  • 1. Data: 2015-01-29 08:33:55
    Temat: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
    Od: Biggie <b...@w...pl>

    Przymierzam sie do zmiany samochodu i ten VW, którego wybra?em
    b?dzie wyposa?ony jak w temacie. Je?eli ktos móg?by opisa? jak to
    dzia?a w praktyce to by?bym wdzi?czny. Czy da sie np. wy??czy?
    start-stop na stale? Czy silnik wy??cza si? tylko wtedy kiedy
    trzymamy wci?ni?ty hamulec no?ny? A je?eli zahamujemy i pu?cimy
    hamulec to zadziala auto hold i silnik nie zgasnie? Odby?em
    oczywi?cie jazd? próbn? ale nie ogarn??em wszystkiego.

    Biggie

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 2. Data: 2015-01-29 08:41:43
    Od: Biggie <b...@w...pl>

    Sorry za krzaki ale to post z telefonu z apki ktorej jeszcze nie
    ogarnalem :-)
    --
    Biggie

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 3. Data: 2015-01-29 10:57:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Biggie,

    Thursday, January 29, 2015, 8:41:43 AM, you wrote:

    > Sorry za krzaki ale to post z telefonu z apki ktorej jeszcze nie
    > ogarnalem :-)

    Ale ta aplikacja obsługuje bez problemu polskie litery...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2015-01-29 11:15:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Biggie" napisał w wiadomości
> [...]
    > hamulec to zadziala auto hold i silnik nie zgasnie? Odby?em
    > oczywi?cie jazd? próbn? ale nie ogarn??em wszystkiego.

    Jezdzilem chwile oplem tylko z elektrycznym recznym ... dziala to
    nawet dobrze, trzymasz noge na hamulcu, po chwili zaskakuje, nie
    stacza sie z podjazdow, ruszasz, wciskasz gaz, odhamowuje
    automatycznie, przydatne.

    Ale raz bylo snieznie, wasko, zawrocilbym na recznym, ale jak to w tym
    zrobic ?

    J.

  • 5. Data: 2015-01-29 11:30:55
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    > Ale ta aplikacja obsługuje bez problemu polskie litery...

    A kolega wyraźnie napisał, że jeszcze jej nie ogarnął...

  • 6. Data: 2015-01-29 12:17:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello kosmos,

    Thursday, January 29, 2015, 11:30:55 AM, you wrote:

    > A kolega wyraźnie napisał, że jeszcze jej nie ogarnął...

    Żeby wysłać posta musiał wpisać dane serwera. Po drodze jest wybór
    charsetu - nie sposób nie zauważyć.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2015-01-29 12:28:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Biggie wrote:

> [...]
    > hamulec to zadziala auto hold i silnik nie zgasnie? Odby?em
    > oczywi?cie jazd? próbn? ale nie ogarn??em wszystkiego.

    jeżdizłem Passatem z elektrycznym ręcznym i szczerze mówiąc nie podoba
    mi się to rozwiązanie. Żeby go włączyć musisz stać z wciśniętym nożnym i
    nacisnąć guzik. typowy hamulec postojowy, którego i tak nie uzywam bo
    stoję na biegu. A użyć go jako typowego ręcznego w czasie jazdy się nie
    da

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2015-01-29 17:11:14
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > nacisnąć guzik. typowy hamulec postojowy, którego i tak nie uzywam bo
    > stoję na biegu. A użyć go jako typowego ręcznego w czasie jazdy się nie

    To jak jest realizowany hamulec awaryjny w tych samochodach?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 9. Data: 2015-01-29 17:55:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-01-29 12:17, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Żeby wysłać posta musiał wpisać dane serwera. Po drodze jest wybór
    > charsetu - nie sposób nie zauważyć.

    No widać _jeszcze_ nie ogranał. I przeprosił, więc nie ma się co czepiać.

    Shrek.

  • 10. Data: 2015-01-29 18:12:32
    Od: Clawfinger <a...@p...fm>

    W dniu 2015-01-29 o 08:33, Biggie pisze:
> [...]
    > b?dzie wyposa?ony jak w temacie. Je?eli ktos móg?by opisa? jak to
    > dzia?a w praktyce to by?bym wdzi?czny. Czy da sie np. wy??czy?
    Nie da się. Defoultowo jest zawsze na ON, powinien być przycisk do
    rozbrajania (ale tylko do następnego odpalenia)
    Czy silnik wy??cza si? tylko wtedy kiedy
    > trzymamy wci?ni?ty hamulec no?ny? A je?eli zahamujemy i pu?cimy
    > hamulec to zadziala auto hold i silnik nie zgasnie? Odby?em
    > oczywi?cie jazd? próbn? ale nie ogarn??em wszystkiego.

    Silnik wyłącza się (jeśli oczywiście system się uzbroi, co w zimie
    jezdżąc po mieście ma miejsce sporadycznie) jeśli auto się całkowicie
    zatzyma, puszczenie hamulca (ruszenie) odpala silnik. Najlepiej uzyć
    HOLD'a stojąc na światłach. Używanie IMHO ma sens tylko przy dłuższym
    postoju (>30 sek).
    Co rozumiesz przez auto hold ?? Hold dziła poprzez mocniejsze wciśnięcie
    hamulca nożnego (odpuszczanie też). Jak puścisz hamulec przy wyłączonym
    HOLD (auto ruszy), to silnik odpali.
    > Pozdrawiam

    Pozdro
    WOJtek