  • 41. Data: 2012-11-09 14:32:49
    Temat: Re: Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "jan kowalski" <d...@g...com> wrote in message
    news:a2a890bb-4c1d-484d-89b7-6addd9806fc0@ib4g2000vb
    b.googlegroups.com...

> [...]
    > Zakladamy ze drukuje sobie jedno zdanie na kartce, a bo tak i chce
    > tego 20.000.
    > Mam prace przy "adresowaniu kopert" :) Kupilem drukarke za 120zl
    > oczywiscie z reseterem i tuszem zamiennym
    > bo inaczej sie nie da:)
    >
    > 10 kopert na minute przy bazie z excella dostarczonej mi przez
    > pracodawce
    > 600kopert na godzine
    > 30h= 18000stron i lecimy po nowy sprzet. Nie przeczytalismy instrukcji
    > serwisowej. No nikt jej nie czyta!
    > bo zwykle pojawia sie po kilkunastu miesiacach w sieci gdzies gleboko

    Jak przeczytasz stronę www HP to znajdziesz tam informację o tym
    do jakiego obciążenia dedykowany jest dany sprzęt. Są tam drukarki
    heavy-duty, do biznesów, a są też do domowego zastosowania...
    Te drugie nie dają rady drukować w trybie biznesowym i po sprawie.

  • 42. Data: 2012-11-09 15:41:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >heavy-duty, do biznesów, a są też do domowego zastosowania...
    >Te drugie nie dają rady drukować w trybie biznesowym i po sprawie.

    A co to jest tryb domowy, a co to jest tryb biznesowy ?

    Byl w taki okres, gdy sprawa byla jasna. Ta drukarka jest przewidziana
    do 200 str miesiecznie, pan reklamuje ze sie uszkodzila po pol roku, a
    licznik wskazuje 2000 stron.
    Ale teraz juz chyba tak malych ilosci nie ma, i 24 czy 36-miesieczna
    ilosc stron jest calkiem spora.

    J.

  • 43. Data: 2013-02-17 14:55:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > A co to jest tryb domowy, a co to jest tryb biznesowy ?

    Tryb biznesowy polega dla mnie na tym, że obok drukarki stoi stosik
    papieru i ładuje się do tego lasera ryzę papieru parę razy dziennie.
    Tak jest u nas w firmie, wciąż drukujemy papierowe User Manuale.
    (czemu osobiście jestem przeciwny, ale mnie przegłosowali...)

> [...]
    > licznik wskazuje 2000 stron.
    > Ale teraz juz chyba tak malych ilosci nie ma, i 24 czy 36-miesieczna ilosc

    Ja w domu drukuję 2-3 stron jak kupię bilety na wakacje, albo 1 stronę
    gdy chcę do archiwum dać potwierdzenie zapłaty za kartę kredytową...

  • 44. Data: 2013-02-17 22:57:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Feb 2013 07:55:34 -0600, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > Tak jest u nas w firmie, wciąż drukujemy papierowe User Manuale.
    > (czemu osobiście jestem przeciwny, ale mnie przegłosowali...)

    Byc moze klient to docenia :-)
    Ale z czym do ludzi
    http://www.ckzeto.pl/wydruki_masowe/
    to jest drukowanie biznesowe :-)

    U mnie nie wiem czy schodzi 1 ryza miesiecznie ... kwalifikuje sie do domu
    czy do biznesu ?

    > Ja w domu drukuję 2-3 stron jak kupię bilety na wakacje, albo 1 stronę
    > gdy chcę do archiwum dać potwierdzenie zapłaty za kartę kredytową...

    I teraz drukarka ktora codzienie czysci dysze i zuzywa przy tym atramentu
    jak na pare stron ... na okreslenie "domowa" nie zasluguje :-)

    J.

  • 45. Data: 2013-02-18 00:29:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Byc moze klient to docenia :-)
    > Ale z czym do ludzi
    > http://www.ckzeto.pl/wydruki_masowe/
    > to jest drukowanie biznesowe :-)

    :-) To jest biznes który ma jako główne działanie drukowanie...
    Ja mówiłem o biznesie który produkuje coś innego, a drukuje
    niejako przy okazji, potrzebne rzeczy do prowadzenia biznesu.
    Jak u nas: produkujemy przedmioty urzytkowe i do nich
    drukujemy manuale... Nie jest naszym celem pracy drukowanie.

