  • 31. Data: 2019-05-23 07:32:31
    Temat: Re: Sprzedaż karty SIM, jak to zrobić mądrze
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-21, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    > kontrahentami, to już dawno mamy swoje kontakty w obfitej korespondencji
    > internetowej, i dawanie wizytówek nie ma najmniejszego sensu.
    >
    > Wyjątkiem są jakieś nieliczne sytuacje, kiedy kogoś zapoznajemy "na
    > ulicy", czy na jakimś spotkaniu/obiedzie networkingowym itp., ale
    > wówczas również nasuwa się pytanie - co ci po złotym numerze, skoro twój
    > numer i tak osoba ma zapisany właśnie na wizytówce, a jedynym jej
    > przeznaczeniem będzie wpisanie numeru do telefonu (jeśli będzie chciała
    > kontynuować znajomość) i wyrzucenie wizytówki, albo włożenie jej do

    Specyfika Twojej pracy. U mnie wygląda to tak, że owszem, jest kontakt
    mejlowy, ale potem jest np. spotkanie, na które przychodzi 2x osób niż było
    podczepionych do mejla i wszyscy radośnie się obdarowują. Tyle, że nikt
    tego potem nie skanuje bo nie ma po co. Ci co mają nawiązać kontakt,
    nawiążą i tyle.

    --
    Marcin

  • 32. Data: 2019-05-27 18:13:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ps.com...
> [...]
    > znac ... ksiazka adresowa powoduje ze nie pamietam juz numerow znajomych
    > czy rodziny, jak dla mnie taki numer warty jest zero :-)

    Takich numerów nie używa się aby ułatwić wklepywanie stałemu
    klientowi tylko aby ułatwić NOWEMU klientowi zapamiętanie numeru.
    Podam Ci przykład - jedziesz autem autostradą i widzisz baner
    reklamowy, albo oglądasz krótką reklamę w TV:
    https://www.youtube.com/watch?v=CxRZaTYzTKg

  • 33. Data: 2019-05-27 18:15:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:5ce3d97f$0$517$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    >
    > Podobnie z papierową wizytówką? -- wystarczy aplikacja
    > OCeRująca i umieszczająca treść wizytówki w Kontaktach? ;)

    Chyba lepiej przekazać kartę kontaktową z telefonu do telefonu
    przez QRcode bez pośrednictwa papieru...

  • 34. Data: 2019-05-27 18:43:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-27 o 18:13, Pszemol pisze:
> [...]
    > Podam Ci przykład - jedziesz autem autostradą i widzisz baner
    > reklamowy, albo oglądasz krótką reklamę w TV:

    Jaki by ten prosty numer nie był, to na autostradzie za godzinę zapomnę.

    Za to jeśli będzie to na przykład reklama wyrębu drzewa, to dobrze
    będzie, jeśli potem wpiszę w facebooka wyręb drzewa Kowalski i pokaże mi
    się właśnie ta firma. Tam sobie już kontakt znajdę.

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2019-05-28 08:16:50
    Od: p...@g...com

    --Podam Ci przykład - jedziesz autem autostradą i widzisz baner reklamowy, albo
    oglądasz krótką reklamę w TV: https://www.youtube.com/watch?v=CxRZaTYzTKg

    banery przy autostradach ? w PL nie widuje no moze w drodze do Zakopca tam buraki
    nasrali tego pelno :-) a reklam generalnie nie ogladam, TV ma time machine jak cos
    nagrywam a live po prostu zmieniam kanal jak widze spam :-)

  • 36. Data: 2019-05-30 14:29:53
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    > będzie, jeśli potem wpiszę w facebooka wyręb drzewa Kowalski i pokaże mi
    > się właśnie ta firma. Tam sobie już kontakt znajdę.

    Zwykle są dwie informacje, nie tylko numer.
    Nazwiska nie wybierasz, czasem masz trudniejsze niz Kowalski...
    Nazwisko Kowalski to taki odpowiednik łatwego do zapamietania numeru
    2222222.

  • 37. Data: 2019-05-30 14:29:55
    Od: Pszemol <P...@P...com>

> [...]
    > time machine jak cos nagrywam a live po prostu zmieniam kanal jak widze spam :-)

    Podoba mi się jak ktoś używa argumentu typu ,,ja nie używam, nie rozumiem
    czemu głupki placą za banery lub reklamy w TV".

  • 38. Data: 2019-05-30 18:15:10
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-30 o 14:29, Pszemol pisze:
    https://www.youtube.com/watch?v=CxRZaTYzTKg

    > Podoba mi się jak ktoś używa argumentu typu ,,ja nie używam, nie rozumiem
    > czemu głupki placą za banery lub reklamy w TV".

    W ogóle argumenty typu "JA NIE UŻYWAM LUB UŻYWAM WIĘC TAK JEST" to
    typowe argumenty pajaców pokroju Z (Ń) i Bluzga. Szkoda na to czasu i
    nerwów.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 39. Data: 2019-05-31 05:07:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Filip454" <f...@g...com> wrote in message

    > W ogóle argumenty typu "JA NIE UŻYWAM LUB UŻYWAM WIĘC TAK JEST" to typowe
    > argumenty pajaców pokroju Z (Ń) i Bluzga. Szkoda na to czasu i nerwów.

    Albo "ja nie widziałem banerów przy autostradach, więc ich nie ma nigdzie"
    :-)
    Albo "ja nie oglądam reklam w TV więc nikt inny też ich nie ogląda" :-)
    Ludziom brakuje wyobraźni albo nie umieją obserwować świata wokół nich.

  • 40. Data: 2019-05-31 09:49:22
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2019-05-31 05:07, Pszemol wrote:
> [...]
    > Albo "ja nie oglądam reklam w TV więc nikt inny też ich nie ogląda" :-)
    > Ludziom brakuje wyobraźni albo nie umieją obserwować świata wokół nich.

    Komu potrzebne MMSy (no dawno to już było, ale było ;)), pliki przez BT
    - nikt tego nie potrzebuje, dostęp do pamięci w telefonie - fanaberie.
    itp. itd. :)

    PZDR
    --
    Mirek Ptak