  • 11. Data: 2016-03-11 12:27:27
    Temat: Re: Sonda 2 - premiera 14.03
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2016-03-11 o 12:01, LeonKame pisze:
    > Myisz sie urdel juz jest, mowia wam ze to jest demokracja a to zwykly
    > burdel. Ale jak ktos w dupie byl i gowno widzial.
    > Muchy ktore zyja na gownie tez pewnie mysla ze to raj na ziemi

    Myślałem, że dacie sobie po razie i będzie spokój.
    Mam taką propozycję: idźcie sobie na p.s.p a tu burdelu nie róbcie.

    Pozdrawiam

    DD

  • 12. Data: 2016-03-11 13:20:54
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Pozory mylą. Zacznij dyskusje po premierze bo w tej chwili to jest
    dyskusja o wyzszosci swiat bozego narodzenia nad swietami wielkiej nocy.

  • 13. Data: 2016-03-11 13:40:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 11 Mar 2016 12:01:26 +0100, w <nbu8i6$1sjj$1@gioia.aioe.org>, LeonKame
    <k...@l...com> napisał(-a):

    > Myisz sie urdel juz jest

    W sumie masz rację -- już jest :)

  • 14. Data: 2016-03-11 13:40:47
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    W dniu 2016-03-11 o 11:13, AL pisze:

    > burdel dopiero nadchodzi ;)

    Czy to nie ten sam AL co pisuje (z rzadka) ze Stanów?
    Chyba nie, bo tamten wiedział, że postkomuna, i jej sprzymierzeńcy -
    nadal gnębią nasz kraj nieszczęsny, kradnąc, i sprzedawczykując. To
    drugie tym razem "na rzecz" carycy Unii...

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"

  • 15. Data: 2016-03-11 15:07:17
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 11 Mar 2016 12:19:13 +0100, AL <a...@s...tam.pl> wrote:
    > 2. Sonde to ja pamiętam - tą prawdziwą, gdy była polemika i to było
    siłą
    > programu (nie twierdzę, że obecna edycja będzie zła (wpierw trzeba
    > zobaczyć pierwszych parę odcinków by się wypowiedzieć)

    Obawiam się, że tej polemiki nie będzie. Obym się mylił ale zwiastuny
    jakie widziałem zdradzały typową formę achów i ochów nad współczesną
    "technologią".
    Do polemiki potrzeba choć dwóch cwaniaków mających szerokie pojęcie
    o wszystkim lub chociaż powinno im się wydawać, że mają. Prowadzący
    niestety nie sprawia wrażenia wirażki, fragment który widziałem był
    po prostu nudny.
    Jakbym ja miał robić sondę 2 to wziąłbym jakiś dwóch wymagadanych
    cwaniaków z usenetu znających się na wszystkim. Podrzucałoby się tyko
    im temat i program gotowy.

    --
    Marek

  • 16. Data: 2016-03-11 15:08:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 11 Mar 2016 13:40:47 +0100, BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>
    wrote:
    > Czy to nie ten sam AL co pisuje (z rzadka) ze Stanów?

    Nie, tamten to A.L.

    --
    Marek

  • 17. Data: 2016-03-11 17:49:04
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 11.03.2016 o 10:25, LeonKame pisze:
    > heh tak plujecie na PIS czyli zycie w Burdelu bardzo wam sie podoba?

    Co masz na myśli pisząc "Burdel"?
    Obecny stan naszego państwa? Zgoda w 100%.

    --
    Kaczin

  • 18. Data: 2016-03-11 22:48:41
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Chyba nie, bo tamten wiedział, że postkomuna, i jej sprzymierzeńcy -
    > nadal gnębią nasz kraj nieszczęsny, kradnąc, i sprzedawczykując. To
    > drugie tym razem "na rzecz" carycy Unii...

    Jakby to delikatnie skomentować ? hm...
    Może tak - jesteś debilem.

  • 19. Data: 2016-03-12 01:08:50
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 10 Mar 2016 20:01:51 +0100, Marek <f...@f...com> wrote:

    >Już w poniedziałek 14.03 o godz. 21:50 premiera dwóch pierwszego i
    >drugiego odcinka Sondy 2.
    >Jestem pełen obaw bo fragmenty programu raczej formuły dawnej Sondy
    >nie przypominają....

    Sonda bedze Narodowa, Prawdziwie Polska i Katolicka

    A.L.

  • 20. Data: 2016-03-12 02:06:38
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 11 Mar 2016 18:08:50 -0600, A.L. <a...@a...com> wrote:
    > Sonda bedze Narodowa, Prawdziwie Polska i Katolicka

    Niech Pan nie przesadza, dajmy programowi szansę.
    Tak BTW u Was tu raczej nasz "bieżący nurt" chyba raczej popieramy
    przez większość Polonii w USA?

    --
    Marek