  • 1. Data: 2024-03-06 19:06:43
    Temat: Spotyka się dwóch asemblerów
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Spotyka się dwóch starych asemblerów.
    Ręce powykręcane od śrubokrętów. Garb jak u wielbłąda.
    Okulary jak denka od butelek.

    -ty 927 widziałeś młodego 2134 co on wyprawia?
    -nie 1004 a co odwalił
    -927 mówiłem mu, że w wersji szafy FZ002a rev02 ma użyć kabla FS1 11234 rev03
    bo FS1 11234 rev02 bedzie za krótki bo jest do szafy FZ001 rev01
    -1004 no i co posłuchał?
    -927 nie co ty. Teraz siedzi po godzinach i wciąga nowy kabel przez cała maszynę.
    -1004 hahaha
    -927 hahaha

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 2. Data: 2024-03-06 20:43:26
    Temat: Re: Spotyka się dwóch asemblerów
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 06 Mar 2024 18:06:43 GMT, PiteR wrote:
> [...]
    > -1004 no i co posłuchał?
    > -927 nie co ty. Teraz siedzi po godzinach i wciąga nowy kabel przez cała maszynę.

    Ale o co chodzi?

    Nie uważałes, jak robiłeś, to teraz rób, jak uważasz :-)

    Mniej do smiechu było Airbusowi, jak sie okazało, ze wiązki kablowe do
    prototypu są za krótkie ...

    J.

  • 3. Data: 2024-03-06 20:57:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:z9wc9f1wy1x4$.jhq7ls2jhha5.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Nie uważałes, jak robiłeś, to teraz rób, jak uważasz :-)
    >
    > Mniej do smiechu było Airbusowi, jak sie okazało, ze wiązki
    > kablowe do prototypu są za krótkie ...

    Nocusz :)
    Małe chińskie rączki mają małe chińskie centymetry.

  • 4. Data: 2024-03-07 15:36:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 06 Mar 2024 19:57:52 GMT, PiteR wrote:
    > in <news:z9wc9f1wy1x4$.jhq7ls2jhha5.dlg@40tude.net>

    > Nocusz :)
    > Małe chińskie rączki mają małe chińskie centymetry.

    A to akurat nie chinskie, tylko europejskie z zaawansowanego kraju.

    Się bodajze okazało, ze programy CAD (Catia?) w różnych wersjach,
    przy eksporcie/imporcie troche cm traciły ...

    A software amerykanski :-)

    J.

  • 5. Data: 2024-03-07 22:00:24
    Od: Czarek <c...@w...onet.pl>

    W dniu 7.03.2024 o 15:36, J.F pisze:
    > A to akurat nie chinskie, tylko europejskie z zaawansowanego kraju.
    >
    > Się bodajze okazało, ze programy CAD (Catia?) w różnych wersjach,
    > przy eksporcie/imporcie troche cm traciły ...

    Przecież to stara prawda, że kabel przycięty na długość okaże się za
    krótki.

    --
    Cezary Grądys<c...@w...onet.pl

  • 6. Data: 2024-03-08 02:29:45
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 07.03.2024 o 22:00, Czarek pisze:

    > Przecież to stara prawda, że kabel przycięty na długość okaże się za
    > krótki.

    Wiecie jak odróżnić energetyka od elektronika?
    Energetyk ma drogie kable i ma zawsze metr czy dwa zapasu.
    Elektronik ma cieniutkie kabelki i zawsze mu centymetr brakuje
    bo wcześniej zaoszczędził.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2024-03-08 08:11:51
    Od: titanus <t...@g...kom>

    W dniu 08.03.2024 o 02:29, RadosławF pisze:

> [...]
    > Energetyk ma drogie kable i ma zawsze metr czy dwa zapasu.
    > Elektronik ma cieniutkie kabelki i zawsze mu centymetr brakuje

    ...a jak ktoś jest elektrykiem, elektronikiem i automatykiem ?

    ;-D

    --
    Pozdrawiam - titanus

  • 8. Data: 2024-03-08 08:33:27
    Od: Ghost <g...@h...net>

    W dniu 07.03.2024 o 15:36, J.F pisze:

    > A to akurat nie chinskie, tylko europejskie z zaawansowanego kraju.
    >
    > Się bodajze okazało, ze programy CAD (Catia?) w różnych wersjach,
    > przy eksporcie/imporcie troche cm traciły ...
    >
    > A software amerykanski :-)

    Zaokraglenia.

  • 9. Data: 2024-03-08 17:27:06
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 08.03.2024 o 08:11, titanus pisze:

    > ...a jak ktoś jest elektrykiem, elektronikiem i automatykiem ?

    Zapas położonego kabla/przewodu powie kim tak naprawdę jesteś. :-)

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2024-03-08 17:34:29
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:usednl$u3r$1$titanus@news.chmurka.net>
    user titanus pisze tak:

    > ...a jak ktoś jest elektrykiem, elektronikiem i automatykiem ?

    zawsze ma jedną nóżkę bardziej.