  • 1. Data: 2010-09-24 09:39:03
    Temat: forza italia, czyli kolejna wloszka w domu:)
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    tak tak,

    do lybry dolaczyla mniejsza kolezanka
    ar 147
    I to 2.0 selespeed
    :)

    co sie naszukalem to moje. nie chcielismy selespeed'a
    ale... trafila sie ladna, zadbana, wpelni sprawna, serwisowana,
    dobrze wyposazona.

    powiem tak - zakup takiego auta, stosunkowo nie popularnego, to jest
    masakra.

    ale jezdzi rewelacyjnie.
    i selespeed to nie takie zlo jak sie wydaje:)

    no, to sie pochwalilem.

    niech sie kobiety w domu ciesza;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    lybra 2.4 JTD / AR 147 2.0 TS selespeed

  • 2. Data: 2010-09-24 09:41:28
    Temat: Re: forza italia, czyli kolejna wloszka w domu:)
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 24 Sep 2010 09:39:03 +0200, Bartek napisał(a):

    > tak tak,
    <ciach>

    A szanowny Pan to emaile odbiera? Radarro miał dla Ciebie transport do
    Gliwic obiecanego sprzętu - ale na emaila cisza jak makiem zasiał... ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 3. Data: 2010-09-24 10:38:37
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > <ciach>
    >
    > A szanowny Pan to emaile odbiera? Radarro miał dla Ciebie transport do
    > Gliwic obiecanego sprzętu - ale na emaila cisza jak makiem zasiał... ;)

    cholera, odbiera, odbiera, ale nic niedostal - da sobie reke nawet uciac...
    hmm,
    zaraz do radarro napisze, z pytaniem gdzie wyslal.. chyba jednak trzeba tu
    jaies inne a nie onetowe emaile podawac...

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 4. Data: 2010-09-24 10:57:22
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 24 Sep 2010 10:38:37 +0200, Bartek napisał(a):

    > zaraz do radarro napisze, z pytaniem gdzie wyslal.. chyba jednak trzeba tu
    > jaies inne a nie onetowe emaile podawac...

    Teraz to po ptakach - towara nadal leży u mnie :)
    Czekamy na następną 'okazję'.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 5. Data: 2010-09-24 12:07:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał
    > zaraz do radarro napisze, z pytaniem gdzie wyslal.. chyba jednak
    > trzeba tu jaies inne a nie onetowe emaile podawac...

    Onet ma dobrego antyspamera - no ale jak wiadomo zaufanie jest
    dobre, ale kontrola lepsza :-)
    Widzialem tez sytuacje gdy do onetu dluuuugo szlo - ale to tylko z
    jednego serwerka ..

    J.

  • 6. Data: 2010-09-24 19:35:44
    Od: "Radarro" <r...@g...pl>

    Bartek <N...@p...fm> napisał(a):
    > zaraz do radarro napisze, z pytaniem gdzie wyslal.. chyba jednak trzeba tu
    > jaies inne a nie onetowe emaile podawac...

    Tymam za słowo i sprawdzam maila :)
    Jedna okazja minęła, pisał do Ciebie Seba, ale temat jak najbardziej
    otwarty. Kolejna okazja weekend 8 października, więc się zgadamy.

    A w temacie - GRATUALCJE :) Niech fura służy! Z włochów to na ulicy mam 159
    3.2 V6, pięęęęęknie gada :)

    Pozdrowienia, zgadamy sie na prv.
    Radarro