  • 1. Data: 2010-12-24 14:11:25
    Temat: Pomozcie zidentyfikowac
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Witam.

    Jakis czas temu katem oka na TVN Turbo byl test uzywek dla mlodocianych
    (tzn. na B1) i wpadlo mi w ucho info o samochodziku jakies firmy
    (franuskiej?) z rama przestrzenna, wygladal troche jak Punto. Kojarzycie
    moze nazwe tej firmy?

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 2. Data: 2010-12-24 15:19:29
    Temat: Re: Pomozcie zidentyfikowac
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2010-12-24 14:11, Jaroslaw Berezowski pisze:
> [...]
    > (tzn. na B1) i wpadlo mi w ucho info o samochodziku jakies firmy
    > (franuskiej?) z rama przestrzenna, wygladal troche jak Punto. Kojarzycie

    Aixam?

    --
    kamil d

  • 3. Data: 2010-12-24 16:39:16
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Fri, 24 Dec 2010 15:19:29 +0100, kamil d napisał(a):

    > Aixam?
    Nie ale blisko, to byl Ligier :) Oczywiscie znalazlem 3min po wyslaniu
    posta, wczesniej przez 2 tyg nie moglem :)
    http://ligiercars.com/images/Ligier-2.jpg

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 4. Data: 2010-12-24 19:25:55
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Nie ale blisko, to byl Ligier :) Oczywiscie znalazlem 3min po wyslaniu
    > posta, wczesniej przez 2 tyg nie moglem :)
    > http://ligiercars.com/images/Ligier-2.jpg

    To podobne do punto? Już bardziej do smarta :-P

    --
    Mateusz Bogusz

  • 5. Data: 2010-12-24 21:04:35
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > To podobne do punto? Już bardziej do smarta :-P

    Układ reflektory-maska faktycznie lekko jak Punto. A całość jak Twingo :]

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 6. Data: 2010-12-25 01:37:39
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Fri, 24 Dec 2010 21:04:35 +0100, =Marcos= napisał(a):

    > Układ reflektory-maska faktycznie lekko jak Punto. A całość jak Twingo
    > :]
    No wlasnie, od przodu (a takie ujecie wpadlo mi z TV w oko) wyglada jak
    stary punciak.
    BTW popatrzylem na ceny microcarow, te autka sa po prostu masakrycznie
    drogie:/
    <http://www.autoscout24.pl/List.aspx?
    vis=1&make=16352&pricefrom=1000&page=1&maxresults=50
    0&results=20&ustate=N,U&um=True&sort=price>
    Ciekawe czemu.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 7. Data: 2010-12-25 11:26:01
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Jaroslaw Berezowski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > <http://www.autoscout24.pl/List.aspx?
    > vis=1&make=16352&pricefrom=1000&page=1&maxresults=50
    0&results=20&ustate=N,U&um=True&sort=price>

    Ręczna robota w kraju gdzie robocizna nie jest najtańsza a wielkość
    produkcji jest dosyć mała więc koszty stałe rozkładają się na małą liczbę
    egzemplarzy.

    Klientela to po 1/3 dzieci bogatych rodziców za młode na prawo jazdy, 1/3
    emeryci, którym zabrano prawo jazdy za demencję, 1/3 osoby którym zabrano
    prawa jazdy za jeżdżenie po pijaku albo na narkotykach.

    Czyli w 3/3 klientela, którą lepiej szerokim łukiem omijać na drodze.

  • 8. Data: 2010-12-25 13:02:34
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> napisał w
    wiadomości news:4d15c6ba$0$2497$65785112@news.neostrada.pl...

    > Czyli w 3/3 klientela, którą lepiej szerokim łukiem omijać na drodze.

    Ja jeszcze na drodze takiego nie spotkalem.

    --
    Picasso

  • 9. Data: 2010-12-25 13:16:41
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-12-25 13:02, P_ablo pisze:
    > Użytkownik "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> napisał w
    > wiadomości news:4d15c6ba$0$2497$65785112@news.neostrada.pl...
    > Ja jeszcze na drodze takiego nie spotkalem.
    To tylko się ciesz.
    Ja spotykam w swoich okolicach chyba ze 5 szt takich wynalazków, już je
    z daleka rozpoznaję bo każde wcześniejsze spotkanie to było przeżycie
    warte zapamiętania. Np. jakieś nieprzewidywalne, niesygnalizowane i
    gwałtowne zmiany pasów (przy zawrotnej prędkości wprost 30-40km/h, więc
    najeżdzasz na to pudełko po butach z 2x większą prędkością a ono nagle
    ci wskakuje przed maskę), jakieś wyjazdy z podporządkowanej z
    wymuszeniem, którego nawet kierujący nie zauważył (nawet nie spojrzał
    czy coś jedzie i czy komuś zajechał), wleczenie się zawrotną szaleńczą
    prędkością Vmax 45km/h lewym pasem, z włączonym prawym kierunkowskazem
    (i weź zgadnij "co autor ma na myśli i co zrobi za chwilę")...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173