  • 31. Data: 2020-04-13 15:55:37
    Temat: Re: Straszne ;) wieści -- niemal koniec świata...
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    > "Trybun" 5e91b851$0$17346$6...@n...neostrada.pl

    > W odróżnieniu od Czarka mam nick niezbyt pospolity.
    >
    > Próbować warto -- zawsze warto podejmować wielkie
    > wyzwania, a obrażenie mnie raczej nie jest łatwe.

    Akurat ja nie widzę sensu w marnowaniu czasu aby na grupie dyskusyjnej
    dogryźć komuś.

  • 32. Data: 2020-04-13 15:56:02
    Od: Trybun <L...@j...cb>

> [...]
    >
    > Roman Tyczka>> Nie ogarniasz, powinieneś poszukać pomocy gdzieś, gdzie
    > taka pomoc jest
    > Roman Tyczka>> możliwa. I nie są to grupy dyskusyjne!
    > Roman Tyczka>> Szukaj wśród psychologów i terapeutów, doraźnie pomoże
    > nawet psychiatra,
    > Roman Tyczka>> ale nie ufaj, że to wystarczy! Potrzebujesz głębszego
    > wglądu i odważnych
    > Roman Tyczka>> decyzji, same medykamenty jedynie chwilowo przyyłumią
    > problemy.

    > Nie pamiętam żadnej rozsądnej porady osoby o nicku Roman Tyczka.

    P. Roman właśnie z tego słynie,. Tzw wujek dobra rada, w sprawach o d*ie
    maryni.

  • 33. Data: 2020-04-13 15:56:41
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    > "Trybun" 5e91af25$0$557$6...@n...neostrada.pl

    > U mnie też. Mój post to kpina z M$ -- po co informować
    > dziś o tym, co ma nadejść za -6 lat? Chyba dziś nie ma
    > trudności z poznaniem aktualnego czasu.
    >
    > BTW końca WXP -- choć skończyły się aktualizacje WXP na
    > PeCety, M$ nadal aktualizował WXP, gdyż WXP ponoć był
    > wykorzystywany do obsługi urządzeń typu bankmaty...

    Rzeczywistym zabójcą XP nie są jego twórcy a producenci zewnętrznego
    oprogramowania. Osobiście mam gdzieś poprawki i aktualizacje pana G, ale
    to że np Opera przestaje być w pełni funkcjonalną przeglądarką to już ma
    znaczenie duże.

  • 34. Data: 2020-04-13 15:56:56
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 12.04.2020 o 16:29, Animka pisze:

    > Pij mleko będziesz kaleką.

    Coś u Ciebie nie tak z cytowaniem. Odpowiedź jest pod moim postem a
    tekst Enenuela.

  • 35. Data: 2020-04-13 18:10:30
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-04-13 o 15:56, Trybun pisze:

    > Coś u Ciebie nie tak z cytowaniem. Odpowiedź jest pod moim postem a
    > tekst Enenuela.

    Nie zacytowałeś tamtego posta to nie wiem. Nie widzę tego.

  • 36. Data: 2020-04-13 19:57:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5e946f57$0$31100$6...@n...neostrada.pl

    > Akurat ja nie widzę sensu w marnowaniu czasu
    > aby na grupie dyskusyjnej dogryźć komuś.

    Może masz słaby wzrok? ;)

    [jedne stworzenia uprawiają zboże, inne polują, inne
    hodują zwierzynę na żer... jeśli ktoś nie ma rozumu,
    musi inaczej walczyć o żer... czyż możemy mieć jakąś
    pretensję do atakującej nas kobry? toż to nie python
    tygrysi czy inna gorylica Koko zdolna do rozmawiania
    z ludźmi za pomocą ludzkiego języka migowego...]

    Wyszedłem na zewnątrz i usłyszałem psa -- szczekającego
    z pobliskiego balkonu... Później zobaczyłem kobietę
    wołającego tego psa do domu...

    Kobieta chyba powiedziała 'przepraszam' -- gdy już
    byłem dość daleko...

