  • 1. Data: 2010-12-24 13:24:40
    Temat: Nowy Lancer 2.0 DID
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Czy ktos uzytkuje lancera 2.0 did po 2008?
    Ceny sa jakos podejzanie niskie. Poczawszy od nowki w salonie po 2 latki za
    40kPLN

  • 2. Data: 2010-12-24 13:52:49
    Temat: Re: Nowy Lancer 2.0 DID
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "emes" <e...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos uzytkuje lancera 2.0 did po 2008?
    > Ceny sa jakos podejzanie niskie. Poczawszy od nowki w salonie po 2 latki
    > za 40kPLN

    To silnik volkswagena, z którym mitsu się własnie żegna, wprowadzając
    własnego diesla. Chcą wyprzedać, bo to generalnie wtopa (pekające głowice
    itd.)
    Dołóż do nowej jednostki, nie będzie masakrycznie droga, trzeba tylko trochę
    poczekać. O używkach zapomnij.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 3. Data: 2010-12-24 14:18:13
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin emes

    > Czy ktos uzytkuje lancera 2.0 did po 2008?

    Pewnie tak.

    > Ceny sa jakos podejzanie
    > niskie. Poczawszy od nowki w salonie po 2 latki za 40kPLN

    Skoro za tani, to mogę Ci sprzedać 10 tys. drożej.

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2010-12-24 14:44:58
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > begin emes

    > Pewnie tak.

    > Skoro za tani, to mogę Ci sprzedać 10 tys. drożej.

    szał normalnie,

    z okazji swiat... dam ci spokoj :)

  • 5. Data: 2010-12-24 15:46:46
    Od: Scypio <s...@p...fm>

    Dnia Fri, 24 Dec 2010 13:52:49 +0100, Yogi(n) napisal(a):
    > Dołóż do nowej jednostki, nie będzie masakrycznie droga, trzeba tylko trochę
    > poczekać. O używkach zapomnij.

    No chyba, że padnie sprzęgło (część eksploatacyjna w końcu...). Koszt nowego
    w Mitsu ASX (pewnie będzie ten sam model) to... 13191 PLN.

    Chyba już bym wolał jakiś benzynowy silnik ;)

    pozdrawiam,
    --
    scypio

  • 6. Data: 2010-12-24 16:56:03
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "Scypio" <s...@p...fm> napisał w wiadomości grup
    amu.edu.pl...

    > No chyba, że padnie sprzęgło (część eksploatacyjna w końcu...). Koszt
    > nowego
    > w Mitsu ASX (pewnie będzie ten sam model) to... 13191 PLN.

    to z czego to sprzeglo?

  • 7. Data: 2010-12-24 18:34:24
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Scypio" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    pl...

    > No chyba, że padnie sprzęgło (część eksploatacyjna w końcu...). Koszt
    > nowego
    > w Mitsu ASX (pewnie będzie ten sam model) to... 13191 PLN.
    Ooo, a o tym nie wiedziałem. No cóż, ceny części w ASO mitsubishi
    zniechęcają, to prawda. Ale ceny nowych aut zachęcają, zawsze jest coś na
    pus i coś na minus.

    > Chyba już bym wolał jakiś benzynowy silnik ;)
    No, ja wolałem ;-)

  • 8. Data: 2010-12-24 20:25:18
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-12-24 15:46, Scypio pisze:

    > No chyba, że padnie sprzęgło (część eksploatacyjna w końcu...). Koszt nowego
    > w Mitsu ASX (pewnie będzie ten sam model) to... 13191 PLN.
    >
    > Chyba już bym wolał jakiś benzynowy silnik ;)
    >
    > pozdrawiam,

    Idziesz do sklepu pierwszego lepszego Skody i to samo sprzęgło kupujesz
    za circa 2kzł :)

    Pozdrawiam !

  • 9. Data: 2010-12-25 19:19:06
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    Scypio wrote:

    > No chyba, że padnie sprzęgło (część eksploatacyjna w końcu...). Koszt
    > nowego w Mitsu ASX (pewnie będzie ten sam model) to... 13191 PLN.

    Też mnie tak straszono przed Lancerem (drogie części) a później Mazdą DITD
    (na pewno padnie pompa). Jakoś żyje i oprócz olejów i filtrów nic nie
    wymianiałem a jeżdżę sporo.