  • 1. Data: 2010-12-24 14:10:30
    Temat: Jakie narzędzia wozicie w samochodzie ?
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    Jak w temacie
    Jakie narzędzia wozicie w samochodzie?
    Co warto mieć w bagażniku ?
    Dzięki i pozdrawiam
    Magda

  • 2. Data: 2010-12-24 14:15:40
    Temat: Re: Jakie narzędzia wozicie w samochodzie ?
    Od: "MOST" <g...@w...pl>

    tokarkę?

  • 3. Data: 2010-12-24 14:16:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Ramzes

    > Jak w temacie
    > Jakie narzedzia wozicie w samochodzie? Co warto mieae w baga?niku ?

    Ja mam prasę kuźniczą i pneumatyczne nożyce.

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2010-12-24 14:20:30
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Ramzes wrote:
    > Jak w temacie
    > Jakie narzędzia wozicie w samochodzie?
    > Co warto mieć w bagażniku ?
    > Dzięki i pozdrawiam
    > Magda

    Paralizator oraz tomograf.

  • 5. Data: 2010-12-24 14:26:51
    Od: "SP3RAX" <s...@k...chip.pl>

    > Jak w temacie
    > Jakie narzędzia wozicie w samochodzie?
    > Co warto mieć w bagażniku ?
    > Dzięki i pozdrawiam
    > Magda
    Słonia i dwie kozy

  • 6. Data: 2010-12-24 14:36:24
    Temat: Odp: Jakie narzędzia wozicie w samochodzie ?
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "Ramzes" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jakie narzędzia wozicie w samochodzie?

    Żadnych narzędzi.
    Współczesnego auta na drodze nie naprawisz, jak nie jesteś zawodowym
    mechanikiem.
    Nawet zdjęcie koła może się nie udać, o wymianie żarowki nie wspominając.
    Potrzebny plik banknotów i telefon, by wezwać i opłacić lawetę.

  • 7. Data: 2010-12-24 14:43:31
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-24 14:36, f pisze:
    > Potrzebny plik banknotów i telefon, by wezwać i opłacić lawetę.

    Albo mozg i assistance.

  • 8. Data: 2010-12-24 14:49:51
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > Albo mozg i assistance.

    Assistance dokładają do wielu ubezpieczeń. Ono ma jednak ograniczenia.
    Sam tak miałem, że auto zepsuło się zbyt blisko i nie zaplacili.

  • 9. Data: 2010-12-24 14:55:59
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Ramzes" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie narzędzia wozicie w samochodzie?

    Aktualnie, szuflę do śniegu.

  • 10. Data: 2010-12-24 14:57:10
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-24 14:49, f pisze:

    > Assistance dokładają do wielu ubezpieczeń. Ono ma jednak ograniczenia.
    > Sam tak miałem, że auto zepsuło się zbyt blisko i nie zaplacili.

    No bo trzeba miec dobre ubezpieczenie ;) Trzeba czytac OWU i wtedy sie
    wszystko wie.
    W Allianz Direct dokladaja za darmo Mini Assistance do OC, ktore juz
    testowalem kiedys i na terenie miasta potrafili zorganizaowac holowanie
    za darmo. Kolege wyciagali z rowu 30km od Krakowa.
    Poza tym do wielu kont i kart kredytowych dodaja teraz assistance, ktory
    naprawde dziala.