  • 1. Data: 2018-04-03 02:23:27
    Temat: Sony Xperia C1905
    Od: Kamil <n...@t...pl>

    Witam

    Windows 7, MyPhoneExplorer. Smarfon Sony Xperia C1905. MyPhoneExplorer
    twierdzi, ze brak urządzenia podłączonego pod USB. Na innym komputerze
    działa. Co trzeba zainstalować aby zatrybiło?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2018-04-04 08:52:11
    Temat: Re: Sony Xperia C1905
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 3 Apr 2018 02:23:27 +0200, Kamil napisał(a):

    > MyPhoneExplorer

    A pamięć telefonu pojawia się w widoku "Komputer"?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2018-04-04 13:35:11
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał:

    > A pamięć telefonu pojawia się w widoku "Komputer"?

    Nie pojawia się. Po podłączeniu telefonu do komputera w telefonie pojawia
    sie pytanie czy zainstalować aplikację PC Companion na komputerze. Klikam
    tak i wtedy pojawia sie na komputerze okno umozliwiające dostęp do pamieci
    telefonu. OK, ale mogę tylko czytać i ściągać pliki z telefonu, a na odwrót
    juz nie. natomiast MY Phone Eksplorer umożliwia komunikację w obie strony.

    Znalazłem w komputerze, na którym jest dobrze program Connectivity Cable
    Driver. Ściągnąłem i zainstalowałem na tym z W7, ale w dalszym ciągu nie
    działa.

    PZDR

  • 4. Data: 2018-04-04 13:43:48
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Kamil" napisał:

    > pojawia sie na komputerze okno umozliwiające dostęp do pamieci telefonu.
    > OK, ale mogę tylko czytać i ściągać pliki z telefonu, a na odwrót juz nie.

    Poprawka. Wczoraj nie a dzisiaj juz tak. Mogę kopiować pliki również do
    telefonu. Po którymś uruchomieniu pojawił się komunikat/pytanie, czy
    skonfigurować urządzenie. Wyraziłem zgodę i jest dobrze. Natomiast MPE w
    dalszym ciągu odmawia współpracy. Dzięki za pomoc.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2018-04-04 13:49:55
    Od: p...@g...com

    sprawdz czy nie brakuje adb
    C:\Program Files (x86)\MyPhoneExplorer\DLL\adb.exe

    MyPhoneExplorer (Settings -> Connections: show logfile (with log data)

  • 6. Data: 2018-04-04 14:11:36
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 4 Apr 2018 13:35:11 +0200, Kamil napisał(a):

> [...]
    > telefonu. OK, ale mogę tylko czytać i ściągać pliki z telefonu, a na odwrót

    Może trzeba kliknąć "Nie" :) Jak żyję nie posługiwałem się żadnym
    specprogramem do współpracy kompa z telefonem, bazuję tylko na
    reprezentacji pamięci telefonu w wykazie dysków, zarówno pod windami jak
    i pod linuksem. I to przy różnych telefonach. Zawsze działa w obie
    strony.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2018-04-04 18:05:53
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik Przemek napisał:

    > sprawdz czy nie brakuje adb
    > C:\Program Files (x86)\MyPhoneExplorer\DLL\adb.exe

    W W 7 jest inna ścieżka, ale adb.exe jest.

    > MyPhoneExplorer (Settings -> Connections: show logfile (with log data)

    Gdzie tego szukać? Bo w programie nie widzę takiej zakładki.

    Pzdr

  • 8. Data: 2018-04-07 11:37:49
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

> [...]

    > telefonem, bazuję tylko na reprezentacji pamięci telefonu w wykazie
    > dysków, zarówno pod windami jak i pod linuksem.

    Sprawdź w systemie, czy na pewno nie ma żadnego oprogramowania do współpracy
    z telefonem. Dolary przeciw orzechom, że jest.

    A co do mojego problemu. Na XP działa MyPhoneExplorer, a nie widać telefonu
    w oknie dysków. Na W 7 odwrotnie. Telefon jest w dyskach, a MyPhoneExplorer
    go nie widzi. I bądź tu mądry.

    Pzdr

  • 9. Data: 2018-04-07 11:48:19
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 7 Apr 2018 11:37:49 +0200, Kamil napisał(a):

    > Sprawdź w systemie, czy na pewno nie ma żadnego oprogramowania do współpracy
    > z telefonem. Dolary przeciw orzechom, że jest.
    Niewykluczone ale po co sobie komplikować życie? W linuksie po
    wetknięciu wtyczki zgłasza mi się na przykład systemowa przeglądarka
    obrazków z pytaniem czy importować, ale nie korzystam.

    > A co do mojego problemu. Na XP działa MyPhoneExplorer, a nie widać telefonu
    > w oknie dysków. Na W 7 odwrotnie. Telefon jest w dyskach, a MyPhoneExplorer
    > go nie widzi. I bądź tu mądry.
    Właściwie to masz sprawę załatwioną, w obu systemach masz dojście :) W
    tym XP być może jakbyś odinstalował tego MPE to by ci się pojawiało w
    dyskach i by było jednolicie.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2018-04-08 03:00:55
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał:

    > W tym XP być może jakbyś odinstalował tego MPE to by ci się pojawiało w
    > dyskach i by było jednolicie.

    Nie pojawia się niestety. Szkoda, że tej grupy nie śledzi Grzesiu
    Niemirowski. Pewnie by wiedział co jest przyczyną.

    Pzdr