  • 81. Data: 2015-02-05 17:32:22
    Temat: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
    news:54d39820$0$2194$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

    .pl...

    > "Musiałby eksplodować, żeby hamulec od razu przestał działać. Widziałeś
    > takie
    > wężyki w tak nowoczesnych pojazdach? "

    Nie widziałem jeszcze żadnego samochodu z elektrycznym ręcznym, ale zapewne
    w tych samochodach wężyki są takie jak w innych samochodach. Jak będzie miał
    wadę, uszkodzenie lub inne osłabienie konstrukcji, to po wzroście ciśnienia
    w czasie hamowania - pęknie. Albo jak chcesz to nazwać inaczej to
    eksploduje.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 82. Data: 2015-02-05 22:12:52
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >to po wzroście ciśnienia w czasie hamowania - pęknie

    i ile widziałeś takich pękających, że od razu, _NATYCHMIAST_ zero hamowania?

  • 83. Data: 2015-02-05 23:52:22
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 5 Feb 2015 08:41:50 +0100, Ghost napisał(a):

    > Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    et...

    ..

    > z roku?

    98, ale tak jak teraz myślę, to nie jestem pewien czy akurat w Corolli
    problem był czy nie było.
    Może by się dało w archiwum grupy znaleźć, bo może coś pisałem jak byłem na
    świeżo

  • 84. Data: 2015-02-12 14:04:48
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 03.02.2015 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał/a:

    > 1. Kręgosłup.
    > Primo - siedzenie. Ciągłe.
    > Ale to nie tylko "komputerowe", acz za to właśnie "komputerowe"
    > (mało "laptopowe").
    > Ale już "wygięcie w kabłąk" mocno (nie tyle komputerowe,
    > co "laptopowe").
    > Człowiek jest tak zrobiony, że patrzeć powinien na wprost.
    > Przy używaniu laptopa jest to... powiedzmy trudne.
    > Ja mam w tej chwili środki monitorów na wprost oczu,
    > no może 5 cm niżej, ale nie jestem przymuszony "odległościowo"
    > do wetknięcia nosa w monitor.

    A może wyjaśnisz któremuś z tych poniżej że źle wyplata
    http://s1.hubimg.com/u/4277974_f520.jpg
    http://c1.staticflickr.com/1/141/351682687_6e503b04d
    0_z.jpg

    A te biedne dzieci w szkołach, piszą w zeszytach godzinami...

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 85. Data: 2015-02-13 00:52:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 12 Feb 2015, kakmar wrote:

    > A może wyjaśnisz któremuś z tych poniżej że źle wyplata
    > http://s1.hubimg.com/u/4277974_f520.jpg
    > http://c1.staticflickr.com/1/141/351682687_6e503b04d
    0_z.jpg

    Jak wielu pracujących na laptopie widziałeś siedzieć *w takiej
    pozycji*, z wyprostowanymi plecami, rękoma wysuniętymi "w górę
    tułowia" (tak ze przedramię podnosi przedmiot obróbki "przed
    oczy", a nie w okolice brzucha)?
    Do laptopa potrzebny jest specjalny uchwyt/stelaż i podpórka
    pod ręce (chyba że ktoś zacięty albo skrzypek, i trzymanie
    rąk "w powietrzu" na wysokości brody mu nie wadzi, bo wprawiony
    - ci goście od wyplatania wyglądają na "wprawionych").
    Bo jak rozumiem, aby zapewnić iż oczy "patrzą prawie na wsprost"
    (wobec wyprostowanego kręgosłupa) pewnie siedzą (Twoi laptopowcy)
    w kucki, jak ci wyplatacze ze zdjęcia, to jasne ;)
    FYI, OT: ja siedzenia w kucki i w ogóle "złożenia" nóg na dłuższy
    czas nie wytrzymuję. Skądinąd jest teza, że takie siedzenie
    może byc powodem powstania zatorów w naczyniach i ewentualnego
    zagrożenia jak taka "zastana" krew (z wydzielającymi się
    zwłóknieniami) pójdzie dalej. Ale do kręgosłupa nic to nie ma.

    > A te biedne dzieci w szkołach, piszą w zeszytach godzinami...

    Niestety tak.
    A upominanie do siedzenia prosto jest traktowane jak kara,
    jak ktoś nie ma sklerozy, to sam pamięta z własnych
    dziecięcych lat :)

    pzdr, Gotfryd