  • 791. Data: 2011-09-08 09:30:41
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:j484u1.404.1@poczta.onet.pl...
    > "AL" <a...@s...tam> wrote in message

    > Apple nie poruszałby zagadnienia małej przewagi zasięgu skoro
    > traci się tą przewagę trzymając telefon w lewej ręce...

    No to juz wiem czemu nie jestem gejem - zawsze trzymam telefon w lewej rece.

  • 792. Data: 2011-09-08 12:28:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Ja się nie chwaliłem tutaj, że mi iphone działa, a w promieniu
    > kilku kilometrów nie ma stacji bazowych.

    Bo promień kilku kilometrów to niewiele jeśli chodzi o GSM.
    Ale BTSy generalnie muszą być :-)

  • 793. Data: 2011-09-08 12:30:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem.pl> wrote in message

    > I ma święta rację.
    >
    > A Tobie ile osób musi to napisać, żeby do tego pustego łba coś dotarło?
    > Szukasz na siłę poparcia dla swoich idiotycznych teorii? Pewnie połowa
    > chętnie by napisała, że mając 10 lat temu siemensa c75 zdjęcia z niego też
    > były dobre.
    > Coś to zmieni?

    A co ma zmieniać? Przecież ja rozumiem że dobre/złe to pojęcia względne.

    > Jak długo będziesz z siebie robił publiczne pośmiewisko?

    A to akurat mi zwisa czy ktoś interpretuje moją działalność w taki sposób
    :-)
    Wyrosłem już z nastolęctwa gdy zależało mi aby się ze mnie nie śmiali...
    Śmiech to zdrowie więc śmiej się do woli!

  • 794. Data: 2011-09-08 14:45:48
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Wyrosłem już z nastolęctwa gdy zależało mi aby się ze mnie nie śmiali...

    To wielka odwaga przyznać się do czegoś takiego. Pewnie ciężko Ci było znosić te
    wszystkie wyśmiewania i drwiny. Tylko ciekawi mnie, jakiej wtedy religii
    broniłeś, że byłeś tak jak dzisiaj pośmiewiskiem?

  • 795. Data: 2011-09-08 16:59:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > To wielka odwaga przyznać się do czegoś takiego. Pewnie ciężko Ci było
    > znosić te wszystkie wyśmiewania i drwiny. Tylko ciekawi mnie, jakiej
    > wtedy religii broniłeś, że byłeś tak jak dzisiaj pośmiewiskiem?

    Szkoda że Ty ciągle jesteś niepewny siebie i szukasz dowartosciowania
    w tym co o tobie koledzy powiedzą uważając aby się przypadkiem nikt
    z Ciebie nie wyśmiał kupujesz nawet telefony które koledzy akceptują...
    Być może kiedyś z tego wyrośniesz, czego Ci życzę.

  • 796. Data: 2011-09-08 20:05:17
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > z Ciebie nie wyśmiał kupujesz nawet telefony które koledzy akceptują...
    > Być może kiedyś z tego wyrośniesz, czego Ci życzę.

    Zaiste pszemolowa walka do ostatniego posta na usenecie swiadczy o pewnosci
    siebie. Przeciez to jest wlasnie dowod na kompulsywna walke by "moje bylo na
    wierzchu", czyli na dodanie sobie wartosci, zludne to bardzo.

  • 797. Data: 2011-09-08 23:16:16
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 06 Sep 2011 18:51:59 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2011-09-06 17:35, Jacek Osiecki pisze:
    > (...)
    > ROTFL - a Ty nawet nie możesz im zaprzeczyć i zamiast faktów wypisujesz
    > tylko kawałki w stylu 'mi nie jest potrzebne' itd.

    Ja nikomu nic nie wmawiam, w przeciwieństwie do Ciebie.

    > Wręcz przeciwnie. To są po prostu fakty, a nie misja. gdyby im ktoś
    > nie próbował udowadniać jaki to iphone jest super, to by dyskusji nie

    Zacytuj JEDNO miejsce gdzie napisałem że iphone jest super. Naprawdę,
    wystarczy jedno.

    > Zaprzeczaj sobie, nawet dla zasady.

    Czyli uważasz że wielbię SJ i uważam go za nieomylnego? Szczerze współczuję
    - trzeba być naprawdę mocno ograniczonym by tak szufladkować ludzi tylko
    dlatego że mają jakiś tam telefon...

    > No pewnie - są fakty, to należy napisać, że mnie to nie interesuje.

    Po prostu mnie nie obchodzą jakieś "rekomendacje organizacji konsumenckich".
    Jak wybieram jakiś produkt, to nie obchodzi mnie czy jakieś organizacje go
    uważają za fajny, nie zwracam uwagi na plakietki o tym że dostał takie czy
    śmakie nagrody. Interesuje mnie to jak on działa i na ile są zadowoleni jego
    użytkownicy.

