  • 1. Data: 2016-03-10 20:01:51
    Temat: Sonda 2 - premiera 14.03
    Od: Marek <f...@f...com>

    Już w poniedziałek 14.03 o godz. 21:50 premiera dwóch pierwszego i
    drugiego odcinka Sondy 2.
    Jestem pełen obaw bo fragmenty programu raczej formuły dawnej Sondy
    nie przypominają....

    --
    Marek

  • 2. Data: 2016-03-10 20:02:20
    Temat: Re: Sonda 2 - premiera 14.03
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jaki kanał jeśli to nie powska tajemnica?

  • 3. Data: 2016-03-11 07:50:48
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-03-10 20:02, platformowe głupki wrote:
    > jaki kanał jeśli to nie powska tajemnica?

    telewizja rządowa (tfu narodowa) TVPis 2

    http://www.telemagazyn.pl/artykuly/sonda-2-odcinek-1
    -i-2-voyager-i-fascynujaca-bionika-wideo-zdjecia-491
    62.html

  • 4. Data: 2016-03-11 10:25:41
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    heh tak plujecie na PIS czyli zycie w Burdelu bardzo wam sie podoba?

  • 5. Data: 2016-03-11 10:28:24
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "LeonKame" napisał w wiadomości grup

    >heh tak plujecie na PIS czyli zycie w Burdelu bardzo wam sie podoba?

    czyli jesteś pedofilem

  • 6. Data: 2016-03-11 11:13:17
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-03-11 10:25, LeonKame wrote:
    > heh tak plujecie na PIS czyli zycie w Burdelu bardzo wam sie podoba?

    burdel dopiero nadchodzi ;)

  • 7. Data: 2016-03-11 12:01:26
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Myisz sie urdel juz jest, mowia wam ze to jest demokracja a to zwykly
    burdel. Ale jak ktos w dupie byl i gowno widzial.
    Muchy ktore zyja na gownie tez pewnie mysla ze to raj na ziemi

  • 8. Data: 2016-03-11 12:03:10
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    No tak lepiej ogladac tance z gwiazdami niz program popularnonaukowy.

  • 9. Data: 2016-03-11 12:14:05
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-03-11 12:03, LeonKame wrote:
    > No tak lepiej ogladac tance z gwiazdami niz program popularnonaukowy.

    1. nie oglądam programów jakie ty oglądasz i do jakich się przyznajesz

    2. Sonde to ja pamiętam - tą prawdziwą, gdy była polemika i to było siłą
    programu (nie twierdzę, że obecna edycja będzie

    3. zakłądam, że jesteś typowym człowiekiem nie wiedzącym na czym polega
    gospodarka rynkowa i jakie są zależności i wierzysz co Ci PiS naopowiada
    (każdy ma wybór), nie prowadziłeś firmy i jesteś zjadaczem chleba
    płynącym na fali,

    4. nie jestem za żadną partią - IMHO partie to zło :)
    (mam swój pogląd na to wszystko co się dzieje od 25lat w polskiej
    polityce, ale to nie ta grupa)

    5. swoje wynurzenia (wynaturzenia) polityczne próbuj udawadniać na
    innych grupach dyskusyjnych

  • 10. Data: 2016-03-11 12:19:13
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-03-11 12:03, LeonKame wrote:
    > No tak lepiej ogladac tance z gwiazdami niz program popularnonaukowy.

    1. nie oglądam programów jakie ty oglądasz i do jakich się przyznajesz

    2. Sonde to ja pamiętam - tą prawdziwą, gdy była polemika i to było siłą
    programu (nie twierdzę, że obecna edycja będzie zła (wpierw trzeba
    zobaczyć pierwszych parę odcinków by się wypowiedzieć)

    3. zakłądam, że jesteś typowym człowiekiem nie wiedzącym na czym polega
    gospodarka rynkowa i jakie są zależności i wierzysz co Ci PiS naopowiada
    (każdy ma wybór), nie prowadziłeś firmy i jesteś zjadaczem chleba
    płynącym z falą ....