  • 61. Data: 2010-01-10 18:55:59
    Temat: Re: Smsung cyz Sony?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 10.01.2010 19:13, Cavallino pisze:

    > Dokładnie to sugeruję, Sony też nie ma już tego czegoś co miał 20 lat temu.

    > Wiesz, mnie też, ja sam mam Sharpa, on przynajmniej nie tylko udaje że
    > jest z Japonii. ;-)

    > Wówczas może i tak.
    > Ale to historia jest.
    > Nie warto z niej wyciągać żadnych wniosków.

    ja wiedziałem co chce kupić i nie chodziło tu o marke sony, sharp czy
    panasonic.
    kilka lat zajmuje sie instalacjami tv i widziałem dziesiątki telewizorów
    i na sonkach obraz najbardziej mi sie podobał.
    gdyby było tak o co mnie podejżewasz, szukałbym innego byle pisało
    np made in japan.
    w Polsce też mieliśmy dobre rozwiązania na poziomie europejskim

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion