  • 1. Data: 2015-01-28 12:15:47
    Temat: Samuraj naprawa blacharska
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Ile może kosztować naprawa blacharki samuraja.
    Właściwie to chyba spora wymiana. Chodzi mi mw. orientacyjny koszt i
    raczej przy pesymistycznym założeniu

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com

  • 2. Data: 2015-01-28 13:51:51
    Temat: Re: Samuraj naprawa blacharska
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2015-01-28 o 12:15, Ariusz pisze:
    > Ile może kosztować naprawa blacharki samuraja.
    > Właściwie to chyba spora wymiana. Chodzi mi mw. orientacyjny koszt i
    > raczej przy pesymistycznym założeniu

    Tyle co nowy. Bo pesymizm nakazuje zezłomować trupa. A niestety -
    Samuraje rdzewiały dość mocno.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2015-01-28 20:45:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Ariusz pisze tak:

    > Ile może kosztować naprawa blacharki samuraja.
    > Właściwie to chyba spora wymiana. Chodzi mi mw. orientacyjny koszt i
    > raczej przy pesymistycznym założeniu

    Ceny są zaporowe. 1500-2000zł

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?