  • 1. Data: 2024-03-11 12:10:05
    Temat: jak piasek HT66F002
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    $0.20 za uC ?

    https://www.youtube.com/watch?v=9IFSPqSr6t8

    Jak myslicie, utrzyma się to na rynku?

    J.

  • 2. Data: 2024-03-11 12:36:17
    Temat: Re: jak piasek HT66F002
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 11.03.2024 o 12:10, J.F pisze:

    > $0.20 za uC ?
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=9IFSPqSr6t8
    >
    > Jak myslicie, utrzyma się to na rynku?

    A AT Tiny ile kosztuje?

  • 3. Data: 2024-03-11 12:58:08
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    io <i...@o...pl.invalid> napisał(a):
    > A AT Tiny ile kosztuje?

    Kilkakrotnie więcej, nietrudno sprawdzić.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 4. Data: 2024-03-11 16:12:10
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Kilkakrotnie więcej, nietrudno sprawdzić.

    Zależy komu.

    Porównuję sobie i ... mało pamięci. To stare widzę jest, 2021. Nie
    całkiem ostatnio ogarniam jaki program da się zmieścić w 1KB i by
    pracowało na 64B. Wiadomo, że nie stosuje się tego do złożonych
    funkcjonalności, ale taki czujnik wilgotności gleby z komunikacją może
    by się zmieścił.

    http://niusy.pl/@holtek.com/at6
    http://niusy.pl/@ww1.microchip.com/at5

  • 5. Data: 2024-03-11 20:45:47
    Od: Zbych <z...@n...org>

    On 11.03.2024 12:10, J.F wrote:

    > $0.20 za uC ?
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=9IFSPqSr6t8
    >
    > Jak myslicie, utrzyma się to na rynku?

    Za drogi, NY8A051H jest 10x tańszy i ma czytelniejszą dokumentację
    https://datasheet.lcsc.com/lcsc/2306131007_Nyquest-T
    ech-NY8A051H_C5143390.pdf

  • 6. Data: 2024-03-11 20:48:24
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 11.03.2024 o 20:45, Zbych pisze:

    > Za drogi, NY8A051H jest 10x tańszy i ma czytelniejszą dokumentację
    > https://datasheet.lcsc.com/lcsc/2306131007_Nyquest-T
    ech-NY8A051H_C5143390.pdf

    Praktykowi te krzaczki nie przeszkadzają?

    Robert

  • 7. Data: 2024-03-11 20:50:43
    Od: Zbych <z...@n...org>

    On 11.03.2024 20:48, Robert Wańkowski wrote:

    ech-NY8A051H_C5143390.pdf

    > Praktykowi te krzaczki nie przeszkadzają?

    Praktyk to już wie jak wymawiać te krzaczki.

  • 8. Data: 2024-03-11 21:06:53
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał(a):
    > Praktykowi te krzaczki nie przeszkadzają?

    Praktyk umie korzystać z translatorów.
    https://www.grzegorz.net/2306131007_Nyquest-Tech-NY8
    A051H_C5143390.pdf

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 9. Data: 2024-03-11 21:09:48
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Praktyk umie korzystać z translatorów.
    > https://www.grzegorz.net/2306131007_Nyquest-Tech-NY8
    A051H_C5143390.pdf

    Coś chyba nie działa.
    PDF (mi) trudno się szybko tłumaczy.Może nie wiem czym.
    Najlepiej (najmniej błędów w tabelkach) to DeepL, ale trochę trzeba
    nakloikać.

    Robert

  • 10. Data: 2024-03-11 21:23:52
    Od: Zbych <z...@n...org>

    On 11.03.2024 21:09, Robert Wańkowski wrote:
    > Najlepiej (najmniej błędów w tabelkach) to DeepL, ale trochę trzeba
    > nakloikać.

    Nie trzeba, wrzucasz cały pdf i wychodzi przetłumaczony PDF.