  • 11. Data: 2010-07-05 12:47:13
    Temat: Re: Straciłem gokartowe dziewictwo ...
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Katanka" <k...@i...pl> wrote in message
    news:i0rvlu$6bo$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > sobie spokojnie poczuć jak gokart zachowuje się w zakrętach i jaką linię
    > obrać dla uzyskania najlepszego czasu. Nie szło mi najlepiej, bo
    > najszybsze okrążenie miałem na poziomie 26:4, a jeden z kolesi (było nas
    > na trasie siedmiu) miał najlepszy czas 24:5. W sumie uplasowałem sie na 4
    > miejscu. No ale to był pierwszy raz, a tamci goscie wymiatali. Już się nie
    > mogę doczekac kolejnego wyścigu ...
    >
    > PS. Najważniejsze, że miałem lepszy czas od mojego kumpla, a gokartami
    > jeździł wcześniej kilkanascie/kilkadziesiąt razy. Wyprzedziłem go o 0,1

    Slizgami nie jezdzi sie gokartem, bo to spowalnia jedynie. Poza tym wez pod
    uwage, ze takie gowniarze waza polowe tego, co dorosly chlop i czesto
    faktycznie dorosli przeszkadzaja im na torze. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 12. Data: 2010-07-05 12:51:18
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > No tak, nie wziąłem tego pod uwagę. Moja waga to z ubraniem 80kg, przy tak
    > słabych gokartach (6 koników) pewnie każde 10kg ma znaczenie ...

    Przy takiej mocy nawet obiad ma znaczenie. :) Najwazniejsze to plynna jazda,
    poslizgi sa fajne ale nadrobienie straconej w ten sposob predkosci w malym
    gokarcie zajmuje pare sekund.

    Skoro juz sie spodobalo, polecam zabawe na otwartych torach, troche drozej
    ale szorowanie tylkiem centymetry nad asfaltem przy 100km/h daje wiecej
    frajdy, niz pedal w podloge w 300-konnym samochodzie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 13. Data: 2010-07-05 13:25:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w
    >Przy takiej mocy nawet obiad ma znaczenie. :) Najwazniejsze to
    >plynna jazda, poslizgi sa fajne ale nadrobienie straconej w ten
    >sposob predkosci w malym gokarcie zajmuje pare sekund.

    Hm, ten wroclawski tor w Koronie byl taki ciasny, ze bez poslizgu
    wiele nie zdzialales ..

    J.

  • 14. Data: 2010-07-05 16:01:56
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-07-05 13:25, J.F. pisze:
    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w
    >
    > Hm, ten wroclawski tor w Koronie byl taki ciasny, ze bez poslizgu wiele
    > nie zdzialales ..

    Ten tor był rewelacyjny ze względu na nawierzchnię. To co jest obecnie
    na Bielanach, to już nie to samo. Polbruk ssie.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 15. Data: 2010-07-05 16:40:18
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 05 Jul 2010 16:01:56 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
    napisał(a):

    > Polbruk ssie.

    Powiedz to genialnym polskim drogowcom :) Według nich jest to najlepsza
    nawierzchnia na drogi dla rowerów - droga, niewygodna w użytkowaniu,
    niekomfortowa.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 16. Data: 2010-07-05 17:30:34
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 5 Jul 2010 13:25:50 +0200, J.F. napisał(a):

    > Hm, ten wroclawski tor w Koronie byl taki ciasny, ze bez poslizgu
    > wiele nie zdzialales ..

    No dajże spokój - jeździłeś na Bielanach? To jak niebo i ziemia.
    Tutaj pełna zgoda z Marcinem.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 17. Data: 2010-07-05 17:31:48
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 5 Jul 2010 16:40:18 +0200, MadMan napisał(a):

    > Powiedz to genialnym polskim drogowcom :) Według nich jest to najlepsza
    > nawierzchnia na drogi dla rowerów - droga, niewygodna w użytkowaniu,
    > niekomfortowa.

    Tyle, że pewnie najtańsza w montażu, wykonawstwie. Dlatego wygrywa.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 18. Data: 2010-07-05 17:42:54
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 5 Jul 2010 17:31:48 +0200, Seba napisał(a):

    > Tyle, że pewnie najtańsza w montażu, wykonawstwie. Dlatego wygrywa.

    Droższa w montażu. Jedyna zaleta - można położyć w zasadzie ręcznie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 19. Data: 2010-07-05 18:30:07
    Od: newsy_gazeta <n...@g...pl>

    najwiecej robi roznica masy, dzieciaki jak Malysz po 50kg waza to smigaja:)

    jak 130kg wsiadzie to troszke lipa;)

  • 20. Data: 2010-07-05 18:37:35
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    newsy_gazeta wrote:
    > najwiecej robi roznica masy, dzieciaki jak Malysz po 50kg waza to
    smigaja:)

    > jak 130kg wsiadzie to troszke lipa;)

    Dlatego w uczciwych miejscach waży się zawodników i dociąża karty.
    (w zamian za to, tor zlewa się coca colą, która po wyschnięciu... :-)))

    --
    Bydlę