  • 1. Data: 2011-12-29 10:34:21
    Temat: Sluchawka Dect/GAP wygladajaca jak tradycyjny telefon - istnieje cos takiego?
    Od: WS <L...@c...pl>

    Poszukuje "telefonu" ktory dziala jak sluchawka DECT/GAP...

    Jest stacja bazowa z zestawu Siemens Gigaset C610IP, polaczenie tylko
    przez net - brak stalej linii telefonicznej!

    Starsza osoba ma problem z obsluga tego (za duzo przyciskow, co jakis
    czas gdzies "ginie", rozladowuje sie), wiec chcialbym podpiac do
    systemu "sluchawke" w jak najbardziej zblizony sposob imitujaca
    klasyczny telefon:

    1. sluchawka podpieta na kablu do reszty/bazy (zeby nie dalo sie
    zawieruszyc)
    2. odbieranie rozmowy przez samo podniesienie sluchawki
    3. zakonczenie przez odlozenie

    mile widziane
    4. jednoprzyciskowe wybieranie zaprogramowanych kilku (1-4)
    numerow ...
    5. jednoprzyciskowy tryb glosnomowiacy

    Istnieje cos takiego? Czy jedyne wyjscie, to kupic jakas bramke VOIP z
    wyjsciem na zwykly telefon i ciagnac kabel (bardzo!!! mi to nie
    pasuje)

    WS

  • 2. Data: 2011-12-29 15:04:56
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    WS <L...@c...pl> wrote:

> [...]
    > 3. zakonczenie przez odlozenie
    >
    > mile widziane
    > 4. jednoprzyciskowe wybieranie zaprogramowanych kilku (1-4)

    Siemens kiedyś produkował coś, co można określić jako FCT dla DECT - moduł
    z gniazdkiem RJ11, do którego można było wpiąć telefon albo modem.
    Ale to było gdzieś na przełomie tysiącleci ;-( Od tamtej pory nic podobnego
    nie widziałem.

  • 3. Data: 2011-12-29 16:19:10
    Od: "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com>

    On 2011-12-29 11:34, WS wrote:
    > Istnieje cos takiego? Czy jedyne wyjscie, to kupic jakas bramke VOIP z
    > wyjsciem na zwykly telefon i ciagnac kabel (bardzo!!! mi to nie
    > pasuje)

    No albo accesspoint client + bramka, ale to już 2 klamoty + aparat...

  • 4. Data: 2011-12-29 22:18:03
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl>

> [...]
    > czas gdzies "ginie", rozladowuje sie), wiec chcialbym podpiac do
    > systemu "sluchawke" w jak najbardziej zblizony sposob imitujaca

    A jak wygląda klasyczny ?

    > Istnieje cos takiego? Czy jedyne wyjscie, to kupic jakas bramke VOIP z
    > wyjsciem na zwykly telefon i ciagnac kabel (bardzo!!! mi to nie
    > pasuje)

    RL-300

  • 5. Data: 2011-12-29 22:41:45
    Od: WS <L...@c...pl>

    jakos tak http://placebo.blox.pl/resource/oldphone.gif

    > RL-300
    hm... ale to do GSM chyba, ja chce do bezprzewodowego DECT...

    PS.znalazlem juz kilka:

    Siemens Gigaset 1000 TAE - trudno kupic...

    DistyBox-300 drogie troche :(

    http://t-zakupy.pl/product_info.php/cPath/33/product
    s_id/1001?osCsid=90c6ba00bfc2a637ba7d3d983b24f219
    - wyslalem pytanie czy bedzie dzialac, czy tylko ze stacja z
    kompletu...