    > Wzorcowe.

    Ach, jakież Ty potrafisz walić celne i treściwe riposty! Rozwiń swoją
    "głęboką" myśl...

    > Znaczy mało wiesz, ale głos zabierać będziesz, ponieważ to Ciebie nie
    > interesuje. Wot logika...

    Po prostu nie zajmę stanowiska co do tego czy ip4 traci zasięg czy nie - nie
    mam możiwości sprawdzenia tego. Rozdawanie kondomików sugeruje że traci -
    ale znam osoby które twierdzą że nic takiego się nie dzieje, a wiem że nie
    gadałyby bzdur tylko przy pierwszym problemie wściekły się na źle działający
    telefon.

    > Wolne żarty - czym się różni aparat fotograficzny od aparatu w
    > telefonie? Technicznie zdaje się niewiele.

    I co to zmienia? Mapy komputerowe istniały od lat, system GPS również,
    a jednak stworzenie prostych GPSów do montowania w samochodzie było
    rewolucją. To, że coś było technicznie możliwe nie umniejsza faktu wdrożenia
    danego rozwiązania tak by wniosło nową jakość.

    > Ano nie.

    Pewnie że nie. Walić to, że w końcu można było odpalić jakąś aplikację bez
    konieczności siadania przy komputerze...

    > Zapytaj.

    No to pytam. Czym to się różni? Obraz po obróceniu o 90 stopni iphone'a
    różni się od tego po obróceniu o 90 stopni samsunga galaxy s2? To dopiero
    rewelacje...

    > Dla mnie? Czemu przy okazji pominąłeś javę i wideokonferencje?

    O javie pisałem już wystarczająco wiele razy. Fajna, ale nie niezastąpiona.
    Tak samo można płakać, że na nokiach nie odpalisz aplikacji Windows Mobile
    albo IOSowych - a przecież można by to zaimplementować, emulując WM/IOS.
    Wideokonferencje - nie używam, pewnie gdybym używał to bym nie wybrał
    iphone'a (brak wsparcia dla rozmów video i danie zamiast tego jakiegoś
    "facetime" to porażka). Z video nie korzystałem choćby dlatego, że nie
    miałem żadnego telefonu z kamerką z przodu ;)

    > Ściemniasz jak zwykle. Uruchomisz aplikacje w javie.
    > Nigdzie nie pisałem o uruchamianiu aplikacji IOS gdzieś
    > indziej.

    I co z tego że nie pisałeś? Ja piszę. Na iphonie nie odpalisz javy,
    na symbianie nie odpaisz aplikacji WM, na WM nie odpaisz symbianowych.

    > A co - masz jakiś problem? Nawet Opera mini całkiem przyzwoicie
    > obsługuje javascript.

    Miewałem problemy z operą mobile/mini przy niektórych bardziej
    zaawansowanych stronkach z ajaxem - mimo że wszędzie na stacjonarkach używam
    Opery, a rozwiązanie Opery z zoomowaniem stron uważałem za genialne, trudno
    się było tym cieszyć gdy działało "tak sobie".
    Dopiero przy iphonie zacząłem korzystać z internetu w komórce -
    i największym problemem są tylko nadgorliwi webmasterzy, którzy na siłę
    serwują stronę w okrojonej wersji "mobile" gdy tylko widzą po drugiej
    stronie telefon...

    > Nieprawda - zaprzeczenie Twojej tezy masz powyżej, w cytacie.

    Nawet mi się nie chce komentować :) Jeszcze raz:

    > Właśnie udowodniłeś, że nie rozumiesz tego na co odpowiadasz.

    To usiądź spokojnie i przeczytaj jeszcze raz dyskusję - ja zareagowałem tylko
    na to, że kogoś się nazywa fanatykiem i wyznawcą tylko i wyłącznie dlatego
    że posiada iphone'a i nie chce go wyrzucić do śmieci.

    > Świadomi użytkownicy nie będą wciskali innym, że ich wyrób jest super,
    > ponieważ 'spełnia' ich wymagania i resztę można 'olać'.

    Znowu portalisz o tym wciskaniu że coś jest super...

    > No zobacz, zaprzeczasz idei, czy zasadności wielu zakupów.

    Oj, straszne. Kupuję to czego potrzebuję, jeśli Ty kupujesz by potem się
    obnosić z innowacyjnością... cóż, szanuję Twoje decyzje.

    > To oczywiste, przecież go nie ma.

    Wcześniej miałem telefony to obsługujące i... wyobraź sobie, też mnie nie
    obchodziło wysyłanie plików po BT.

    > Serio?

    No serio serio. Tylko w przeciwieństwie do Ciebie nie uważam tego za
    najważniejszą cechę telefonu.

    > Bosko.

    No bosko. Równie dobrze mogę stwierdzić że Ty jesteś poszkodowany bo
    nie możesz skorzystać z wielu całkiem niezłych aplikacji napisanych pod IOS.
    Na tej samej zasadzie Ty będziesz twierdził że przecież nie potrzebujesz ich
    do szczęścia...

    > Telefon dedykowany do wybierania głosowego.

    Naucz się czytać. W moim przypadku akurat wybieranie głosowe zaważyło.
    Tak samo, jak u Ciebie przesyłanie plików po BT.

    > Ciekawe jak pracuje z zestawami głośnomówiącymi BT w samochodach :)

    Wyobraź sobie, że właśnie pod kątem takiego zestawu wybrałem iphone'a.
    Nareszcie mogłem normalnie korzystać zamiast nagrywać setki etykiet
    głosowych i modlilć się by wypowiadając je trafić w tę samą intonację
    co przy nagrywaniu...

    > Oczywiście - 12 czy 24V?

    Bez kozery powiem 48. Zanim coś napiszesz to się zastanów - S2 kupują
    głównie TIRowcy? Jak dla mnie, brak możliwości ładowania telefonu podczas
    jazdy jest zdecydowanie większą wadą niż brak javy czy przesyłanie plików
    po BT.

    > Ważniejsze? Od czego? Brak tej funkcjonalności to pewna forma
    > kastracji.

    Źle działające wybieranie głosowe albo problemy z ładowaniem telefonu to też
    pewna forma kastracji. ICMPTZ? BTW, pobawiłem się HTC desire by zobaczyć to
    świetne wybieranie głosowe Androida... Działa, ale funkcjonalnie nadal
    daaleko w tyle za iphonem. Może po spędzeniu tygodnia na forach w
    poszukiwaniu odpowiednich aplikacji i konfigurowaniu tego by się zbliżyło -
    nie wiem... Szybkie googlanie za "HTC Desire wybieranie głosowe" skierowało
    na fora gdzie były raczej pytania niż odpowiedzi.

    > Wręcz przeciwnie.

    Na razie wygląda na to że jednak nie potrafisz :)
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 798. Data: 2011-09-09 08:59:44
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

> [...]

    > z Ciebie nie wyśmiał kupujesz nawet telefony które koledzy akceptują...
    > Być może kiedyś z tego wyrośniesz, czego Ci życzę.

    Aleś ty głupi. Szkoda słów. Tak się składa, że to ja jestem autorytetem wśród
    moich znajomych i mnie się pytają jaki telefon im radzę kupić. I fakt, tym
    tępym, bez wymagań, też polecałem iGeja.

  • 799. Data: 2011-09-19 16:31:28
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    ALEX napisał:

    > Tu nie chodzi o błędy wieku dziecięcego, tylko o jakąś takąś
    > dziecinność. I garb linuksów.

    Dziecinność i błędy wieku dziecięcego są ze sobą nierozerwalnie
    powiązane. Problem w Google jaki IMO widać, jest taki że tam chyba nigdy
    nie było naprawdę solidnego kontaktu z użytkownikiem. Brak wsparcia
    i pomocy przy wszystkich usługach - niech sobie ludzie dadzą radę. To
    się powoli zmienia. Przestają projektować Androida dla siebie
    a zaczynają dyskusję z klientami.

    > Uważasz że iP4 serwuje więcej niż n8?

    Tak. Dla mnie najważniejszy jest ekran i nadal iP4 przeważa.

    > Aż tak źle? Nokia wydała ostatnio n9 z Meego.

    Takie były zobowiązania kontraktowe starej Nokii wobec Intela. Sam
    Intel zaczyna współpracę z Google (a może odwrotnie) i kolejne wersje
    Androida będą optymalizowane także na procesy Intela.

    > Na razie mam Annę i widoki na Belle, może na następcę. A co będzie potem
    > obaczy się

    Oficjalne info jest takie, że jakaś forma wsparcia dla Symbiana będzie
    do 2016 roku. Dużo zależy od przyszłości Qt. O ile nikt nie zaora
    projektu to będzie można liczyć na ciekawe programy aż do rozsypania się
    sprzętu ze starości.

    m.

  • 800. Data: 2011-09-19 17:17:33
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pn 19 09 2011 18:31, Mikolaj Machowski pisze:

    > Tak. Dla mnie najważniejszy jest ekran i nadal iP4 przeważa.

    Strasznie dużo tych przewag podałeś.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D