eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŻałosna Tesla :-) › Smarkaty manipulator
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Kaczin <j...@p...interia.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Smarkaty manipulator
    Date: Fri, 10 Aug 2018 22:12:13 +0200
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 38
    Message-ID: <pkkrir$1hfe$1@gioia.aioe.org>
    References: <pkkn94$81d$1@news.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: UfBd62RbHQF9LRYnVXsUMA.user.gioia.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.9.1
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.3
    Content-Language: pl-PL
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2637882
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 10.08.2018 o 20:58, kk pisze:
    >
    >
    > "Pierwszy scenariusz obejmował jazdę z prędkością 31 mph w kierunku
    > nieruchomej przeszkody. Samochody miały włączony system automatycznego
    > hamowania przed przeszkodą. Kierowcy nie korzystali jednak z
    > automatycznego tempomatu. Wynik? Trzy z pięciu pojazdów zatrzymały się
    > przed przeszkodą i uniknęły zderzenia. Wyczyn ten nie udał się wyłącznie
    > Teslom. ..."
    >
    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a26

    "Kierowcy nie korzystali jednak z automatycznego tempomatu." - czyli co?
    Sami hamowali?


    Ten sam artykulik:

    "Próbę powtórzono z włączonym tempomatem adaptacyjnym ACC - wszystkie
    pięć aut uniknęło kolizji. Tesle hamowały tu *szybciej* niż BMW i Mercedes."

    "W rzeczywistym ruchu drogowym, *za wyjątkiem Tesli Model 3*, każdy z
    testowanych pojazdów "przegapił" przeszkodę zmuszając kierowcę do reakcji!"

    "W różnych scenariuszach sprawdzano też sprawność systemów utrzymywania
    pasa ruchu. W sumie przeprowadzono aż 18 prób na drogach o różnym
    nachyleniu (wzniesienia) i zakrętach o różnych promieniach. Także w tym
    przypadku *najbardziej "bezbłędnym" pojazdem była Tesla Model 3*. Auto
    pozostało pomiędzy "liniami" w 18 z 18 przejazdów po zakrętach i 17 z 18
    przejazdów przez różne wzniesienia.

    *Zdecydowanie gorsze wyniki zanotowała reszta pojazdów*. BMW trzykrotnie
    przecięło linie na zakrętach i sześciokrotnie na wzniesieniach. Aż 9
    razy w zakręcie i 7 razy na wzniesieniu system nie zadziałał w ogóle."


    --
    Kaczin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 11.08.18 01:20 kk
  • 11.08.18 20:31 Kaczin
  • 11.08.18 21:06 kk

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: