  • 1. Data: 2023-08-01 16:39:14
    Temat: Stało się to, przed czym ostrzegaliśmy! Konrad Berkowicz
    Od: _Master_ <...@...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=u-tmcnuNnYU

  • 2. Data: 2023-08-01 16:54:54
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-08-01 o 16:39, _Master_ pisze:

    Przed Berkowiczem ostrzegasz? W sumie ciekawe podejście.
    Co on zrobił?

  • 3. Data: 2023-08-01 17:00:48
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 01/08/2023 16:39, _Master_ wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=u-tmcnuNnYU

    "samochody paliwowe".

    "będą musieli wyprzedawaś stare i kupować nowe droższe". Straszne. Toż
    przecież producenci upadną.

    No cóż, gdybym nie widział kto, to byłbym pewny, że to wystapienie
    jakiegoś debila z lewicy. A to z prawicy.

    Co to się porobiło.

  • 4. Data: 2023-08-04 07:30:41
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-01 o 17:00, heby pisze:
    > Co to się porobiło.

    Porobiło się to że pod wpływem ideologii ZAKAZUJĄ Ci używania pojazdu na
    który Cię stać.

    Oni Cię nie zachęcają nie tłumaczą nie dają ulgi w podatkach tylko
    ZAKAZUJĄ a potem DOWALA podatkami na pojazdy spalinowe.

    Tak wiem... to dopiero za ileś lat a teraz tylko strefy. wzbogacisz się
    i se kupisz elektryka
    A jak to się nie powiedzie to lewica pierwsza będzie protestować w
    przeciw wykluczeniu transportowemu.

    GOTOWANIE ŻABY

  • 5. Data: 2023-08-04 09:27:15
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/08/2023 07:30, _Master_ wrote:
    > Porobiło się to że pod wpływem ideologii ZAKAZUJĄ Ci używania pojazdu na
    > który Cię stać.

    Ale dzięki temu kupią nowe. Czego nie rozumiesz?

    Cała ekonomia, którą tak strasznie wspierasz, polega na sprzedawaniu jak
    najszybciej i jak najwięcej, najczęsciej gówna o krótkim terminie
    przydatności.

    Powinieneć się cieszyć. Spełnia sie mokry sen kofederatów: lemingi nie
    tylko będa chciały ale i musiały kupić nowy towar.

    > Tak wiem... to dopiero za ileś lat a teraz tylko strefy. wzbogacisz się
    > i se kupisz elektryka

    Chyba nie wierzysz w wolny rynek: one stanieją, bo będą masowo kupowane.

    Myslę, że się nie nadajesz na konfederatę. Zamiast, jak typowy Janusz
    biznesu myśleć o założeniu biznesu JanuszImpx sprowadzającego zgrzewarki
    do ogniw liion, to siedzisz na kanapie i nic Ci nie pasuje. A nie,
    czekaj, to jednak nadajesz się!

  • 6. Data: 2023-08-04 10:10:33
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-04 o 09:27, heby pisze:
    > Ale dzięki temu kupią nowe. Czego nie rozumiesz?

    Ty może kupisz. Ja kredytu na 10 lat nie zamierzam brać na auto za 100
    tysi. Muszę rozsądnie wydawać pieniądze

    Znowu zarobić ma banksterka?

  • 7. Data: 2023-08-04 10:11:51
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-04 o 09:27, heby pisze:
    > Powinieneć się cieszyć. Spełnia sie mokry sen kofederatów: lemingi nie
    > tylko będa chciały ale i musiały kupić nowy towar.

    To kwestia filozofii

    Ja nie mam faszystowskich zapędów

  • 8. Data: 2023-08-04 10:16:09
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-04 o 09:27, heby pisze:
    > to siedzisz na kanapie i nic Ci nie pasuje

    Jeśli ze względów ideologicznych ktoś mi czegoś ZAKAZUJE to mi nie pasuje
    Jestem wolnym białym człowiekiem i mam do tego prawo.

    Amerykanie robią to mądrzej a jak mawia Kraśko to ostoja demokracji ;-)

  • 9. Data: 2023-08-04 10:16:24
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-04 o 09:27, heby pisze:
    > Chyba nie wierzysz w wolny rynek: one stanieją, bo będą masowo kupowane.

    Nie stanieją a zdrożeją spalinowe i ich użytkowanie.

    Myślisz że nasze pensje wzrosną np. x 4 do tego czasu?

  • 10. Data: 2023-08-04 10:38:21
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/08/2023 10:10, _Master_ wrote:
    > Ty może kupisz.

    Może.

    > Ja kredytu na 10 lat nie zamierzam brać na auto za 100
    > tysi. Muszę rozsądnie wydawać pieniądze

    Więc nie powinieneś głosować na Konfederacje. Oni biedaków nie
    potrzebują, rozgniotą was jak karaluchy.

    > Znowu zarobić ma banksterka?

    Głosujesz na partię, która ma taki plan.