  • 11. Data: 2011-10-13 06:48:37
    Temat: Re: Spawanie baku - potrzebny szpec starszej daty :)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-12, James <n...@d...for.spam> wrote:

    > Oj... niedobrze.
    > Czy jest jakas firma o porownywalnym poziomie uslug, ktora mozecie polecic?
    > Bede wdzieczny za namiary.

    Nie podpowiem bo obsluga oponiarska mam na swoim miejscu postojowym -
    sam ;-)

    Ale BTW. to Ty zrobiles kiedys xenony na legalu? Moglbys cos jeszcze o
    tym opowiedziec bo nic sie nie doszukalem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2011-10-14 00:10:07
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "AZ" wrote...

> [...]
    >
    > Ale BTW. to Ty zrobiles kiedys xenony na legalu? Moglbys cos jeszcze o
    > tym opowiedziec bo nic sie nie doszukalem.

    Jestes w tej dobrej sytuacji, ze nie potrzebujesz pomocy. Dla mnie pozostaje
    szukanie miejsca gdzie zrobia dobrze i nie wyroluja.

    Xenon kiedys zrobilem do mojej CBR600F3. Byl faktycznie zgodny z przepisami.
    Optyka pochodzila z lampy samochodowej BMW 7 z regulacja wysokosci (reczna),
    byl to oczywiscie Bi-xenon. Spryskiwacz i automatyczna regulacja sa wymagane
    w nowych pojazdach. Calosc zamknieta w oryginalnej lampie. Przetwornica
    Hella hermetyczna, zainstalowana w prawym boczku.
    Jak bys byl ciekaw jakis konkretnych spraw to postaram sie odpowiedziec.

    Teraz mam plan troche bardziej zaawansowany. Pracuje nad soczewkowa lampa
    LED w miejsce przedniego reflektora. Tu bedzie problem z pelna legalnoscia
    takiego rozwiazania, jednak zachowane beda wszystkie parametry jak dla
    xenona. Jasnosc bedzie troche mniejsza. D2S daje okolo 3200lm, LED bedzie
    dawal okolo 3000lm.

    James

  • 13. Data: 2011-10-14 07:35:40
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p#$^%$^&.sie>

    Uzytkownik "James" <n...@d...for.spam> napisal w wiadomosci

> [...]
    > takiego rozwiazania, jednak zachowane beda wszystkie parametry jak dla
    > xenona. Jasnosc bedzie troche mniejsza. D2S daje okolo 3200lm, LED bedzie

    Ile 3W ledów tam bedzie?

    --
    OGONek~

  • 14. Data: 2011-10-14 11:05:01
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "OGONek~" wrote...
    > Uzytkownik "James" napisal...

    > Ile 3W ledów tam bedzie?

    Ani jednej. Calosc bedzie szla z jednego LED 30W. SST-90 to dioda LED 30W.
    Daje przy tym 2700 do 3240 lumenow. Temperatura barwowa i CRI mniej wiecej
    takie same jak w przypadku xenona.

    James

  • 15. Data: 2011-10-14 11:10:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-14, James <n...@d...for.spam> wrote:

    > Jestes w tej dobrej sytuacji, ze nie potrzebujesz pomocy. Dla mnie pozostaje
    > szukanie miejsca gdzie zrobia dobrze i nie wyroluja.

    Ale chodzi Ci o przekladke opon? To na pulawskiej dobrze robia.

> [...]
    > Hella hermetyczna, zainstalowana w prawym boczku.
    > Jak bys byl ciekaw jakis konkretnych spraw to postaram sie odpowiedziec.

    Ano wlasnie, chodzilo mi o regulacje i myslalem ze miales
    autopoziomowanie a o to mi glownie chodzilo.

> [...]
    > takiego rozwiazania, jednak zachowane beda wszystkie parametry jak dla
    > xenona. Jasnosc bedzie troche mniejsza. D2S daje okolo 3200lm, LED bedzie

    Jak skonczysz pochwal sie efektami :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2011-10-15 09:32:05
    Od: "Marcin Kasprzyk" <a...@o...pl>

    Hej.

    No również słyszałem o twardym lucie :) ale podobno trzeba przy tym najpierw
    blachę wytrawić a kwas którym się to robi może powodować dalszą korozję.

    --
    Pozdr
    Marcin Kasprzyk.

  • 17. Data: 2011-10-15 10:00:56
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-10-15 11:32, Marcin Kasprzyk pisze:
    > Hej.
    >
    > No również słyszałem o twardym lucie :) ale podobno trzeba przy tym najpierw
    > blachę wytrawić a kwas którym się to robi może powodować dalszą korozję.

    Bzdura. Sa ogolnodostepne druty mosiezne z topnikiem i srebrzanki a
    lutuje sie na wode lutownicza ktora nie jest tak agresywna jak soda
    kaustyczna lub kwas.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 18. Data: 2011-10-15 11:20:01
    Od: "Marcin Kasprzyk" <a...@o...pl>

    Hej.

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości
    > Bzdura. Sa ogolnodostepne druty mosiezne z topnikiem i srebrzanki a lutuje
    > sie na wode lutownicza ktora nie jest tak agresywna jak soda kaustyczna
    > lub kwas.

    No to już lepiej brzmi, do tej pory słyszałem tylko opinie teoretyków w tej
    materii :)
    Zbadam temat i jak mnie nie przerośnie to się odważę.
    Gdzie szukać w/w specyfików? Markety budowlane czy coś bardziej
    wyrafinowanego?

  • 19. Data: 2011-10-15 14:03:55
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-10-15 13:20, Marcin Kasprzyk pisze:

    > Zbadam temat i jak mnie nie przerośnie to się odważę.
    > Gdzie szukać w/w specyfików? Markety budowlane czy coś bardziej
    > wyrafinowanego?

    Castorama ? Tam widzialem to ostatnio. Kupisz od razu palnik, butle,
    spoiwo i wode lutownicza. Kroluje Rothewald i nie jest zly.

  • 20. Data: 2011-10-16 07:43:11
    Od: "Marcin Kasprzyk" <a...@o...pl>

    hej.
    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości
    > Castorama ? Tam widzialem to ostatnio. Kupisz od razu palnik, butle,
    > spoiwo i wode lutownicza. Kroluje Rothewald i nie jest zly.

    No mogę tylko podziękować :) Odpowiedź na tacy...