  • 1. Data: 2020-04-08 16:01:29
    Temat: Straszne ;) wieści -- niemal koniec świata...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    ...był 08 kwietnia bodajże 2014 roku...
    Dokładniej -- koniec aktualizowania WXP...
    Straszne... ;) Pot_worne...

    -=-

    Co jakiś czas WXP mnie informuje, że już
    niebawem ;) zakończy się aktualizacja WXP...

    -=-

    Teraz poważniej -- od wczoraj (4848) do 10:00 dziś
    (5000) przybyło stosunkowo mało chorych na CoViD-19.
    Jeśli do końca dnia tyle samo by przybyło, to łącznie
    dzisiejszy dzień by był najłaskawszy -- tylko nieco
    ponad 6% nowych zachorowań oficjalnych...

    5000-4848=152
    152*2=304
    304/4848=0,062706270627063

    https://www.gov.pl/web/koronawirus/wykaz-zarazen-kor
    onawirusem-sars-cov-2
    https://en.wikipedia.org/wiki/2020_coronavirus_pande
    mic_in_Poland

    Pomijam rzecz jasna dwa początkowe dni -- pomiędzy nimi jest przyrost zerowy...

    -=-

    Wczoraj w radio słyszałem, że na banknotach SARS-CoV-2 może ,,żyć'' aż 4 dni!
    W powietrzu -- minutę... Paczki itp. zakupy raczej nie są bezpieczne! Były to
    ponoć oficjalne wieści z Włoch!

    Czy SARS-CoV-2 to naprawdę jeden wirus? Czy (jak inne) choć nieco mutuje?...

    -=-

    Czuję się coraz lepiej -- ale czasami ;) tracę przytomność na chwilę...
    Jestem do tego przyzwyczajony od lat, ale od czasu ćpania ;) Formoterolu
    itp. beta2mimetyków nie miałem tego rodzaju zdarzeń bez wyraźniej
    przyczyny... [jaką była przykładowo wizytacja sauny -- raz się żyje...
    choć gorąca sauna niemal mnie zabija -- w 2018 r. bywałem w niej kilka
    razy po ~3 kwadranse, co później odchorowywałem przez parę dni...]

    Przed miesiącem niemal stale spałem, gorączkowałem, pociłem się
    i drżałem z zimna naprzemiennie a wejście na 4 piętro było wyczynem,
    po którym przez kilka minut nie mogłem mówić -- bo brakowało mi powietrza...

    Dziś jest już bardzo dobrze, ale co jakiś czas mam drobne ;) przysiady...
    (stany podgorączkowe, zadyszki z byle powodu, bóle mięśni -- głównie ud...)
    U mnie to normalka -- latem 2018 r. było znacznie/zdecydowanie gorzej niż
    teraz od połowy kwietnia do ~października, gdy zacząłem ćpać Broncho-Vaxom...

    Nie snuję się już -- chodzę szybko, normalnie, ale...
    na krótkich dystansach... ;) Po których opadam z sił...

    Mam już receptę na Desloratadynę -- dla mnie to dość istotne. :)
    Formoterolu mi na razie nie zabraknie, Cyklezonidu -- też. :)

    -=-

    Do RTyczki -- z łaski swej nie pisz mi o blogach, bo mnie one nie
    interesują. Możesz wrzucić mnie ('Eneuel' to rzadki ;) nick) do KF...
    (od lat każdy post mego autorstwa zawiera w sobie słowo 'Eneuel';
    przed wielu laty wysłałem też kilka postów jednego wątku jako
    **chyba** 'Eulia'; nadto nazywałem się w kafejkach: 'Eneter',
    'iki'... -- ale dodawałem wówczas swe imię i nazwisko)

    Jeśli łaska -- poszukaj sobie lepszego towarzystwa, niż moje. ;)

    W internecie znalazłem MASY mądrych ludzi -- bez Ciebie raczej nie
    będę smutny czy samotny. ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 2. Data: 2020-04-08 21:18:38
    Temat: Re: Straszne ;) wieści -- niemal koniec świata...
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Wed, 8 Apr 2020 16:01:29 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]

    > Jeśli łaska -- poszukaj sobie lepszego towarzystwa, niż moje. ;)

    > W internecie znalazłem MASY mądrych ludzi -- bez Ciebie raczej nie

    Nie ogarniasz, powinieneś poszukać pomocy gdzieś, gdzie taka pomoc jest
    możliwa. I nie są to grupy dyskusyjne!
    ale nie ufaj, że to wystarczy! Potrzebujesz głębszego wglądu i odważnych
    decyzji, same medykamenty jedynie chwilowo przyyłumią problemy.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 3. Data: 2020-04-09 00:15:24
    Od: Emru <e...@g...com>

    Ale naprawdę blog to byłby dobry pomysł

    Poza tym post niezbyt związany z tematem grupy

  • 4. Data: 2020-04-09 01:10:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Emru" r6lidq$2v5$2$E...@n...chmurka.net

    > Ale naprawdę blog to byłby dobry pomysł

    Byłby -- czyli nie jest?

    > Poza tym post niezbyt związany z tematem grupy

    Jeśli post byłby związany -- potrafiłbyś nawiązać?
    Weźmy pod uwagę używane dyski niedawno opisane
    przeze mnie...

    Potrafisz coś sensownego napisać o takich używkach?...

    Może o dyskach SSHD w ogóle? Jak są rozwiązane?
    SSD jest tylko buforem w trakcie czytania z dysku,
    czy także w trakcie pisania na dysku?...

    Czy Swapfile i HiberFile nie zabiją flaszek?...

    Może wiesz, dlaczego MiniTool ślamazarnie kopiuje partycję?
    Każdy MiniTool rak pracuje, czy tylko wybrane wersje?...

