  • 1. Data: 2009-02-20 07:42:16
    Temat: Środki z promocji orange
    Od: "krzysiek" <y...@v...pl>

    Witam
    Trochę pieniędzy uzbierało mi się na koncie z promocji w Orange .Tylko jak
    można je wkorzystac ?:) .Mam komórę na kartę .Pieniędzy na koncie
    promocyjnym przybywa ,i co z tego , jak nie mogę nic z tego wykorzystać

  • 2. Data: 2009-02-20 11:35:08
    Temat: Re: Środki z promocji orange
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "krzysiek" <y...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > .Tylko jak można je wkorzystac ?:) .Mam komórę na kartę .Pieniędzy na
    > koncie promocyjnym przybywa ,i co z tego , jak nie mogę nic z tego

    Gadać, gadać, gadać :) Przez telefon oczywiście.

    --
    D4

  • 3. Data: 2009-03-06 16:24:07
    Od: "Marcin Balut" <m...@p...onet.pl>

    > Gadać, gadać, gadać :) Przez telefon oczywiście.

    Jak ci nie zależy na simie to wystaw na Allegro