  • 1. Data: 2017-09-16 21:26:40
    Temat: Stary telefon, nowy operator, dziwna ikona
    Od: Majka <k...@g...com>

    Witam,

    mam stary telefon zakupiony w 2008 r.
    Występuje pod nazwami Samsung C-5212 / Samsung C5212 / Samsung Duos / Samsung Duoz.

    Do tego telefonu włożyłam nową kartę, inną niż dotąd używane, tj. a2mobile.

    Od uruchomienia a2mobile pojawiła się nie nowa, nigdy wcześniej nie wyświetlana
    ikona, czerwony prostokąt z białym "R".

    Telefon działa normalnie. Jedyna "dziwność" to owe białe R w czerwonym prostokącie na
    górze ekranu, w rzędzie ikon typu zasięg, zegarek, info o nastawionym budzeniu.
    Takiej ikonki nie było gdy w telefonie były karty sim od Plusa, Ery czy Orange.
    Co to oznacza?

    Majka

  • 2. Data: 2017-09-16 21:33:36
    Temat: Re: Stary telefon, nowy operator, dziwna ikona
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-09-16 o 21:26, Majka pisze:
    > ikona, czerwony prostokąt z białym "R".
    Ja nie wiem. inni wiedzą. :-)
    https://www.google.pl/search?client=opera&q=a2mobile
    +ikona+r&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

    Robert

  • 3. Data: 2017-09-17 12:45:21
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    Takiej ikonki nie było gdy w telefonie były karty sim od Plusa, Ery czy Orange.

    Na 99% roaming.