  • 11. Data: 2013-07-29 07:57:36
    Temat: Re: Starter iPlus
    Od: K <...@...c>

    W dniu 27-07-2013 19:09, ALEX Alpha MR pisze:

    > No to sobie wybrałeś sieć. Tylko pogratulować. Gorzej być nie może.

    zalezy czym sie kierowal, ja ostatnio podczas padaczki 'stacjonarnego'
    internetu w domu musialem tez przelaczyc sie na mobilny.
    z moich testow wynika, ze jest plus, potem nic, a dopiero potem orange.
    t-mobile i play nie testowalem, bo zasieg 3g w tych sieciach mam tylko
    przy oknie, mimo, ze t-mobile mam odpowiednio 600 i 800m od domu.

  • 12. Data: 2013-07-29 14:55:24
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 29 Jul 2013 07:57:36 +0200, K napisał(a):

> [...]
    > t-mobile i play nie testowalem, bo zasieg 3g w tych sieciach mam tylko
    > przy oknie, mimo, ze t-mobile mam odpowiednio 600 i 800m od domu.

    Ale nie zmienia to faktu że kolega wybrał beznadziejną sieć. To że
    dlanaprzykładu nie miał wyboru, to zupełnie inna para kaloszy.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 13. Data: 2013-07-29 16:18:23
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ALEX Alpha MR <k...@s...us> wrote:

    > Ale nie zmienia to faktu że kolega wybrał beznadziejną sieć. To że
    > dlanaprzykładu nie miał wyboru, to zupełnie inna para kaloszy.

    Masz rację, najlepiej wybrać Playa, BoToNajlepszaSieć, a potem nie mieć
    zasięgu :-P

  • 14. Data: 2013-07-29 16:40:31
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 29 Jul 2013 16:18:23 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Masz rację, najlepiej wybrać Playa, BoToNajlepszaSieć, a potem nie mieć
    > zasięgu :-P

    Cieniutka ta ironia. Zrozumienie przedpiścy też kuleje.

  • 15. Data: 2013-07-29 17:08:22
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ALEX Alpha MR <k...@s...us> wrote:

    > Cieniutka ta ironia. Zrozumienie przedpiścy też kuleje.

    A nie jest? :-P

    Oferta standardowa Plusa i TMP jest podobna. Nieco lepsza jest oferta
    standardowa Orange, chociaż wakacyjna bije wszystko na łeb. Cenowo, owszem,
    Play jest korzystny, ale plusem ujemnym jest zasięg, tylko na natywnej
    sieci.

    Plus ma w tej chwili najlepszy terytorialnie zasięg, z uwzględnieniem sieci
    Aero2, a nowe oferty już mogą z niej korzystać. Tam gdzie przeszedł
    Networks, poprawił się zasięgo TMP i Orange. A Play nadal zajmuje zasłużone
    4. miejsce.

  • 16. Data: 2013-07-29 17:59:14
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 29 Jul 2013 17:08:22 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

    > A nie jest? :-P

    Twoja ironia cieniutka. Oferta Play jedna z najlepszych.

    > Oferta standardowa Plusa i TMP jest podobna. Nieco lepsza jest oferta
    > standardowa Orange, chociaż wakacyjna bije wszystko na łeb.

    Chwilowo i tylko statystycznie. Korzystanie z ich internetu jest bardzo
    dalekie od komfortu.

    > Cenowo, owszem,
    > Play jest korzystny, ale plusem ujemnym jest zasięg, tylko na natywnej
    > sieci.

    Dla Ciebie może to i minus. Mi to wszystko jedno, ja mam zasięg wszystkoch
    opów.

> [...]
    > Aero2, a nowe oferty już mogą z niej korzystać. Tam gdzie przeszedł
    > Networks, poprawił się zasięgo TMP i Orange. A Play nadal zajmuje zasłużone

    Co, jak widzę, strasznie Cię kręci.

  • 17. Data: 2013-07-29 18:08:05
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-07-29, o godz. 17:59:14
    ALEX Alpha MR <k...@s...us> napisał(a):

    > Twoja ironia cieniutka. Oferta Play jedna z najlepszych.

    Zgadza się! Najlepsza! Zwłaszcza w miejscach gdzie nie można z niej
    korzystać! Bo najlepsza! I nikt nam nie wmówi że białe jest białe a
    czarne czarne! I nieprawda że dach przeciekał, zwłaszcza że prawie w
    ogóle nie padało!

    Zdrówko

  • 18. Data: 2013-07-29 18:11:43
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 29 Jul 2013 18:08:05 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

    > Zgadza się! Najlepsza!

    Niech Ci będzie.

    > Zwłaszcza w miejscach gdzie nie można z niej
    > korzystać!

    Tam masz minusy i orżnąć. Nazwa adekwatna do jakości i oferty.

    > Bo najlepsza! I nikt nam nie wmówi że białe jest białe a
    > czarne czarne! I nieprawda że dach przeciekał, zwłaszcza że prawie w
    > ogóle nie padało!

    Zamiast płakać, przeprowadź się gdzie będziesz miał zasięg.

  • 19. Data: 2013-07-29 18:21:00
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ALEX Alpha MR <k...@s...us> wrote:

    > Dla Ciebie może to i minus. Mi to wszystko jedno, ja mam zasięg wszystkoch
    > opów.

    Przypomnę Ci może drobny fakt, że mówimy o Play Online. I może i masz
    zasięg 3 opów (nie wszystkich), ale internet będziesz sobie w wiaderku
    przynosił.

  • 20. Data: 2013-07-29 18:53:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-29 17:08, Maciej Bebenek pisze:
    (...)
> [...]
    > Play jest korzystny, ale plusem ujemnym jest zasięg, tylko na natywnej

    Oferta wakacyjna Orange niby bije wszystko na łeb (cenowo), ale jest
    parę problemów - dziwne zaniki internetu, zrywanie połączeń mimo
    zasięgu itd. Pojawia się to w różnych miejscach - przećwiczyłem to
    dość 'dobrze' w ostatnim czasie w warmińsko-mazurskim. Networks
    sytuacji nie zmienia (obecne). Jak pisałem wcześniej - jak jest
    zasięg Play (Online) to nie mam problemów z internetem, Orange
    w zasięgu jw.

    > Plus ma w tej chwili najlepszy terytorialnie zasięg, z uwzględnieniem sieci
    > Aero2, a nowe oferty już mogą z niej korzystać. Tam gdzie przeszedł
    > Networks, poprawił się zasięgo TMP i Orange.

    Zasięg niby tak.

    > A Play nadal zajmuje zasłużone 4. miejsce.

    Pożyjemy, zobaczymy.