    Czyż psu można mieć za złe szczekanie?..
    Jak umie -- tak ,,rozmawia''.

    To grecki dylemat -- jeden z wielu greckich dylematów.
    Klasyka grecka.

    Grecki mędrzec został obsikany przez durnowatego człowieka,
    lecz nie kwapił się do ukarania dowcipnisia... Na pytanie
    o powód braku reakcji, odparł, że byłby głupcem, gdyby chciał
    kogoś tak durnowatego karać i zauważył, że durnowatym byłby
    ten, kto by sądził się o takie obsikanie z psem, przez którego
    został obsikany...

    -=-

    Trening wytrwałości to inna grecka mądrość życiowa...

    Grecki mędrzec prosił posąg o jałmużnę. Zapytany o powód
    tak irracjonalnego zachowania odparł, że takim sposobem
    uczy się spokojnego przyjmowania odmowy... ;)

    -=-

    Ja zaś spokojnie uczę się ,,obcowania'' z istotami niezdolnymi
    do rozmawiania...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 37. Data: 2020-04-13 19:59:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5e946f6f$0$31100$6...@n...neostrada.pl

    > P. Roman właśnie z tego słynie,. Tzw wujek dobra rada, w sprawach o d*ie maryni.

    Doskonali to, w czym jest dobry/mocny -- do
    czego czuje życiowe powołanie. ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 38. Data: 2020-04-13 20:13:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5e946fa5$0$31100$6...@n...neostrada.pl

    Animka>> Pij mleko będziesz kaleką.

    > Coś u Ciebie nie tak z cytowaniem. Odpowiedź jest pod moim postem a tekst Enenuela.

    Animka błądzi co do zasady.

    -=-

    BTW mleka -- w ubr. piłem mało mleka, aby schudnąć.
    Schudłem 10% i zatrzymałem chudnięcie.

    Teraz mało piję mleka z uwagi na pandemię.
    (trudności z qpnem dużej ilości taniego mleka)

    -=-

    Tempriczer mam zmienny -- od normalnej do prawie gorączki.
    Temperatura mego ciała rośnie w wyniku wysiłku -- nawet
    drobnego. Przejście 400 m + wejście na 4 piętro podbija
    temperaturę mego ciała o cały jeden stopień Celsjusza...

    S-2 atakuje (ponad wszelką wątpliwość) płuca. Rzecz jasna
    zaatakowanie płuc skutkować może niedotlenieniem organizmu,
    którego efekty są różne: osłabienie; senność; bóle i zawroty
    głowy; trudności w trawieniu; brak apetytu; przyspieszenie
    tętna; bóle mięśni (aby mózg dobrze zaopatrzyć w tlen, trzeba
    ogołocić resztę ciała?) brak/osłabienie odporności na inne
    wirusy/bakterie...

    Węch mam raczej dobry -- szybciej czuję zapachy (choćby kwiatów)
    niż widzę źródła tych zapachów... Ale nadal mi daleko do dawnego
    powonienia, dzięki któremu czułem, którędy szedł niedawno człowiek,
    którego już straciłem z oczu... [z oka?]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 39. Data: 2020-04-13 20:41:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5e946f97$0$31100$6...@n...neostrada.pl

    > Rzeczywistym zabójcą XP nie są jego twórcy
    > a producenci zewnętrznego oprogramowania.

    Właśnie przeglądarki nie są aktualizowane pod WXP -- dlatego
    przechodzę na W10. Ale jak mają być, skoro sam WXP nie
    zezwala na wiele -- choćby na TLS?
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Transport_Layer_Securi
    ty
    http://www.awoch.com/TSL_WindowsXP.htm

    > Osobiście mam gdzieś poprawki i aktualizacje pana G,
    > ale to że np Opera przestaje być w pełni funkcjonalną
    > przeglądarką to już ma znaczenie duże.

    Komputery są potrzebne nie tylko do netu.
    Masa oprogramowania funkcjonuje poprawnie
    pod kontrolą WXP, lecz pod W10 -- niekoniecznie.

    --