    AOMEI -- także pochłania czas... Jestem zdumiony! Używasz
    tych programów? Może znasz inne dobre partycjonery? Płatne?
    Bezpłatne? Skrakowane?... Dlaczego AOMEI nie przerwał
    ,,kopiowania'' po brutalnym odpięciu docelowego dysku
    od laptopa?...

    Masz jakieś doświadczenia w zabawach partycjami?...

    Widzę wyraźnie, że twórcy partycjonerów coraz więcej
    ukrywają w płatnych wersjach... Może masz dostęp do
    wersji starych, lecz pozbawionych nadmiaru błędów?...

    Albo weźmy pod uwagę RAMdysk z DDR3 lub DDR2
    w miejscu napędu optycznego CDVD PATA.

    Może coś na temat szkodliwości gotowanej wody kranowej,
    w której moczyłem kartridż drukarkowy?... Kartridż
    skorodował? Czy gotowana kranówka tak sobie szkodzi?...

    Lub o drukarkach w ogóle.... Coś masz do powiedzenia?...

    Może wiesz, jak domowymi metodami ożywić akumulator
    laptopa wskazujący 111 mWh?...

    -=-

    Jedni zbierają/kolekcjonują znaczki pocztowe, inni piją piwo...
    Moim hobby jest reanimacja starego laptopa Fujitsu-Siemensa,
    mocno wyeksploatowanego i mechanicznie sypiącego się z wielu
    stron... Masz jakieś doświadczenia?... Znasz jakieś ciekawostki
    o mSATA?... Może znasz miejsce, w którym można qpić tanie stare
    części do takiego laptopa?... Dookoła tak dużo o ekologii...
    Miast do recyklingu -- może warto coś odesłać do mnie?...

    F-S gości na sobie:
    - 32WXP z PAE i RAMdyskiem ze SWAPfilem w części RAMki,
    której 32WXP nie obsługuje bezpośrednio
    - aktualny 32W10 (niezbyt przydatny)
    - aktualny 64W10 (w pełni sprawny)

    Znasz może przyczynę sporadycznego zawieszania się W10 podczas
    oglądania filmów? Może wiesz, dlaczego pod W10 po odhibernowaniu
    czasami karta WiFi nie złapie łączności z APkiem automagicznie?...

    Wiesz, jak na stabilność wpływa słabe chłodzenie?
    Brak pasty termoprzewodzącej itp.? Jakie temperatury
    (i gdzie konkretnie) są uznawane za zbyt wysokie?...

    -=-

    Popatrz -- ile problemów okołoPeCetowych...
    I jak mało treści z palców ludzi takich jak: Ty, RTyczka, Czarek...

    Irokez, Olaf, JMaciejewski -- oni mają coś do
    powiedzenia, ale niektórzy ;) raczej nudzą się...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 5. Data: 2020-04-09 12:48:24
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Byłby -- czyli nie jest?

    > Jeśli post byłby związany -- potrafiłbyś nawiązać?
    > Weźmy pod uwagę używane dyski niedawno opisane
    > przeze mnie...

    Wyrobiłeś sobie renomę usenetowego idioty więc nie dziw
    się że ktoś nie chce ci pomóc lub przynajmniej porozmawiać.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2020-04-09 22:54:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RadoslawF" 5e8eff1a$0$17350$6...@n...neostrada.pl

    > Wyrobiłeś sobie renomę usenetowego idioty więc nie dziw
    > się że ktoś nie chce ci pomóc lub przynajmniej porozmawiać.

    Nie dziwię się -- nie mają niczego ciekawego do powiedzenia.
    Ci, którzy mają coś do powiedzenia, czyli mają stosowną wiedzę,
    odpowiadają. Wymieniłem trzy osoby odpowiadające, ale
    odpowiadających jest więcej -- choćby niedawny Grzegorz...

    Trudno oczekiwać rozsądnych odpowiedzi od RomanTyczki czy Czarka.
    Koty także mogą miauczeć -- ale sensownie raczej nie odpowiedzą. :)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 7. Data: 2020-04-10 12:17:24
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 9 Apr 2020 22:54:56 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
    >
    > Trudno oczekiwać rozsądnych odpowiedzi od RomanTyczki czy Czarka.
    > Koty także mogą miauczeć -- ale sensownie raczej nie odpowiedzą. :)

    Widzisz Enek, tu nie chodzi o to, że koty, tu chodzi o to, że pierdolisz
    jak potłuczony i ludziom szanującym swój czas szkoda go na dekodowanie tego
    bełkotu, żeby zgadywać co połeta miał na myśli.

    Zaczniesz pisać w żołnierskich słowach a liczba uzyskanych odpowiedzi
    relatywnie wzrośnie, gwarantuję.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 8. Data: 2020-04-10 16:03:54
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    On 10/04/2020 11:17, Roman Tyczka wrote:

> [...]
    > bełkotu, żeby zgadywać co połeta miał na myśli.
    >
    > Zaczniesz pisać w żołnierskich słowach a liczba uzyskanych odpowiedzi

    Po co wy karmicie tego trolla jeszcze?

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 9. Data: 2020-04-10 16:49:30
    Od: Emru <e...@g...com>

    W dniu Fri, 10 Apr 2020 15:03:54 +0100, użytkownik pioruns napisał:

    > Po co wy karmicie tego trolla jeszcze?

    Problem właśnie w tym, że to nie troll, tylko on wierzy w swoje słowa

  • 10. Data: 2020-04-10 19:42:04
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    On 10/04/2020 15:49, Emru wrote:

    > Problem właśnie w tym, że to nie troll, tylko on wierzy w swoje słowa

    Nieważne, jak go nazwiesz, pytam się, po go dyskutujecie z wariatem? ;)

    --
    pozdrawiam, pioruns