  • 6. Data: 2011-12-29 22:58:12
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl>

    --
    To skomplikowane. Pomyślałem, że do takiej bramki można podłączyć dowolny
    telefon np taki starożytny. Nie myślałem tylko, że bramka nie jest do

  • 7. Data: 2011-12-30 07:08:42
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 29 Dec 2011 02:34:21 -0800 (PST), WS
    <L...@c...pl> wrote:

> [...]
    >
    >Istnieje cos takiego? Czy jedyne wyjscie, to kupic jakas bramke VOIP z
    >wyjsciem na zwykly telefon i ciagnac kabel (bardzo!!! mi to nie

    a nie trzeba bylo zrobic tak:

    bramka voip----kabelek----zwykly aparat

    a bramka voip to taka najzwyklejsza, a teraz musisz kombinowac

    Kidys Siemens produkowal taki aparat bezprzewodowy (DECT) na biurko.
    Komunikowal sie z baza po dect, ale mial wyglad zwyklego telefonu na
    biurko (ze sluchawka na kabelku).

    http://www.ebay.de/itm/Siemens-Gigaset-3000-Mobile-f
    unkfahiges-Tischgerat-/250956399930?pt=DE_Schnurgebu
    ndene_Telefone&hash=item3a6e2ac53a

    tylko cena troche nie taka.

    Siemens Gigaset 3000 Mobile

    telefon dect na biurko + zasilacz - napewno sie nie zgubi i wyglada
    jak zwykly aparat.

    Napisz pozniej co wybrales.

    --
    ThinkXtra

  • 8. Data: 2011-12-30 08:40:24
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 30 Gru, 08:08, a...@p...pl wrote:

    > a nie trzeba bylo zrobic tak:

    > bramka voip----kabelek----zwykly aparat

    > a  bramka voip to taka najzwyklejsza, a teraz musisz kombinowac

    niby mozna bylo, ale chcialem (i nadal chce) uniknac ciagniecia kabli
    - net i router podpiety jest na pietrze, tel. ma byc na dole w kuchni,
    czyli musze ciagnac kabel prawie po przekatnej kostki... mozna tez
    przez Wifi, ale wtedy troche duzo szpeju na dole mi wyjdzie...
    no i obecne 2 sluchawki tez sa uzywane i maja zostac - ten
    "stacjonarny" ma byc jako awaryjny, gdy reszta przestaje dzialac
    (zazwyczaj sluchawki sa rozladowane...)

> [...]
    >
    > tylko cena troche nie taka.
    >
    > Siemens Gigaset 3000 Mobile
    >
    > telefon dect na biurko + zasilacz - napewno sie nie zgubi i wyglada

    dokladnie takiego czegos szukam! cena faktycznie malo ciekawa...

    jesli bedzie dzialac to wybralbym
    http://t-zakupy.pl/product_info.php/cPath/33/product
    s_id/1001?osCsid=90c6ba00bfc2a637ba7d3d983b24f219

    dzieki wszystkim za pomoc,
    WS

  • 9. Data: 2011-12-30 10:30:04
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 30 Dec 2011 00:40:24 -0800 (PST), WS
    <L...@c...pl> wrote:

    >dokladnie takiego czegos szukam! cena faktycznie malo ciekawa...

    ale szukaj na ebay.de bo sa okazji i wtedy zamiast tych 80-90 Euro
    bedzie za 20!

    >jesli bedzie dzialac to wybralbym
    >http://t-zakupy.pl/product_info.php/cPath/33/produc
    ts_id/1001?osCsid=90c6ba00bfc2a637ba7d3d983b24f219

    ale to sa zwykle przenosne telefony dect. Ktory konkretnie wybrales?

    --
    ThinkXtra

  • 10. Data: 2011-12-30 10:50:25
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 30 Gru, 11:30, a...@p...pl wrote:

    ts_id/1001?osCsid=...

    > ale to sa zwykle przenosne telefony dect. Ktory konkretnie wybrales?

    nie wiem co Ci sie otwarlo...
    chodzi mi o "Bezprzewodowa Linia telefoniczna WPJ - dodatkowy
    odbiornik" za 121.77PLN widoczny w "akcesoria telefoniczne" - taka
    wtyczka do kontaktu z gniazdem na linie tel...
    Tylko nie wiem, czy nie dziala toto tylko z druga czescia (taki
    bezprzewodowy przedluzacz tel.) ,
    niby w opisie jest "DECT"...

    WS