  • 11. Data: 2010-09-25 10:16:38
    Temat: Re: Stary Japoniec czy młody Francuz?
    Od: PaPi <r...@d...trzy>

    > IMO - do zwyklego kombiaka rowery nie wejda.

    Do zwyklej corolli wagon (czyli kombi) wchodza dwa rowery bez
    koniecznosci zdejmowania kol. Oczywiscie pod warunkiem rozlozenia
    tylnych siedzen.

  • 12. Data: 2010-09-25 10:17:24
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > W rodzinie jest Primera z 1999r z silnikiem 1.6. Nie chce uogolniac,
    > zwlaszcza ze do marki Nissan mam bardzo pozytywne nastawianie (znam z
    > eksploatacji kilka innych modeli, lacznie z Datsunem), ale to auto
    > zaliczylo 2x holowanie do warsztatu, 1x lawete i pelno drobnych usterek.
    > Co ciekawe kierowca nie szalal nim, a obecny przebieg to 130kkm. Problemy
    > rozpoczely sie ~4-tego roku od kupna.

    Mialem 2.0 automat (tip-tronic) z 2000. Silnikowo bez zarzutu - po dzwonie
    byl swap i silnik jezdzi do tej pory. Mam tylko zastrzezenia do trwlosci
    karoserii - zaczelo ja lapac na mocowaniu amorow z przodu.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 13. Data: 2010-09-25 14:06:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 25 Sep 2010 10:16:38 +0200, PaPi wrote:

    >Do zwyklej corolli wagon (czyli kombi) wchodza dwa rowery bez
    >koniecznosci zdejmowania kol. Oczywiscie pod warunkiem rozlozenia
    >tylnych siedzen.

    Ale trzeba miec bagaznik pusciutki ?

    J.

  • 14. Data: 2010-09-25 20:17:19
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Ja polecam Xantie Break - plaska podloga po zlozeniu siedzen (zapasowka
    jest pod podwoziem, co w tym przypadku jest atutem), spi sie idealnie w
    2 osoby, a bagaze mozna wlozyc wtedy do przodu :)

    --
    venioo
    sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM

  • 15. Data: 2010-09-26 10:50:24
    Temat: Re: a może nowa Rumunka?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 26 Sep 2010 09:06:21 +0200, J_K_K wrote:
    >A propos:
    >- że też jeszcze nikt pod Płockiem w miejscowości j. w.,
    >nie zrobił salonu Dacii ;-)

    A pojedziesz 15km do salonu tylko dlatego ze wioska sie ladnie nazywa
    ?

    J.

  • 16. Data: 2010-09-29 16:39:50
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:i7imal$kr1$1@inews.gazeta.pl !
    Pewnie kiero jakis, ten =Marcos= . Tak se patrze i patrze jak nawija
    makaron na uszy:

    > Opcje, które rozważam:
    > - Citroen Berlingo 2005 1.4 ze sprawdzonym przebiegiem 42kkm
    > - Toyota Avensis 2000 2.0 ze sprawdzonym przebiegiem 108kkm
    > - Nissan Primera 2000 1.8 ze sprawdzonym przebiegiem 110kkm
    > - Mazda 626 2000 2.0d ze sprawdzonym przebiegiem 122kkm

    Tak naprawde kazdy sie nadaje. Problemy techniczne zaczynaja sie przy
    okreslonym przebiegu aut-sam napisales ze przy 200k auto zaczelo sie
    konczyc.

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 17. Data: 2010-09-30 11:07:14
    Temat: Re: Stary Japoniec czy m?ody Francuz?
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-29 16:39, Dman-666 pisze:
    sam napisales ze przy 200k auto zaczelo sie
    > konczyc.

    Ciekawa teoria, większość auto w tych rocznikach ma już ponad 200tyś i
    jakoś dają radę :)

    --
    krzysiek82

  • 18. Data: 2010-09-30 11:18:17
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik krzysiek82 napisał:
    > W dniu 2010-09-29 16:39, Dman-666 pisze:
    > sam napisales ze przy 200k auto zaczelo sie

    > Ciekawa teoria, większość auto w tych rocznikach ma już ponad 200tyś i
    > jakoś dają radę :)
    Co rozumiesz pod pojeciem "daja rade"?
    Dla jednych "dawac rade" to oznacza, ze auto jest zlomem ale nadal jakos jedzie i na
    glowe nie kapie
    a dla innych "dawac rade" oznacza, ze auto jest w 100% sprawne i nie znaczy terenu
    olejem, nie
    zostawia zaslony dymnej, nic nie wisi na sznurku/drucie oraz blacho-szpachli :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde