  • 81. Data: 2023-08-06 14:25:10
    Temat: Re: Stało się to, przed czym ostrzegaliśmy! Konrad Berkowicz
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-04 o 21:05, heby pisze:
    > a przy okazji o masakrowanie lewaka

    Brawo Ty.

    masakrujesz gościa co jest przeciwko faszystowskiemu ZAKAZOWI i nazywasz
    go lewakiem.

    Jak nazywasz rząd który wprowadza takie zakazy?

  • 82. Data: 2023-08-06 14:31:46
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-06 o 13:05, m4rkiz pisze:
    > może już lepiej niech zakazują niż dają te ulgi... ?
    >

    > https://40ton.net/doplaty-do-zlomowania-5-letnich-ci
    ezarowek-euro-6-by-kupic-nowe-pojazdy-euro-6/

    a nienienie

    Dopłata do złomowania to coś innego niż obniżenie podatku na nowy

  • 83. Data: 2023-08-06 14:35:59
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 06/08/2023 14:25, _Master_ wrote:
    > masakrujesz gościa co jest przeciwko faszystowskiemu ZAKAZOWI

    Jesteś za głupi, aby przeczytać naście stron tesktu czym jest faszyzm,
    wpięc pierdolisz o nim jak typowy imbecyl, gdzie popadnie.

    > i nazywasz
    > go lewakiem.

    Masz poglądy lewicowe, ale fasadę prawicową. Spokojnie, to definicja
    większości wyborców Konfederacji. Zauważyłem, że Konfederacja ma spore
    poparcie u żuli, którzy żyją z socjalu, u niewykwalifikowanych
    robotników z aspiracjami do kupienia sobie kiedyś iPhone, czy u
    ultrapatriotycznych emerytów z groszową emeryturą i schowaną legitymacją
    Partyjną. Spokojnie, to nie jest żaden paradoks, to zwykły imbecylizm
    społeczny, ludzie nie głosują na mądrzejszych od siebie, tylko równych
    sobie.

    > Jak nazywasz rząd który wprowadza takie zakazy?

    Tak samo jak rząd wprowadzajacy każde inne zakazy. Jako rząd prowadzący
    określoną politykę, na którą głosowali jego wyborcy. Czego nie rozumiesz?

  • 84. Data: 2023-08-06 14:48:05
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-06 o 14:35, heby pisze:

    > Masz poglądy lewicowe, ale fasadę prawicową.

    konkret poproszę

  • 85. Data: 2023-08-06 14:51:06
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 06/08/2023 14:48, _Master_ wrote:
    > konkret poproszę

    Na pytanie co tam Konfederacja ma w programie, wyciągasz że pomoc dla
    ubogich.

    To samo ma w programie lewica.

  • 86. Data: 2023-08-06 19:45:35
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-06 o 14:51, heby pisze:
    > Na pytanie co tam Konfederacja ma w programie, wyciągasz że pomoc dla
    > ubogich.
    >
    > To samo ma w programie lewica.

    A później Ci wytłumaczyłem jaka jest różnica.

    Do tej pory nie zatrybiłeś?

    To myślałeś że Konfederacja będzie dyskryminować kogoś w walce o dobrobyt?

    Oj... Może łajza znowu nie zrozumieć ;-)

  • 87. Data: 2023-08-06 20:17:10
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 06/08/2023 19:45, _Master_ wrote:
    > A później Ci wytłumaczyłem jaka jest różnica.

    Tak. Róznica jest taka, że Konfederacja potrafi stworzyc te socjalne
    warunki bezkosztowo. Jak już wspomniałem, po prostu Korwin ryknie na
    warunki, a one się stworzą na wyścigi. To tak mniej więcej działa w
    populizmie.

    Jak widzisz, różnica jest głównie w tym, że lewica nie wierzy we wróżki
    darmuszki i marudzi, że stwarzanie warunków kosztuje, a w przypadku
    Konfederacji wystarczy zapisać je w programie i reszta dnia wolnego.

    Program Konfederacji to mniej więcej takie guano. Brednia jedna po
    drugiej, ale jak sppojrzysz na autorów, to wszystko się wyjaśnia, a jak
    sporzysz na wyborców, to nawet strach by było cokolwiek innego napisać,
    więc masz moje pełnoe zrozumienie.

    > To myślałeś że Konfederacja będzie dyskryminować kogoś w walce o dobrobyt?

    Tak. Karaluchy, których nie stać na samochód za 100k, będą mogli
    pooglądać nowy jach Bosaka w TV. Tak to widzę, przy czym w
    hamerykańskiej TV to widzę, bo u nas ciągle jeszcze mało kogo stać na
    jacht, ale na telewizor już tak.