  • 41. Data: 2019-05-31 10:27:14
    Temat: Re: Sprzedaż karty SIM, jak to zrobić mądrze
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-05-31 o 09:49, Mirek Ptak pisze:

    > Komu potrzebne MMSy (no dawno to już było, ale było ;)), pliki przez BT
    > - nikt tego nie potrzebuje, dostęp do pamięci w telefonie - fanaberie.
    > itp. itd. :)

    Podobnie jak gniazdo słuchawek. :-)

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2019-05-31 16:18:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .
    On 2019-05-31 05:07, Pszemol wrote:

    >Komu potrzebne MMSy (no dawno to już było, ale było ;)), pliki przez
    >BT - nikt tego nie potrzebuje, dostęp do pamięci w telefonie -
    >fanaberie. itp. itd. :)

    Tak po prawdzie ... po co komu MMS ? male to, kiepskiej jakosci,
    drogie (nie zawsze).

    Tylko czemu ja nie mam e-maila w telefonie ...

    J.

  • 43. Data: 2019-06-01 08:53:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-31 o 16:18, J.F. pisze:

    > Tak po prawdzie ... po co komu MMS ? male to, kiepskiej jakosci, drogie
    > (nie zawsze).

    Żeby wysłać coś na telefon, a nie na maila, messengera etc.

    --
    Liwiusz

  • 44. Data: 2019-06-01 09:56:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 Jun 2019 08:53:06 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Żeby wysłać coś na telefon, a nie na maila, messengera etc.

    Przeciez kazdy ma smartfona :-)

    J.

  • 45. Data: 2019-06-01 16:29:51
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-01 o 09:56, J.F. pisze:

    > Przeciez kazdy ma smartfona :-)
    >
    > J.

    Mimo wszystko, MMSy są przydatniejsze niż przesyłanie plików na BT (moim
    zdaniem).

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 46. Data: 2019-06-04 13:15:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Przeciez kazdy ma smartfona :-)

    Nie każdy.
    Nawet jak ma, to nie każdy ma messengera
    itd. itp.

    --
    Liwiusz

  • 47. Data: 2019-06-05 01:30:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin Debowski" SbqFE.268196$V...@f...ams1

    > Zadzwonić łatwiej, ale zapamiętac w sumie często jeden pies z tego
    > prostego powodu, że nikt obecnie takich numerów nie zapamiętuje.

    Musisz choć raz zapamiętać, aby wpisać palcami?

    -=-

    IMO podejrzanie wygląda firma, której nr tel. zbudowano z losowych cyfr.

    Przy wybieraniu/dzwonieniu (chcesz tego czy nie) podświadomie
    weryfikujesz to i owo -- łatwy nr łatwiej potwierdzić, więc
    życie jest spokojniejsze z tego powodu a stres zabija. :)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 48. Data: 2019-06-15 02:50:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message

    > Komu potrzebne MMSy (no dawno to już było, ale było ;)), pliki przez BT -
    > nikt tego nie potrzebuje, dostęp do pamięci w telefonie - fanaberie. itp.
    > itd. :)

    No i wiele się sprawdziło...
    Producenci którzy wyśmiewali Apple choćby za sklejany unibody
    bez klapki na baterię, za mikroSIMa, za grzywkę na górze LCD
    sami wcześniej czy później robili dokładnie te same rzeczy...
    Apple po prostu ma więcej przebojowości aby nie być firmą "my też"
    bo oni przodują w wielu dziedzinach. A taki Samsung czy LG jest "my też".

  • 49. Data: 2019-06-15 02:52:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Filip454" <f...@g...com> wrote in message

    > Mimo wszystko, MMSy są przydatniejsze niż przesyłanie plików na BT
    > (moim zdaniem).

    I jedno i drugie jest przeżytkiem skoro większość ludzi dzisiaj
    używa jakiegoś tam medialnego komunikatora... czy to Skype
    czy to FaceTime lub WhatsApp czy WeChat lub GaduGadu.
    Dawno wychodzi z użytku "gołe" GSM - idzie nowe...

  • 50. Data: 2019-06-15 02:53:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > Nie każdy.
    > Nawet jak ma, to nie każdy ma messengera
    > itd. itp.

    Jak nie ma a odczuwa potrzebę to co go powstrzymuje
    aby sobie doinstalowąć? Przecież wszystkie messengery
    są darmowe. Pytasz kolegów/znajomych/rodziny czego
    większość używa, doinstalowujesz na telefon i za 5 minut
    jesteś z innymi w XXI wieku... Kto jeszcze nie ma messengera??