  • 1. Data: 2017-02-21 00:39:27
    Temat: Statoil znika
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Z Polski.

    Stacje przejal Circle K.
    http://www.msn.com/pl-pl/finanse/firmy/po-24-latach-
    stacje-statoil-znikn%C4%85-z-polski-zast%C4%85pi-je-
    nowa-marka/ar-AAmHcgq

    I gdzie teraz tankowac diesla ?

    J.

  • 2. Data: 2017-02-21 07:50:56
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Na Lotosie? Chyba tam Statoil kupował zimowe paliwo.

  • 3. Data: 2017-02-21 08:05:57
    Temat: Re: Statoil znika
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-02-21 o 07:50, Przemyslaw P. pisze:
    > Na Lotosie? Chyba tam Statoil kupował zimowe paliwo.

    Tylko czy stacje Lotosu kupują w Lotosie? ;)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2017-02-21 09:05:02
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-02-21 o 00:39, J.F. pisze:

    > I gdzie teraz tankowac diesla ?

    1.9TDI ?

  • 5. Data: 2017-02-21 09:38:16
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Stacje przejal Circle K.
    > http://www.msn.com/pl-pl/finanse/firmy/po-24-latach-
    stacje-statoil-znikn%C4%85-z-polski-zast%C4%85pi-je-

    Lukoil. Ta sama rozlewnia. Sama zmiana nazwy nie pretenduje do zmiany
    rozlewni, tym bardziej że od dłuższego czasu Statoil to rosyjskie paliwo
    a nowym włascicielem jest Litwin.

    --
    LordBluzg(R)

  • 6. Data: 2017-02-21 12:49:29
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 lutego 2017 09:38:19 UTC+1 użytkownik LordBluzg(R) napisał:

> [...]
    > >
    > Lukoil. Ta sama rozlewnia. Sama zmiana nazwy nie pretenduje do zmiany
    > rozlewni, tym bardziej że od dłuższego czasu Statoil to rosyjskie paliwo

    Czizas, ale ty masz pojęcie :-)
    Praktycznie całe paliwo w Polsce jest ze wschodniej ropy - tylko po drodze są jeszcze
    takie 'zakłady pracy' jak rafinerie. Po twojemu chyba rozlewnie. Orlen i Lotos w
    Polsce. Wszyscy duzi od nich kupują w PL.

    Po twojemu prezes zarządu spółki kapitałowej to właściciel - ale jesteś w błędzie.
    Właścicielem jest Kanadyjczyk, Alimentation Couche-Tard.

  • 7. Data: 2017-02-21 19:01:27
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-02-21 o 12:49, Pablo Eldiablo pisze:

> [...]
    jeszcze takie 'zakłady pracy' jak rafinerie. Po twojemu chyba rozlewnie. Orlen i
    Lotos w Polsce. Wszyscy duzi od nich kupują w PL.

    Dżizas. Wklejałem to jakiś czas temu:

    https://www.youtube.com/watch?v=jpwBlqvPtZA

    Możesz też zobaczyć inne testy i nagle doznasz olsnienia że paliwo z
    Lukoil czy Statoil ma zupełnie inny kolor niż Orleny czy BP itd. Możesz
    to sprawdzić nawet dzisiaj jadąc na stację. Dla silnika siesla to spora
    różnica ale pewnie też nie wiesz jaka...

    Głównie chodzi o to, że paliwa sprzedawane na stacjach Statoil czy
    Lukoil nie są skazone tak mocno biokomponentami jak na innych stacjach.
    Po prostu nie mają tych samych rozlewni co inne. Nie mam pojęcia jaka
    jest ich polityka ale testy nie kłamią a różnice są spore.

    BTW, mnie nie interesują tabelki i testy "sponsorowane", żeby było wiadomo.

    > Po twojemu prezes zarządu spółki kapitałowej to właściciel - ale jesteś w błędzie.
    Właścicielem jest Kanadyjczyk, Alimentation Couche-Tard.

    To akurat jest mnie ważne, najważniejsze że podobno dystrybucja się nie
    zmieni, co jest tutaj istotą rzeczy.

    --
    LordBluzg(R)

  • 8. Data: 2017-02-22 06:35:33
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 21 Feb 2017 19:01:27 +0100, LordBluzg(R) napisał(a):

    > Właścicielem jest Kanadyjczyk, Alimentation Couche-Tard.

    Na imię ma Alimentation?

    Weźcie jeszcze skrospostujcie na pręga. To będzie idealne podsumowanie
    poziomu tej rozmowy.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 9. Data: 2017-02-24 12:19:48
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu środa, 22 lutego 2017 06:35:29 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    > Na imię ma Alimentation?
    >
    > Weźcie jeszcze skrospostujcie na pręga. To będzie idealne podsumowanie
    > poziomu tej rozmowy.

    Ja 3,14erdolę... film Idiokracja to jednak proroctwo było.

  • 10. Data: 2017-02-24 19:20:17
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 21 Feb 2017 00:39:27 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Z Polski.
    >
    >Stacje przejal Circle K.

    Od prawie roku na fakturach jest nowa firma.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06