  • 11. Data: 2017-12-14 18:16:34
    Temat: Re: Smartphone do 300zł
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    W dniu 2017-12-11 o 21:04, Olo pisze:

    > Napiszę czego nie kupować.
    > Pod koniec sierpnia kilka godzin przej wyjazdem za granicę moja małżonka
    > w złości rozbiła swojego asusa, ponieważ była niedziela a markety
    > działają tylko do godz. 21, zaistniała konieczność natychmiastowego
    > zakupu jakiegokolwiek telefonu na którym będzie działał messenger i
    > facebook. Do tego miał to być tani telefon, który ewentualnie będzie
    > służył do czasu naprawy asusa a później jako awaryjny w domu. Ponieważ
    > jak pisałem na decyzję było tylko kilkanaście minut wybór padł na Kiano
    > Elegance 5.5 za 350 zł.
    [...]

    To może LG K3?

    A ostatnio miałem do czynienia z Alcatelem POP4. Całkiem fajny, tylko
    bateria paskudnie marna. Do rozmawiania, sms-owania i oglądania netu
    (duży ekran) się nadaje pod warunkiem podpięcia pod prąd.

    Natomiast wszelakie Manty, MyPhony, to...
    --
    Grzexs

  • 12. Data: 2017-12-15 01:09:58
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-12-14 o 13:52, Bolko pisze:

    > A z czego?

    Z smarthpona

  • 13. Data: 2018-01-01 18:49:37
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 25 Dec 2017 14:12:24 +0100 (GMT+01:00), Eneuel Leszek
    Ciszewski <e...@g...com> wrote:

    >W Asusie pękł ekran?Jaki to model?
    Mi w Zenfone ZE553KL pękł LCD po upadku na podłogę.
    Wymiana w serwisie asus 352 zł netto.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 14. Data: 2018-01-02 13:08:50

    W dniu 2018-01-01 o 18:49, WAM pisze:
    > Mi w Zenfone ZE553KL pękł LCD po upadku na podłogę.
    > Wymiana w serwisie asus 352 zł netto.

    Nie założyłeś pokrowca?
    Nie wykupiłeś ubezpieczenia?
    ;-)