    From: "PaLiwon" <p...@m...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Sterowanie drukarką (PCL5)
    Date: Wed, 2 Jun 2010 13:57:11 +0200

    Witam.
    Moje pytanie dotyczy WYMUSZENIA wyboru podajnika papieru (korzystając
    właśnie z komend języka PCL).
    Urządzenie którym dysponuję, to Ricoh Aficio 2018D. Ma ono jeden podajnik
    główny (na który składają sie 4 tace), podajnik ręczny. Potrzebuję wymusić
    (programowo) pobieranie papieru ze wskazanej tacy. Nie ma problemu, jeśli
    wskażę podajnik ręczny. Problem pojawia się, gdy odołuję sie do podajnika
    głownego. Ale tu nie wiem jak wskazać konkretną tacę. Jeszcze raz uściślam,
    że potrzebuję wykonać to sterując komendami języka PCL, a nie np. z poziomu
    sterownika drukarki lub panela sterowania.
    Dziekuję za wszelkie ewentualne podpowiedzi.

    PaLiwon