-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: Kaczin <j...@p...interia.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Smarkaty manipulator
Date: Fri, 10 Aug 2018 22:12:13 +0200
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 38
Message-ID: <pkkrir$1hfe$1@gioia.aioe.org>
References: <pkkn94$81d$1@news.icm.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: UfBd62RbHQF9LRYnVXsUMA.user.gioia.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.3
Content-Language: pl-PL
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2637882
[ ukryj nagłówki ]W dniu 10.08.2018 o 20:58, kk pisze:
>
>
> "Pierwszy scenariusz obejmował jazdę z prędkością 31 mph w kierunku
> nieruchomej przeszkody. Samochody miały włączony system automatycznego
> hamowania przed przeszkodą. Kierowcy nie korzystali jednak z
> automatycznego tempomatu. Wynik? Trzy z pięciu pojazdów zatrzymały się
> przed przeszkodą i uniknęły zderzenia. Wyczyn ten nie udał się wyłącznie
> Teslom. ..."
>
> http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a26
"Kierowcy nie korzystali jednak z automatycznego tempomatu." - czyli co?
Sami hamowali?
Ten sam artykulik:
"Próbę powtórzono z włączonym tempomatem adaptacyjnym ACC - wszystkie
pięć aut uniknęło kolizji. Tesle hamowały tu *szybciej* niż BMW i Mercedes."
"W rzeczywistym ruchu drogowym, *za wyjątkiem Tesli Model 3*, każdy z
testowanych pojazdów "przegapił" przeszkodę zmuszając kierowcę do reakcji!"
"W różnych scenariuszach sprawdzano też sprawność systemów utrzymywania
pasa ruchu. W sumie przeprowadzono aż 18 prób na drogach o różnym
nachyleniu (wzniesienia) i zakrętach o różnych promieniach. Także w tym
przypadku *najbardziej "bezbłędnym" pojazdem była Tesla Model 3*. Auto
pozostało pomiędzy "liniami" w 18 z 18 przejazdów po zakrętach i 17 z 18
przejazdów przez różne wzniesienia.
*Zdecydowanie gorsze wyniki zanotowała reszta pojazdów*. BMW trzykrotnie
przecięło linie na zakrętach i sześciokrotnie na wzniesieniach. Aż 9
razy w zakręcie i 7 razy na wzniesieniu system nie zadziałał w ogóle."
--
Kaczin
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=