co chodzi?

    Chodzi o to ze po twoim opisie na wiadomo o co poszlo.
    Moze zona chciala firmowe dzwonki wyslac, co wcale nie dziwne ze jej
    iphone nie pozwolil, bo wiele innych tez nie pozwoli. Moze format inny
    czy co.

    P.S. Dzwonki z darmowych serwisow to nie wiadomo czy mozna sobie
    legalnie kopiowac, dzwonkow legalnie kupionych tez raczej nie wolno
    kolezankom dawac.

    >Istota bylo, ze majac iPhona mozesz sie wiele razy poczuc wyobcowany:
    >pliku czy wizytowki via BT nie przeslesz/odbierzesz.

    Czekaj - nokie chwalisz ?
    E66 naprawde ma tak ze mozna dowolny plik odebrac przez BT i gdzies na
    karcie zapisac ?

    Nie wszystkie nokie tak maja, oni tez sa madrzejsi od papieza i maja
    swoja polityke - nie da sie :-)
    Zreszta calkowicie nie smartfonowe SE tez maja swoje narowy - np
    rozszerzenia nazwy pliku zmienic sie nie da.

    J.

  • 136. Data: 2011-09-19 10:01:26
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-09-16, o godz. 16:20:08
    AL <a...@s...tam> napisał(a):

    > Ja zadowalam sie kontaktami telefonicznymi, ew. jak do nas ktos
    > przyjezdza. I po kontaktach z niektorymi osobami (z US wlasnie) mam
    > pewien obraz na temat zadufania tych ludzi w sobie.

    Dokładnie... Podczas jednej z wizyt W US zostałem zaproszony kiedyś na
    "Jezioro Łabędzie" w wykonaniu baletu jednej z uczelni Południowej
    Karoliny jako wielka atrakcja. Zaczęli mnie traktować jak kretyna z
    Alabamy i tłumaczyć co to jest balet i co to te "Jezioro łabędzie".
    Znużony byłem i słucgałem ale jak irytacja we mnie narosła to wreszcie
    udało mi się im przerwać trajkotanie i powiedzieć że wiem i widziałem
    kiedyś ale subiektywnie baletu nie lubię. No i padło pytanie gdzie,
    co i jak? I czy też w szkole? No to im powiedziałem zgodnie z prawdą że
    byłem na tym balecie dwukrotnie w tym w Teatrze Bolszoj w Moskwie.
    Widok ich zbaraniałych min był bezcenny ;-)

    Z drugiej strony jak mamy mieć w firmie kogoś ze stanów to przychodzi
    litania pytań. Przy czym to czy w Warszawie jest choć jeden supermarket
    gdzie można płacić kartą Visa nie jest wcale najgłupsze...

    Zdrówko

  • 137. Data: 2011-09-19 11:59:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Ale miast tabletu moge to samo zrobic z telefonem - przez analogie.
    >Zarowno tablet (7") czy komorke zmieszcze w kieszeni - netbooka juz

    IMO - tablet albo ma za maly ekran, albo do kieszeni nie wejdzie.
    Czyli albo telefon z duzym ekranem, albo jednak tablet lub netbook -
    co kto woli.

    J.

  • 138. Data: 2011-09-19 14:05:25
    Temat: Re: S?uchanie radia FM z telefonu kom?rkowego nie jest tak popularne...
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 16 09 2011 9:44, Jeremiasz pisze:

    > Obawiam si?, ?e on ani nie rozumie rozk?adu Gassa ani tym bardziej nie
    > zrozumie Twojej uwagi o swoich brakach w edukacji:-(

    Liczyłem że zaszpanuje rzucając tekst o krzywej rozkładu normalnego ;-)

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 139. Data: 2011-09-19 15:00:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 14 Sep 2011 09:22:15 -0500, w <j...@p...onet.pl>, "Pszemol"
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > No jasne, bo radio zużywa tego internetu całe gigabajty na godzinę... :-)

    To posłuchaj sobie radyjka przez ajfona w Meksyku hehe :).

  • 140. Data: 2011-09-19 18:03:18
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:20110919120126.2498a83a@babcia-workstation...

    > Z drugiej strony jak mamy mieć w firmie kogoś ze stanów to przychodzi
    > litania pytań. Przy czym to czy w Warszawie jest choć jeden supermarket
    > gdzie można płacić kartą Visa nie jest wcale najgłupsze...

    Nooo, ale to przeciez wspaniale pole wkrecania jest...