  • 1. Data: 2023-08-01 20:49:22
    Temat: Ile pojeździ elektryk?
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    Witajcie,

    Tak dużo tutaj dyskusji, że aż ... no mam pytanie: Czy Konfederacja
    zabroni samochodów elektrycznych?

    Bo nie wiem, sprzedawać czy zaczekać? :-)

  • 2. Data: 2023-08-01 22:39:26
    Temat: Re: Ile pojeździ elektryk?
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-01 o 20:49, io pisze:
    > Czy Konfederacja zabroni samochodów elektrycznych?

    To jest kwestia filozoficzna.

    Konfederacja będzie zachęcać a nie zakazywać jak PiS na łańcuszki UE.

  • 3. Data: 2023-08-03 16:06:48
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 1 Aug 2023 22:39:26 +0200, _Master_

    > To jest kwestia filozoficzna.
    > Konfederacja będzie zachęcać a nie zakazywać jak PiS na łańcuszki UE.

    Taaaa, a kiedy zacznie i jak będzie zachęcać? Bo póki co to jest przeciwna
    zachętom do elektryków i dalej chce przedłużać życie spaliniaków, bo wie że
    spaliniaki siorbią ropkę od ich ulubieńców rusków.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2023-08-03 17:49:45
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-03 o 16:06, Myjk pisze:
    > Taaaa, a kiedy zacznie i jak będzie zachęcać? Bo póki co to jest przeciwna
    > zachętom do elektryków i dalej chce przedłużać życie spaliniaków, bo wie że
    > spaliniaki siorbią ropkę od ich ulubieńców rusków.

    Napisałem że to kwestia filozofii

    NORMALNI WOLNI BIALI LUDZIE ;-) zachęcają innych do określonego
    zachowania (np zwolnieniem z podatku)

    A PIERDOLONE LEWACTWO wprowadza ZAKAZ i przywala podatkami aby się
    odechciało spaliniaków.

    Za trudne dla Ciebie?

    PS. I o rusku nie zapomniałeś dodać jak przystało na Toją inteligencję.

    Wyjaśnij dlaczego Tusk krytykuje PiS za zboże tymi samymi słowami co
    konfederacja miesiące tamu?
    Też jego ulubieńcem jest putin?

    Bo trzeba mieć jaja żeby się mówić prawdę.

  • 5. Data: 2023-08-07 10:16:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 3 Aug 2023 17:49:45 +0200, _Master_

    > Napisałem że to kwestia filozofii

    Buahaha!

    > NORMALNI WOLNI BIALI LUDZIE ;-) zachęcają innych do określonego
    > zachowania (np zwolnieniem z podatku)

    Przecież są zachęcajace dotacje, a także zwolnienie z opłat
    parkingowych i dopuszczenie do jazdy buspasami.

    > A PIERDOLONE LEWACTWO wprowadza ZAKAZ

    Za 12 lat, DWANAŚCIE, zabronią SPRZEDAŻY NOWYCH, a nie używania.
    I nie zapominaj konfederacki debilu, że to jeszcze będzie
    weryfikowane w trakcie zbliżania się do tej daty.

    > i przywala podatkami aby się odechciało spaliniaków.

    Ojej, jaki zaskoczony. Skoro trują ludzi to się takich rzeczy
    w końcu zabrania, tak samo jak zabrania się od dawna kotłów
    na ruski węgiel.

    > Za trudne dla Ciebie?

    > PS. I o rusku nie zapomniałeś dodać jak przystało na Toją inteligencję.

    Ruski debilu, jak mnie obrażasz, to nie musisz się silić na formę
    grzecznościową, bo nie świadczy to najlepiej o twojej inteligencji.

    > Wyjaśnij dlaczego Tusk krytykuje PiS za zboże tymi samymi
    > słowami co konfederacja miesiące tamu?

    Buahaha, no tak, bo wiadomo że trzeba mówić inaczej, najlepiej
    pewnie by było dla ciebie jakby powiedział to po niemiecku.

    > Też jego ulubieńcem jest putin?

    Twoim, i całej zawszonej konfedery, na pewno.

    > Bo trzeba mieć jaja żeby się mówić prawdę.

    Tak? To czemu zmienili retorykę przed wyborami i boją sie mówić,
    że chcą wyprowadzić Polskę i Polaków z unii? Dlaczego przestali
    najeżdżać na lgbt tak jak robili to wcześniej? Bo wiedzą że im
    słupeczki wtedy spadną.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 6. Data: 2023-08-07 20:55:38
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-07 o 10:16, Myjk pisze:
    > Przecież są zachęcajace dotacje, a także zwolnienie z opłat
    > parkingowych i dopuszczenie do jazdy buspasami.

    Normalny biały człowiek by na tym poprzestał.

  • 7. Data: 2023-08-07 20:58:39
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-07 o 10:16, Myjk pisze:
    > Za 12 lat, DWANAŚCIE, zabronią SPRZEDAŻY NOWYCH, a nie używania.

    Już mogą Ci zabronić wjeżdżać do miasta.

    Cy to do Ciebie DOTARŁO?

    Będą przywalać podatkami i utrudniać życie abyś już nie chciał jeździć
    spaliniakiem
    A to wszystko już się dzieje a nie za 12 lat kiedy być może w
    przyszłości Twoja matka... i elektryki będą śmiesznie tanie ///

  • 8. Data: 2023-08-07 20:59:35
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-07 o 10:16, Myjk pisze:
    > Skoro trują ludzi to się takich rzeczy
    > w końcu zabrania,

    Ty wydzielasz CO2. Bądź konsekwentny ;-)

  • 9. Data: 2023-08-07 21:12:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Aug 2023 20:59:35 +0200, _Master_ wrote:

    > Ty wydzielasz CO2. Bądź konsekwentny ;-)

    Ale to jest ekologiczny CO2, ktory nie ociepla klimatu :-)

    J.

  • 10. Data: 2023-08-07 21:20:56
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Co jakiś czas próbuję ekofaszystom zadać pytanie:

    Czy mamy walczyć z ociepleniem klimatu dla Matki Ziemi czy dla dobra
    ludzkości?

    Bo to jest tylko na pozór to samo ;-)