  • 31. Data: 2017-03-24 20:47:11
    Temat: Re: Sprzęt po gwarncji
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-03-21 o 21:12, j...@i...pl pisze:

    > Ceny w Komputroniku to s? zdrowo odstrzelone od normalno?ci.

    Nie wiem jak jest teraz, bo już tu nie ma Komputronika. Najbliższy w
    pobliżu bylego kina Femina, więc nie ma sensu po jakiś drobiazg tam
    jechać. Ceny jednak były niższe nic w EURO na parterze. Czasami tam
    płytki kupowalam, pendriva... Tusze kupuję u sprzedawcy mojej drukarki.

    --
    animka

  • 32. Data: 2017-03-27 20:02:25
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-03-20 o 10:42, Chris pisze:

    > Pogodzę was, ja ma Canona co potrafi to wszytko o czym piszecie :)

    Ja też mam Canona ;P

  • 33. Data: 2017-03-27 20:04:12
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-03-21 o 21:14, j...@i...pl pisze:

    > No i co? Jest ten standard? Bo ja jakoś nie widzę. Apple ma swoejgo
    > lightinga, cześć telefonów ma microUSB, część USB typu C. Gdzie ten
    > standard?

    microUSB, przez xx lat działało, teraz się przesiadają na usb-c. Podobno
    szlak przetarło Apple ze stwierdzeniem, że przecież w ładowarce jest
    USB, a że po drugiej stronie kabla jakieś gówno no to co? :)

  • 34. Data: 2017-03-27 20:26:52
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-03-27 o 20:02, PlaMa pisze:

    > Ja też mam Canona ;P

    Też miałam Canona i oddałam za darmo na olx.pl. "Przyleciał" zaraz zaraz
    po tą drukarkę facet, który zna sztuczki i kruczki, czyli jest
    wtajemniczony i być może tę roczną drukareczkę, której głowica stanęła
    wkrótce sobie sprzedał.
    Gdybym znała wejście do menu serwisowego to może tego canona miałabym do
    dziś.
    A pies ganial tych wszystkich cwaniaków pasożytujących na biednych ludziach.

    --
    animka