    > U mnie nie wiem czy schodzi 1 ryza miesiecznie ... kwalifikuje sie do domu
    > czy do biznesu ?

    To już zależy od producenta drukarki - podają docelowe/przewidywane
    obciążenie drukarki w ilości stron na miesiąc... sprawdź i zobacz w jakich
    jesteś widełkach.
    Tu masz przykład fajnej drukareczki biurowej od Epsona (jestem ostatnio
    zakochany w tej serii drukarek, sam mam mniejszy model w home-office):
    http://www.epson.com/cgi-bin/Store/jsp/Product/Speci
    fications.do?BV_UseBVCookie=yes&sku=C11CB32201
    Cytuję: Monthly duty cycle, up to 1600 pages czyli masz drukarkę do
    pracy w trybie ponad 3 ryzy po 500 stron miesięcznie. A więc masz
    3-krotne przemiarowanie - będzie u Ciebie pracować na luzach...

    Moja mniejsza Epsonka WP_3540 ma 1000 stron na miesiąc, czyli dwie ryzy...
    http://www.epson.com/cgi-bin/Store/jsp/Product.do?BV
    _UseBVCookie=yes&sku=C11CC31201

    U rodziny w Krakowie mają inny problem: tam tusze wymieniają nie bo się
    tusz skończył tylko dlatego że tusz zasechł od nieużywania :-)
    Drukują może kilka stron na rok, głównie jak synuś przyjedzie do domu :-)))

    > I teraz drukarka ktora codzienie czysci dysze i zuzywa przy tym atramentu
    > jak na pare stron ... na okreslenie "domowa" nie zasluguje :-)

    Nie będzie czyścić gdy ją ładnie zaparkujesz i wyłączysz z prądu.
    Zawsze możesz sobie kupić lasera... albo takąś OKI taśmową/igłową...
    Problem będzie taki sam, bo Ci będą tasiemki wysychać.

  • 46. Data: 2013-02-18 00:30:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]

    Ja mówiłem o biznesie który produkuje coś innego, a drukuje
    niejako przy okazji, potrzebne rzeczy do prowadzenia biznesu.
    Jak u nas: produkujemy przedmioty użytkowe i do nich

  • 47. Data: 2013-02-18 15:52:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości

> [...]
    >Jak u nas: produkujemy przedmioty użytkowe i do nich
    >drukujemy manuale... Nie jest naszym celem pracy drukowanie.

    Tak jak i oni nie sa drukarnia. No, oni to sa, ale ich klienci zyja z
    np sieci telefonicznych, energetycznych, wodnych, albo z procentow od
    kredytow.
    Tylko to wymaga wystawienia stosownych pism. Np 200 tys miesiecznie,
    bo to firma co malo drukuje :-)

    >To już zależy od producenta drukarki - podają docelowe/przewidywane
    >obciążenie drukarki w ilości stron na miesiąc... sprawdź i zobacz w
    >jakich
    >jesteś widełkach.

    A sa gdzies oficjalne widelki ?
    Bo ja inzynier, zywotnosc rozumiem, ograniczenia termiczne tez, ale
    okreslenie "biznezowa" nic mi nie mowi :-)

> [...]
    ifications.do?BV_UseBVCookie=yes&sku=C11CB32201
    >Cytuję: Monthly duty cycle, up to 1600 pages czyli masz drukarkę do

    Ale tych "monthly" to nie rozumiem - co wlasciwie jest ograniczone ?
    :-)

    >pracy w trybie ponad 3 ryzy po 500 stron miesięcznie. A więc masz
    >3-krotne przemiarowanie - będzie u Ciebie pracować na luzach...

    A maksymalny czas miedzy wydrukami ? Postoi 5 dni i zaschnie ? :-)

    >Moja mniejsza Epsonka WP_3540 ma 1000 stron na miesiąc, czyli dwie
    >ryzy...
    >http://www.epson.com/cgi-bin/Store/jsp/Product.do?B
    V_UseBVCookie=yes&sku=C11CC31201

    I tez przewymiarowana :-)

    >Nie będzie czyścić gdy ją ładnie zaparkujesz i wyłączysz z prądu.

    Ale wtedy zaschnie, a wymiana glowicy w epsonach o ile pamietam nie
    istnieje :-)

    >Zawsze możesz sobie kupić lasera... albo takąś OKI taśmową/igłową...
    >Problem będzie taki sam, bo Ci będą tasiemki wysychać.

    Termotransferowa ?

    J.